[TCG] Pokémon

Mensen die veel bezig zijn met aankoop/verkoop van kaarten en die kunnen helpen bij waarderingen?
Heb via via een aantal sealed theme decks kunnen bemachtigen van de eerste sets (2x Water Blast, 1x Lockdown en 1x Power Reserve).
Stel me vooral de vraag of die direct verkopen met winst zo interessant is, ze gaan voor meer dan dubbel wat ik betaald heb als ik ze zo verkoop. Vraag me af of de individuele kaarten, als ik ze eruit zou halen, niet meer waard kunnen zijn?
Dat kan, maar je weet natuurlijk nooit wat erin zit he. Er zijn kaarten die erg duur zijn, maar de kans dat die erin zitten is behoorlijk klein natuurlijk.
Ik zou precies wel het risico durven nemen denk ik.
 
De Power Reserve heeft geen perfecte seal meer, is beschadigd. Die dacht ik sowieso te openen. De Water Blast heb ik 2x, kan die ook nog openen. Met de verkoop van de andere 2 heb ik al meer dan mijn geld terug dan, en hopen dat er iets deftig uitkomt bij diegene die ik open.

Enige wat jammer is dat ik idealiter (als er goede kaarten bij zitten, en bvb. de Kanga en Vaporeon 1st edition zijn) nog PSA Grading moet laten doen om er de volle pot voor te kunnen krijgen, niet? :)
 
Moest er iemand kaarten van de Evolutions set hebben, ben nog op zoek naar 105/108 en 106/108 om een set te completen. :)
 
Dat kan, maar je weet natuurlijk nooit wat erin zit he. Er zijn kaarten die erg duur zijn, maar de kans dat die erin zitten is behoorlijk klein natuurlijk.
Ik zou precies wel het risico durven nemen denk ik.
De teamdecks van de eerste set waren alleszins fixed, net zoals quasi iedere CCG. Of zit er een random rare in?

Ik denk niet dat de prijzen nog veel gaan stijgen, maar soit: ik zei hetzelfde voor MtG indertijd en kijk waar het nu is. XD
 
IMG_20210221_123408.jpg
 
Wel gek hoeveel mensen nu Pokémon kaarten beginnen te hoarden omdat ze geld waard zijn.
Heb de bestellingen gezien van die Shining Fates op mijn vorig werk en dat is echt dag en nacht verschil met pakweg anderhalf jaar geleden.
Toen mss 3-4 bestellingen op die Elite boxen en nu meer dan 60
 
Waar kan ik het best kaarten verkopen? Heb oa een Alakazam holo first print, maar heb het idee dat niks ernstigs wordt genomen als ze niet graded zijn.
 
Waar kan ik het best kaarten verkopen? Heb oa een Alakazam holo first print, maar heb het idee dat niks ernstigs wordt genomen als ze niet graded zijn.
Ja klopt. Als je er een deftige prijs voor wil, best laten graden.
Heb ook enkele kaarten die veel geld waard zijn moest ik ze laten graden.
 
Ja klopt. Als je er een deftige prijs voor wil, best laten graden.
Heb ook enkele kaarten die veel geld waard zijn moest ik ze laten graden.
Laten graden : opsturen naar Amerika = veel tijd en geld. Heb ik geen zin in, dus kan er dan mee leven als ik ze voor wat minder moet verkopen.
 
Hier wat kenners van latere reeksen? Mijn schoonbroer heeft mij een paar lvl X kaarten gegeven om te proberen verkopen, maar nu zitten daar 3 Gold Stars bij die blijkbaar potentieel wat waard zijn (Mewtwo, Vaporeon, Flareon). Flareon is bijna NM, maar de andere 2 zijn helaas niet meer top.. Desondanks zie ik ze weinig te koop staan.

Ken zelf enkel base/fossil/jungle dus heb geen idee wat voor prijzen realistisch zijn.
 
Mjah, die prijzen variëren zeer sterk, van 100€ tot €2.000 voor de Mewtwo bvb. Staat is niet top helaas, maar zou 'm willen laten bekijken door iemand die t beter kan inschatten.

@Lifen : Welke reeksen zoek jij? Heb hier nog een aantal te koop eventueel, vooral wotc.
 
Terug
Bovenaan