[TCG] Pokémon

Dragonite was als kind één van mijn favoriete Pokemon en dat is eigenlijk nooit weggegaan. Dus Ascended Heroes is voor mij vooral hopen dat ik hem uit een pak kan halen net zoals de kaart van Psyduck.

De kaarten van Ascended Heroes komen grotendeels overeen met de Mega Dream ex release uit Japan: https://www.pokebeach.com/2025/11/mega-dream-ex-secret-rares-revealed

Ik denk dat deze set de nostalgie bij veel verzamelaars nog een extra boost zal geven. Ik zie ook nieuwe collector de markt inkomen door deze set samen met pokémon ZA. Het kan de markt alleen maar de nodige boost geven ;-)

Welke boost heeft de markt nog nodig? Alles is in no time uitverkocht 😥
Dat zijn online vooral de scalpers. 🤷🏻‍♀️

Vinted staat vol van de chests en tins die goedkoop op Kruidvat stonden in NL en BE. Dubbel de prijs.

Heb wel de indruk dat er van de laatste sets meer geprint wordt. Bol dropt vaker. Gisteren nog 2 boosterbundles Black en White gekocht. Tegen de jeukende vingers. 😇

Als ge niet perse een ETB of Boosterbox moet hebben, geraak je op dit moment toch echt wel aan producten ?
aan een redelijke prijs +/- 6 euro per pakje , hoewel ik ook hoop dat die prijs ooit weer gaat zakken naar 4 euro :p
Als het toch maar voor open te trekken is , of als ge perse de dobbelstenen moet hebben is het inderdaad niet makkelijk :p

Als ge niet perse een ETB of Boosterbox moet hebben, geraak je op dit moment toch echt wel aan producten ?
aan een redelijke prijs +/- 6 euro per pakje , hoewel ik ook hoop dat die prijs ooit weer gaat zakken naar 4 euro :p
Als het toch maar voor open te trekken is , of als ge perse de dobbelstenen moet hebben is het inderdaad niet makkelijk :p
Niet de dobbelstenen, wel dat boekje en de sleeves 🤷🏻‍♀️, plus veilige opbergplaats achteraf.

Hier waarschijnlijk gescammed door monstermarkt.eu

Vorig weekend daar ETB van Lucario besteld en sindsdien radiosilence.

Hier waarschijnlijk gescammed door monstermarkt.eu

Vorig weekend daar ETB van Lucario besteld en sindsdien radiosilence.
Ik zie de 151 aanbieding en ik weet meteen dat de site fake is.

of dit..

en de 1500 reviews op ne nieuwe site :p

alles schreeuwt fake..

Ik zie de 151 aanbieding en ik weet meteen dat de site fake is.

of dit..

en de 1500 reviews op ne nieuwe site :p

alles schreeuwt fake..

Ja, weer los in de val gelopen. Maar kijk, we leren weer bij. Onrealistische prijzen, probably fake.

Hopen dat je met Visa of Paypal hebt betaald...

Een crypto mastercard.
Heb monstermarkt gevraagd om een refund. Binnen 14 dagen kan ik dan bij geen reactie mijn refund via mastercard proberen krijgen.

Ja, weer los in de val gelopen. Maar kijk, we leren weer bij. Onrealistische prijzen, probably fake.

Een crypto mastercard.
Heb monstermarkt gevraagd om een refund. Binnen 14 dagen kan ik dan bij geen reactie mijn refund via mastercard proberen krijgen.
Moet lukken, Mastercard spoort snel die frauduleuze bedrijven/accounts op hoor. Maar waarom nog 14 dagen wachten?

Edit: lijkt mij dezelfde als hier: https://opgelicht.avrotros.nl/malaf...j-de-malafide-webshop-monstercatchersnl-13780

Sites die ik te vertrouwen vind en die niet te prijzig zijn, zijn Pocketgames en Catchyourcards. Beiden correcte snelle verzending, maar wel nl, dus wat meer verzendkosten. Prijzige site, maar vaak goede deals op sets die al een jaar oud zijn, als je zoekt: spellenwinkel (ook nl).

Ook handig: pokevoorraad

Moet lukken, Mastercard spoort snel die frauduleuze bedrijven/accounts op hoor. Maar waarom nog 14 dagen wachten?

Moet minimaal 14 dagen zitten tussen het contact met de merchant voor een refund en het daadwerkelijk neerleggen van een 'dispute' bij Bybit (die de mastercard uitgeeft).

Sites die ik te vertrouwen vind en die niet te prijzig zijn, zijn Pocketgames en Catchyourcards. Beiden correcte snelle verzending, maar wel nl, dus wat meer verzendkosten. Prijzige site, maar vaak goede deals op sets die al een jaar oud zijn, als je zoekt: spellenwinkel (ook nl)

CYC ook heel tevreden van. Snelle levering, wel minstens € 250 ofzoiets voor gratis verzending.

Terug
Bovenaan