Telenet decoder alternatief? (Signal Switch)

Taxandrian

Well-known member
Begin mei is het dus zover: Telenet vervangt mijn analoge TV-signaal door het compacte digitale.
Aangezien ik nog een oude (dikke) TV heb zal ik (volgens Telenet) één van volgende dingen moeten doen: een digibox huren of een nieuw TV kopen. Beide opties zijn voor mij echter niet interessant.
Mijn vraag is nu: aangezien (nieuwe) televisies het compacte signaal met een interne decoder kunnen ontvangen; bestaan er ook geen externe decoders die dit kunnen en die ik (via SCART) op mijn huidige TV kan aansluiten?
(dus voor de duidelijkheid: decoders die enkel de 22 zenders die ik nu heb via het compacte signaal kunnen decoderen)

Dank bij voorbaat.
 
Zoeken op DVB-C receiver?
Al zou ik gewoon een LCD TV kopen, een basismodel kost haast niets meer en is veel zuiniger en plaatsbesparender.

Ah, is het dat wat ik nodig heb? Thanks!

Wat betreft nieuwe TV: I hear you, maar ik kijk echt héél weinig TV (TV in de woonkamer staat mss maar 1x in de week op, die in de keuken iets vaker) en ik heb een soort van 'afwijking' waardoor ik me misselijk voel als ik iets wat nog goed werkt moet dumpen.
Dus, mocht het niks worden met die externe decoder, dan zal het eerder 'geen TV meer' dan 'een nieuwe TV' worden....:biglaugh:
 
Terug
Bovenaan