Die Mega Gengar is nice! Vond die uit de PFL set ook al heel cool.
Entei ook wel netjes, als die dezelfde hitrate heeft als Raikou ga ik er straks 10 van hebben

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dragonite was als kind één van mijn favoriete Pokemon en dat is eigenlijk nooit weggegaan. Dus Ascended Heroes is voor mij vooral hopen dat ik hem uit een pak kan halen net zoals de kaart van Psyduck.
De kaarten van Ascended Heroes komen grotendeels overeen met de Mega Dream ex release uit Japan: https://www.pokebeach.com/2025/11/mega-dream-ex-secret-rares-revealed
Welke boost heeft de markt nog nodig? Alles is in no time uitverkochtIk denk dat deze set de nostalgie bij veel verzamelaars nog een extra boost zal geven. Ik zie ook nieuwe collector de markt inkomen door deze set samen met pokémon ZA. Het kan de markt alleen maar de nodige boost geven ;-)

Dat zijn online vooral de scalpers.Welke boost heeft de markt nog nodig? Alles is in no time uitverkocht![]()

Welke boost heeft de markt nog nodig? Alles is in no time uitverkocht![]()

Niet de dobbelstenen, wel dat boekje en de sleevesAls ge niet perse een ETB of Boosterbox moet hebben, geraak je op dit moment toch echt wel aan producten ?
aan een redelijke prijs +/- 6 euro per pakje , hoewel ik ook hoop dat die prijs ooit weer gaat zakken naar 4 euro
Als het toch maar voor open te trekken is , of als ge perse de dobbelstenen moet hebben is het inderdaad niet makkelijk![]()
, plus veilige opbergplaats achteraf.Ik zie de 151 aanbieding en ik weet meteen dat de site fake is.Hier waarschijnlijk gescammed door monstermarkt.eu
Vorig weekend daar ETB van Lucario besteld en sindsdien radiosilence.
www.monstermarkt.eu

Ik zie de 151 aanbieding en ik weet meteen dat de site fake is.
of dit..![]()
Mega Charizard X Ultra Premium Collection
De Pokémon Mega Charizard X ex Ultra Premium Collection bevat: 18 Pokémon TCG booster packs 1 foil promo kaart van Mega Charizard X ex 1 foil promo kaart van Oricorio ex 1 exclusieve speelmat met Mega Charizard X ex artwork 1 deck box in Charizard-thema 65 sleeves met Mega Charizard X ex design...www.monstermarkt.eu
en de 1500 reviews op ne nieuwe site
alles schreeuwt fake..
Hopen dat je met Visa of Paypal hebt betaald...
Moet lukken, Mastercard spoort snel die frauduleuze bedrijven/accounts op hoor. Maar waarom nog 14 dagen wachten?Ja, weer los in de val gelopen. Maar kijk, we leren weer bij. Onrealistische prijzen, probably fake.
Een crypto mastercard.
Heb monstermarkt gevraagd om een refund. Binnen 14 dagen kan ik dan bij geen reactie mijn refund via mastercard proberen krijgen.
Moet lukken, Mastercard spoort snel die frauduleuze bedrijven/accounts op hoor. Maar waarom nog 14 dagen wachten?
Sites die ik te vertrouwen vind en die niet te prijzig zijn, zijn Pocketgames en Catchyourcards. Beiden correcte snelle verzending, maar wel nl, dus wat meer verzendkosten. Prijzige site, maar vaak goede deals op sets die al een jaar oud zijn, als je zoekt: spellenwinkel (ook nl)
Moet lukken, Mastercard spoort snel die frauduleuze bedrijven/accounts op hoor. Maar waarom nog 14 dagen wachten?
Edit: lijkt mij dezelfde als hier: https://opgelicht.avrotros.nl/malaf...j-de-malafide-webshop-monstercatchersnl-13780
Zo'n sites schieten als champignons uit de grond denk ik en zullen altijd blijven bestaan.Blijft wel zot dat het al van juli dus bekend is en dat die website dus nog altijd bestaat ?