[TCG] Pokémon

Ze zitten gewoon allemaal in de Elite boxen/Tin boxen waarin ze gekomen zijn. Holo's zitten in mappen of sleeves.

Maar heb momenteel geen tijd om er foto's van te nemen dus iedereen die in mijn PM-box zit, even geduld :p
Heb wel geen zin om de holo's te verkopen en dan met 10 000 gewone kaarten te blijven zitten.
 
iedereen die in mijn PM-box zit, even geduld :p
200.gif
 
Ook hier eventueel interesse, Sheldon.
Ben er net terug aan begonnen (join the hype), zou vooral graag een base set verzameling aanleggen.
 
Ik heb hier ook nog een behoorlijke collectie liggen, vooral uit het WoTC-tijdperk. Ik denk dat ik de eerste 8-9 sets compleet heb.
CqK2OGu.jpg

KDp5Cyw.jpg

vRWHhtz.jpg

3KWNnMw.jpg

GKSoeAG.jpg

rOmPFDO.jpg

aPWQUmZ.jpg

uMISJAa.jpg

UhytRbQ.jpg

2lXJTG2.jpg

ZC8pXSC.jpg

Weet er iemand waar ik een collectie als deze kan laten schatten en waar ik dit misschien kan verkopen? Zijn er zo van die 'pawnshops' of wat dan ook in de Benelux? Of echte grote collectors?

Complete sets van: Base Set, Jungle, Fossil, Team Rocket, Gym Challenge, Gym Rocket, Neo Discovery, Neo Genesis

Sets +-75%-85% compleet: Neo Destiny, Neo Revelation, Expedition Base set, Skyridge, Aquapolis, Ex Ruby & Sapphire, Ex Sandstorm, Ex Dragon, Ex Team Magma & Team Aqua, Ex Hidden Legends, Ex FireRed & LeafGreen, Ex Team Rocket en Ex Deoxys.
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand waar ik een collectie als deze kan laten schatten en waar ik dit misschien kan verkopen? Zijn er zo van die 'pawnshops' of wat dan ook in de Benelux?

Complete sets van: Base Set, Fossil, Team Rocket, Gym Challenge, Gym Rocket, Neo Discovery, Neo Genesis
Sets +-75% compleet: Neo Destiny, Neo Revelation, Expedition Base set, Skyridge, Aquapolis
Manueel elke kaart op deze site laten checken: https://pokemonprices.com

Bij het minst van schade of whitning daalt de waarde.
 
Manueel elke kaart op deze site laten checken: https://pokemonprices.com

Bij het minst van schade of whitning daalt de waarde.

Goh, da's misschien iets te veel werk.

Ik ben wel best vertrouwd met de hele TCG wereld en begrijp wel dat mijn verzameling niet van superzotte kwaliteit is (zeker van de echte value sets zoals Base, Jungle en Fossil) en de meeste kaarten niet 1st edition. Vanaf Team Rocket zijn ze praktisch recht van de booster naar de sleeve gegaan dus wel echt deftig.

Zijn er geen andere opties om dit te pricechecken en te verkopen?
 
Goh, da's misschien iets te veel werk.

Ik ben wel best vertrouwd met de hele TCG wereld en begrijp wel dat mijn verzameling niet van superzotte kwaliteit is (zeker van de echte value sets zoals Base, Jungle en Fossil) en de meeste kaarten niet 1st edition. Vanaf Team Rocket zijn ze praktisch recht van de booster naar de sleeve gegaan dus wel echt deftig.

Zijn er geen andere opties om dit te pricechecken en te verkopen?
Als je een eerlijke prijs wil : Nee

Er zijn er veel die een collectie te koop zetten op 2dehands bevoorbeeld
Maar uiteindelijk zijn het de kopers die de echte waarde weten.
 
Ja, in die sets van Speedy zie ik veel 'beschadigde' kaarten al, dus daarvan daalt de waarde aanzienlijk.
In Gent heb je De Papieren Korf (kocht ik destijds alles van Pokémon voor een appel en een ei, als ik de prijzen van booster packs nu zie...).
Die verkoopt ook kaarten apart en neemt er ook over. Allez, vroeger toch. Is wel al meer dan 6 jaar geleden :p

Edit: ik zie net op de site (die al meer dan 10 jaar precies hetzelfde is) dat de winkel sluit op 31/3. Wordt uitsluitend een webwinkel. Zonde.
 
Ja, in die sets van Speedy zie ik veel 'beschadigde' kaarten al, dus daarvan daalt de waarde aanzienlijk.
In Gent heb je De Papieren Korf (kocht ik destijds alles van Pokémon voor een appel en een ei, als ik de prijzen van booster packs nu zie...).
Die verkoopt ook kaarten apart en neemt er ook over. Allez, vroeger toch. Is wel al meer dan 6 jaar geleden :p

Edit: ik zie net op de site (die al meer dan 10 jaar precies hetzelfde is) dat de winkel sluit op 31/3. Wordt uitsluitend een webwinkel. Zonde.
De Papieren Korf gaat een webshop only worden.
 
Probleem met pokemon kaarten 2dehands te verkopen en te kopen is dat

1) iedereen weet dat kaarten een zekere waarde hebben
2) verkopers veelal geen rekening houden met kaarten die beschadigd zijn en de minwaarde daarvan
3) als er echt zeldzame kaarten tussenzitten, je veelal geript wordt zonder dat je het weet
 
Zijn er hier ook effectief spelers?

Ik was van 2016 tot 2019 één van de hoogst geranschikte belgen in het spel, met meerdere hoge finishes en worlds appearances, maar ben jammer genoeg moeten stoppen wegens de geboorte van mijn zoontje en elke maand reizen werd een beetje te moeilijk. Heb ooit zelfs een weekend naar Brazilië (woensdag-zondag) gevlogen om daar snel een toernooi te doen. Tot voor corona hield ik ook een liga open om elke week samen te komen en wat met de kaarten te spelen, dit gaat jammer genoeg ook niet meer nu.


Nu met corona ligt alles stil jammer genoeg maar speel geregeld nog online toernooien die nu gretig georganiseerd worden. Dus zou leuk zijn als er hier nog mensen zitten dit het spelen of willen gaan spelen natuurlijk!
Leuk om zoiets te lezen.
Vroeger als kind nog iedere zondag gaan spelen met als doel badges te verzamelen.
 
Mensen die veel bezig zijn met aankoop/verkoop van kaarten en die kunnen helpen bij waarderingen?
Heb via via een aantal sealed theme decks kunnen bemachtigen van de eerste sets (2x Water Blast, 1x Lockdown en 1x Power Reserve).
Stel me vooral de vraag of die direct verkopen met winst zo interessant is, ze gaan voor meer dan dubbel wat ik betaald heb als ik ze zo verkoop. Vraag me af of de individuele kaarten, als ik ze eruit zou halen, niet meer waard kunnen zijn?
 
Terug
Bovenaan