[TCG] Pokémon

Prismatic Evolutions Super-Premium Collection komt op 16 mei uit
En pre order is meteen al 275€ terwijl het 150€ kost

Ik vrees ook voor de nieuwe set in mei het zelfde geval zal zijn.
Daar zal ook een hele hype komen erop.

Ik zou durven zeggen probeer het via retial te kunnen kopen.
Tenzij je de box heel graag wilt.

Bedoel je welk soort box ?

Booster box (als dat beschikbaar is voor de set, sommige sets hebben dit niet) - normaal beste verhouding prijs vs aantal packs.
Is natuurlijk wel meteen een groter bedrag.
Waar kan ik zoiets bemachtigen? Ik ga het ook vragen aan mijn neefje, grote pokémon fan, maar hij heeft examens, zal dus pas voor volgende week zijn, maar zou handig zijn als ik al een beetje weet heb van de mogelijkheden, ik zie mij niet aanschuiven bij zo'n winkel, dus mss online?

Waar kan ik zoiets bemachtigen? Ik ga het ook vragen aan mijn neefje, grote pokémon fan, maar hij heeft examens, zal dus pas voor volgende week zijn, maar zou handig zijn als ik al een beetje weet heb van de mogelijkheden, ik zie mij niet aanschuiven bij zo'n winkel, dus mss online?
Als je vrij nieuwe sets wil open doen dan zal er op dit moment niks anders opzetten dan ergens heel snel te zijn online of de scalper prijzen te betalen ...

Nu zullen er geen rijen staan (is enkel bij release van een product) , maar de kans dat ze de laatste set in stock hebben is vrij klein, maar ze kunnen wel andere sets in stock hebben.

Als het is om zelf nog eens een box open te doen , zou ik eerder verschillende kleinere boxen kopen, is net iets leuker.

Nieuwe sets zo goedkoop mogelijk, moet je pre-orderen, of ze gaan direct een stukje duurder , bij nog enkele kon dat tot nu toe nog online , bij sommige andere enkel in de rij gaan staan in de winkel.

Waar zouden ze die nieuwe set al open stellen ter pre-order? Snap de hype niet rond Journey Together, maar ligt wss aan persoonlijke voorkeur. Die nieuwe van Team Rocket, die zou ik wel willen.

Waar zouden ze die nieuwe set al open stellen ter pre-order? Snap de hype niet rond Journey Together, maar ligt wss aan persoonlijke voorkeur. Die nieuwe van Team Rocket, die zou ik wel willen.
Ja bol is gedropt vandaag 2/3 min en gedaan. Bol is momenteel een B2B bedrijf wat betreft Pokémon als in Bol to Bots.

Die links zijn enkel te krijgen via crawlers die de verborgen links uitspuwen en tegen dat je aangemeld bent is 50% al weg.
Dus voor de gewone mens onmogelijk te bestellen en zelf nu voor mensen die het dag dagelijks volgen en in groepen zitten is het gewoon praktisch onmogelijk iets vast te krijgen. Ik heb zelf juist een paar Sleeved Packs kunnen bestellen en bij men blisters was het toevoegen en gedaan. BB en ETB's zelf nooit met de groene knop gezien :)

Prijzen waren trouwens 60 ETB en 215 BB.

Is die aan te raden? Staat gewoon nog online ze?

Is dat een correcte prijs?
In niet-hype tijden kosten die €120 of minder. Maar als je telt dat in normale tijden een booster €8 kost, kom je nog steeds goedkoper uit. Het is gewoon wat je er zelf aan uit wilt geven.

Maar is die nieuwe reeks, volgens het VRT journaal iets compleet nieuws dan? Zitten daar zeldzame kaarten tss? En hoe kan je die nieuwe reeks onderscheiden van andere, ik ben niet zo thuis in al dit. Die '98 kaarten/packs gaan voor crazy geld, Maar hoe zeldzaam zijn nieuwere reeksen?

Maar is die nieuwe reeks, volgens het VRT journaal iets compleet nieuws dan? Zitten daar zeldzame kaarten tss? En hoe kan je die nieuwe reeks onderscheiden van andere, ik ben niet zo thuis in al dit. Die '98 kaarten/packs gaan voor crazy geld, Maar hoe zeldzaam zijn nieuwere reeksen?
Dan moet je de verschillende sets bekijken en kijken welke kaarten je mooi vindt/wilt verzamelen. Best dat je dat eens bekijkt op de site van Pokémon zelf. En als je bepaalde kaarten uit sets wil hebben, dan ben je goedkoper af om singles te kopen.

De set die net uitgekomen is, is niet bijster speciaal op het gegeven na dat er deze keer Trainer's Pokémon zijn. Pokémon die van N, Lillie, Hop en Iono zijn. => Personages uit de games/Anime.

Volgende set focust eerder op Team Rocket en tegenstanders maar daar zit bijvoorbeeld ook een mooie kaart van Misty's Psyduck tussen.

Die nieuwe set is niet zeldzaam gewoon heel gewild, ook omdat er opportunisten zitten die kopen om direct te verkopen aan hogere prijs. (Daarom dat sommige winkels er een limiet beginnen op te zetten). Er is dus niet genoeg voor iedereen op dit moment. Maar met geld op tafel te leggen kan je natuurlijk alles wel verkrijgen.

Iedere set heeft gewone kaarten en zeldzamere kaarten in verschillende gradaties, die hebben dan ook een verschillende kans dat je ze kan zelf pullen.
iedere set heeft ook populairdere kaarten (afhankelijk wie of wat erop staat).

Hoe zeldzamer de kaart en hoe populairder wie of wat er opstaat hoe waardevoller dat die kan zijn van prijs.

er komen ieder jaar meerdere sets uit.

De vraag wat je moet kopen , hangt sterk af wat je wilt doen en welke smaak je hebt.

Die nieuwe set is niet zeldzaam gewoon heel gewild, ook omdat er opportunisten zitten die kopen om direct te verkopen aan hogere prijs. (Daarom dat sommige winkels er een limiet beginnen op te zetten). Er is dus niet genoeg voor iedereen op dit moment. Maar met geld op tafel te leggen kan je natuurlijk alles wel verkrijgen.

Iedere set heeft gewone kaarten en zeldzamere kaarten in verschillende gradaties, die hebben dan ook een verschillende kans dat je ze kan zelf pullen.
iedere set heeft ook populairdere kaarten (afhankelijk wie of wat erop staat).

Hoe zeldzamer de kaart en hoe populairder wie of wat er opstaat hoe waardevoller dat die kan zijn van prijs.

er komen ieder jaar meerdere sets uit.

De vraag wat je moet kopen , hangt sterk af wat je wilt doen en welke smaak je hebt.
Ah ok, op VRT was het precies of er werd een gloednieuwe soort reeks ofzo uitgebracht. Ik dacht mss een gokje te wagen hierop, maar als je zegt dat er meerdere per jaar uitkomen lijkt het meteen al wat minder dan... any chance dat je echt goede/zeldzame kaarten kan hitten, ook met een nieuwe reeks dus?

Ah ok, op VRT was het precies of er werd een gloednieuwe soort reeks ofzo uitgebracht. Ik dacht mss een gokje te wagen hierop, maar als je zegt dat er meerdere per jaar uitkomen lijkt het meteen al wat minder dan... any chance dat je echt goede/zeldzame kaarten kan hitten, ook met een nieuwe reeks dus?

Iedere set heeft verschillende pull rates , de een al slechter dan de andere.
De laatste set valt blijkbaar wel goed mee.

Als je op Google volgende invult: pull rates met de naam van de set zal je de statistieken wel vinden.

Jawatte, ik wist dat mijn neefje veel kent van Pokémon, maar hij kent het bekan vanbuiten. Ik denk dat ik met hem eens naar ne winkel in bxl ga gaan, effe wat boxen kopen. Maar niet aan 215 euro. Zijn er hier veel die Japanse sets kopen? Blijkbaar in die booster dozen zit er altijd een echte rare in...

Terug
Bovenaan