Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
# Phantasmal Flames
(was wel een fail langs mijn kant, we leren bij)Die van 100 dan niet retour gestuurd? Ik heb nog eentje voor 75 liggen (was ook de aankoopprijs) indien interesse.Te laat voor de Mega Evolution helaas.
En jammer, nu wel de ETB van PFL aan een faire prijs. Vorige week €100 voor betaald(was wel een fail langs mijn kant, we leren bij)
Heb hier net de UPC binnen van PFL, anders had ik misschien nog zo een ETB besteld.
Die van 100 dan niet retour gestuurd? Ik heb nog eentje voor 75 liggen (was ook de aankoopprijs) indien interesse.

Hoera! Black Bolt & White Flare bundle besteld![]()
Al ff weg hoor.ETB Phantasmal Flames net terug op Bol voor 59,99 EUR.
Al ff weg hoor.
Ik heb daar al op gefomo't. Tin display besteld en ik twijfel natuurlijk om aan megadream te beginnen.Laat ons hier ook elkaar op de hoogte houden wat Ascended Heroes betreft![]()

Ik heb daar al op gefomo't. Tin display besteld en ik twijfel natuurlijk om aan megadream te beginnen.
Gelukkig mijn ETB al vastgelegd bij de bakstenenwinkel. Twijfel om de poster collecties daar ook te bestellen.