[TCG] Pokémon

Razer

Active member
Crowdfunder FE
1200px-Pok%C3%A9mon_logo_English.png


Heb je een collectie verzamelkaarten gevonden op zolder?
Onlangs een aankoop gedaan?
Show your stuff! 😎
 
Hoeveel heb je daarvoor betaald? :p

Ik ben een aantal jaar geleden gestopt. Weet wel niet meer bij welke serie het was. Heb duizenden kaarten liggen, veel dubbels ook.
Miljaar, waar is de tijd. Al die tin boxen enzo :love:
 
Hoeveel heb je daarvoor betaald? :p

Ik ben een aantal jaar geleden gestopt. Weet wel niet meer bij welke serie het was. Heb duizenden kaarten liggen, veel dubbels ook.
Miljaar, waar is de tijd. Al die tin boxen enzo :love:

véél :)
Maar gelukkig stijgen sealed products alleen maar in waarde.
Neem nu een evolutions booster pack: waarde ligt nu op €20/stuk
Furious Fists gaan aan +- €15/pack

Als ge ze wegdoet voor een prijske, laat het me maar weten :p
Niet onder de duiven schieten van een verzamelaar :(
 
véél :)
Maar gelukkig stijgen sealed products alleen maar in waarde.
Neem nu een evolutions booster pack: waarde ligt nu op €20/stuk
Furious Fists gaan aan +- €15/pack


Niet onder de duiven schieten van een verzamelaar :(
Verzamelaar? Ge laat ze verdikke in de seal :p
 
'k Heb ook zo ene met een PSA rating, maar geen idee meer welke lol.
 
Netjes! Heb hier een leuke sealed verzameling. Zoek wel nog veel kaarten om mastersets te vervolledigen.
 
Had tot vorig jaar elke engelse booster (sealed) in mijn bezit (en van elke set ook elke artwork van booster).

Beetje pijnlijk om te zien hoeveel die dingen nu waard zijn, maar toen toch ook al een aardig bedrag voor gekregen
Op dit moment heb ik enkel nog een verzameling PSA graded houndooms (een stuk of 200)
 
Ik heb hier ook nog een behoorlijke collectie liggen, vooral uit het WoTC-tijdperk. Ik denk dat ik de eerste 8-9 sets compleet heb.
CqK2OGu.jpg

KDp5Cyw.jpg

vRWHhtz.jpg

3KWNnMw.jpg

GKSoeAG.jpg

rOmPFDO.jpg

aPWQUmZ.jpg

uMISJAa.jpg

UhytRbQ.jpg

2lXJTG2.jpg

ZC8pXSC.jpg
 
Zijn er hier ook effectief spelers?

Ik was van 2016 tot 2019 één van de hoogst geranschikte belgen in het spel, met meerdere hoge finishes en worlds appearances, maar ben jammer genoeg moeten stoppen wegens de geboorte van mijn zoontje en elke maand reizen werd een beetje te moeilijk. Heb ooit zelfs een weekend naar Brazilië (woensdag-zondag) gevlogen om daar snel een toernooi te doen. Tot voor corona hield ik ook een liga open om elke week samen te komen en wat met de kaarten te spelen, dit gaat jammer genoeg ook niet meer nu.


Nu met corona ligt alles stil jammer genoeg maar speel geregeld nog online toernooien die nu gretig georganiseerd worden. Dus zou leuk zijn als er hier nog mensen zitten dit het spelen of willen gaan spelen natuurlijk!
 
Ik speelde het vroeger als kind vaak (héél casual) maar rond mijn 14de leerde ik MTG kennen en da's gewoon veel dieper dan Pokémon TCG dus nooit meer gespeeld sindsdien. :censored:
 
Pokémon nooit gespeeld, maar wel Yu-Gi-Oh. Was wel gewoon met vrienden. Heb eens Pokémon tcg online geprobeerd maar sprak me niet echt aan.
 
Iemand die een handige site heeft om verzamelmappen te kopen?

Ik heb hier een Pikachu-map liggen voor +- 350 kaarten maar het mag iets meer zijn.
gebruik ze momenteel voor Johto-Pokémon (3 * zelfde Pokémon per rij)
als ik dan zelfde strategie gebruik voor Kanto/Hoenn-Pokémon liefst mappen van minstens 450 plekken

Op bol hebben ze 'Hartberger' mappen en bladen, iemand ervaring mee of dat goeie kopen zijn?

Thanks!
 
Terug
Bovenaan