[TCG] Pokémon

Die JT ETB's kan ik gewoon bestellen voor 70€/stuk online nog duurder dan originele prijs maar wel lager dan de resellers

Damn balen dat ik die Destined Rivals gemist heb. Zat bol.com al een week lang in de gaten te houden...

Maar als het op 3 minuten door bots opgekocht is natuurlijk, was er sowieso weinig aan te doen

Damn balen dat ik die Destined Rivals gemist heb. Zat bol.com al een week lang in de gaten te houden...

Maar als het op 3 minuten door bots opgekocht is natuurlijk, was er sowieso weinig aan te doen
Tkan dat het iets langer was, het probleem is echt gewoon dat die links altijd gelijk verstopt zitten, precies of het is de bedoeling dat de gewone mens er niet bij kan... Maar aan sommige berichten te zien nadien van mensen waren bots al orders aan het doen 10 min voor dat de eerste persoon een link had gevonden om te sturen...

Maw moest je dus gewoon wel deftig weten waar en hoe, dan had je ergens nog een window als je toevallig aan je pc zit. Maar die links verstoppen maakt het gewoon nog 10 malen erger, ok bots moeten zoeken... maar die vinden dat in no time, dus wat maakt het uit dat ze de link als zouden weten ervoor...

Tis triest da weet ik, want volgens mij valt hier zeker iets aan te doen, maar wat boeit hun dat...

Weet iemand hier of den Outpost in Antwerpen destined rivals pre-order al achter de rug is? Normaal spring ik ginder gewoon is binnen, maar nu moete als de kippen erbij zijn.

Weet iemand hier of den Outpost in Antwerpen destined rivals pre-order al achter de rug is? Normaal spring ik ginder gewoon is binnen, maar nu moete als de kippen erbij zijn.
Outpost is overgeschakeld naar in-store verkoop op releasedag als ik mij niet vergis.

Klopt is in store, geen online orders, in tegenstelling tot brussel die alles aan bots verkocht heeft tegen 90/260 euro xD

Gisteren 4 packs geript!

486547391_1175171144221221_169226125241754820_n.jpg

Totale pulls so far na 24 packs:

486168037_663194799586680_3670269472990281506_n.png

Waarom lijkt het altijd alsof jij in een sauna je foto's neemt? :p

Mooie pulls wel!
Valt dat echt op..?

Nene, mijn gsm is 9 jaar oud en men lens is kapot xD
Ik geeft te graag geld uit aan hobby's dat een nieuwe GSM al een paar jaar in het gedrang komt.

Nu dacht ik met men verjaardag het mss eens te overwegen, maar ja we zullen zien of ik een Switch 2 koop of nieuwe GSM xD

Moet wel nog wat in toegevoegd worden, ben druk bezig met mijn bulk administratie xD (gebruik da site nog niet lang)

Terug
Bovenaan