Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar dat dan?Die JT ETB's kan ik gewoon bestellen voor 70€/stuk online nog duurder dan originele prijs maar wel lager dan de resellers
Tkan dat het iets langer was, het probleem is echt gewoon dat die links altijd gelijk verstopt zitten, precies of het is de bedoeling dat de gewone mens er niet bij kan... Maar aan sommige berichten te zien nadien van mensen waren bots al orders aan het doen 10 min voor dat de eerste persoon een link had gevonden om te sturen...Damn balen dat ik die Destined Rivals gemist heb. Zat bol.com al een week lang in de gaten te houden...
Maar als het op 3 minuten door bots opgekocht is natuurlijk, was er sowieso weinig aan te doen
Kheb ook niks ze, alle buiten een paar boosterkesJa echt stom, heb zoveel zitten kijken en toch net gemist

Outpost is overgeschakeld naar in-store verkoop op releasedag als ik mij niet vergis.Weet iemand hier of den Outpost in Antwerpen destined rivals pre-order al achter de rug is? Normaal spring ik ginder gewoon is binnen, maar nu moete als de kippen erbij zijn.
Valt dat echt op..?Waarom lijkt het altijd alsof jij in een sauna je foto's neemt?
Mooie pulls wel!
Yes, ik gebruik die ookIemand ervaring met deze site?
![]()
ElkeGaming's Profile | pkmn.gg
Welcome to the Best Pokémon TCG Collection Tracker and Deck Builder | pkmn.gg enables you to track every Pokémon series, set, card, and price. Pokédex, Deck Builder, and more.www.pkmn.gg

Kan je ook een set in keer compleet maken of moet je die 1 per 1 doen?Yes, ik gebruik die ook![]()