[TCG] Pokémon

inderdaad veel volwassene

Pokémon zal in mijn ogen ook nooit meer weggaan , maar zit nu wel op zijn absolute piek denk ik.
(aangezien er nog altijd heel veel jeugd kaarten koopt, en het bestaat al 25 jaar)

Dus de eerste generatie liefhebbers gaan het normaal mss wel ook proberen door te geven aan hun kinderen.

Iedereen wil wel een charizard het maakt nu uit van welke release maar op een keledirge zitten er niet veel te wachten.
(zeker niet binnen een paar jaar)

dus investeren in iets over de First Gen pokémon kan in mijn ogen nooit geen kwaad.
 
Wanneer is voor jullie een set compleet?

Neem nu bijvoorbeeld de nieuwe set 151. Ik zie verschillende 'soorten' kaarten:
- De 151 basis kaarten
- Iedere basis kaart heeft ook nog eens een holo en/of inverse holo?
- Energy - Trainer cards & andere random shit
- Speciale kaarten van bepaalde Pokémon (zoals de getekende Ivysaur en Pikachu)
- Promo kaarten

Hoeveel zijn er zo in totaal? Wat is jullie 'doel'?
 
Wanneer is voor jullie een set compleet?

Neem nu bijvoorbeeld de nieuwe set 151. Ik zie verschillende 'soorten' kaarten:
- De 151 basis kaarten
- Iedere basis kaart heeft ook nog eens een holo en/of inverse holo?
- Energy - Trainer cards & andere random shit
- Speciale kaarten van bepaalde Pokémon (zoals de getekende Ivysaur en Pikachu)
- Promo kaarten

Hoeveel zijn er zo in totaal? Wat is jullie 'doel'?
volg
 
In mijn eerste 6 packs van 151 3 hits en nu in 7 niks,
https://www.pokemonkaart.nl/ is deze site betrouwbaar kwa waarde. Heb in april een hit gehad toen stond die 50€ nu nog amper 22€ kan de waarde zo dalen ?

Ik zou eerder cardmarket kijken om naar de kaartwaarde te kijken.
Want je hebt ook nog gradatie in kwaliteit van de kaart , wat niet te zien is op uw website.
En op cardmarket kan je effectief ook kopen en verkopen.

Vraag en aanbod, nu zijn er redelijk wat in omloop.
Als je lang genoeg bij houdt en er raken meer en meer kaarten verloren , kan het zijn dat die prijs ooit weer gaat stijgen.
 
Hoe vullen jullie je masterset aan van bijvoorbeeld 151?

Ik heb nu mijn limiet uitgegeven aan packs en zou graag de masterset volledigen, mijn plan is om eerst alle gewone kaarten te vervolledigen (+ reverse holo's).

Het zou natuurlijk het leukst zijn als ik deze kan ruilen met mijn grote pak dubbele, zodat ik dit zonder al teveel kosten kan.

Doen jullie dit via facebook groepen? Irl samenkomsten?
 
Hoe vullen jullie je masterset aan van bijvoorbeeld 151?

Ik heb nu mijn limiet uitgegeven aan packs en zou graag de masterset volledigen, mijn plan is om eerst alle gewone kaarten te vervolledigen (+ reverse holo's).

Het zou natuurlijk het leukst zijn als ik deze kan ruilen met mijn grote pak dubbele, zodat ik dit zonder al teveel kosten kan.

Doen jullie dit via facebook groepen? Irl samenkomsten?
Ik kom wel veel in cardgameshops en Pokémon leagues, daar ruil ik idd t meeste. Via facebook lijkt me meestal verkoop omdat je met de verzendingen zit bij ruilen, dus lijkt me niet zo nuttig?
 
Hoe vullen jullie je masterset aan van bijvoorbeeld 151?

Ik heb nu mijn limiet uitgegeven aan packs en zou graag de masterset volledigen, mijn plan is om eerst alle gewone kaarten te vervolledigen (+ reverse holo's).

Het zou natuurlijk het leukst zijn als ik deze kan ruilen met mijn grote pak dubbele, zodat ik dit zonder al teveel kosten kan.

Doen jullie dit via facebook groepen? Irl samenkomsten?

Je hebt binnenkort ook zo een Beurs , zelf wel nog niet gedaan/geweest maar lijk me leuk !
https://www.pokefest.be/
 
Hoe vullen jullie je masterset aan van bijvoorbeeld 151?

Ik heb nu mijn limiet uitgegeven aan packs en zou graag de masterset volledigen, mijn plan is om eerst alle gewone kaarten te vervolledigen (+ reverse holo's).

Het zou natuurlijk het leukst zijn als ik deze kan ruilen met mijn grote pak dubbele, zodat ik dit zonder al teveel kosten kan.

Doen jullie dit via facebook groepen? Irl samenkomsten?
Je kan ook hier vb: kijken wat heb ik nog nodig voor mijn masterset.

 
Ik heb me dus ook laten vangen door de nostalgie en 2 boosterboxen geopend (6packs) en nog 2 meer besteld.

Geen echt gekke pulls, beste is Ivysaur (19 euro op Cardmarket).

Wat doen jullie met al die dubbele? Ik zou graag de set zoveel mogelijk volledig hebben, maar ik weet niet echt of ik me thuis voel op zo'n ruilbeurs als volwassen man ... maar ik heb ook geen zin om te blijven packs kopen van 6 euro voor enkele kaarten van 2 cent :p

De echte grote kaarten die ik mis koop ik dan wel online ergens.

Ik zal toch ergens een budget limiet moeten zetten, want loopt snel op.

Zouden deze kaarten/boosters goedkoper worden na een bepaalde tijd denken jullie? Dan kan ik gerust nog enkele maandjes wachten op de Charizard te kopen bijvoorbeeld.
Die ruilbeurzen zijn nog wel fun eerlijk gezegd.

Kinderen zijn daar zwaar in de minderheid. Plus soms zie je een mens van 35 deals sluiten met een knul van 12. Je doet daar ook de beste deals. Soms wel oppassen voor de charlatans die je aanspreken met nog 2-3 kaarten die ze kwijt moeten en enkel cash aannemen. Een wou mij zo een Pikachu aansmeren met awful centering.

In december doe ik nog een kleine push naar de master set. Heb het helaas even razend druk.
 
Wanneer is voor jullie een set compleet?

Neem nu bijvoorbeeld de nieuwe set 151. Ik zie verschillende 'soorten' kaarten:
- De 151 basis kaarten
- Iedere basis kaart heeft ook nog eens een holo en/of inverse holo?
- Energy - Trainer cards & andere random shit
- Speciale kaarten van bepaalde Pokémon (zoals de getekende Ivysaur en Pikachu)
- Promo kaarten

Hoeveel zijn er zo in totaal? Wat is jullie 'doel'?
Alle basiskaarten, alle reverse holos ervan, alle promo cards en natuurlijk alle super rares. Basically alles wat in het boekje bij de elite trainer box zit. Er zit een kaartlijst in met boxes die je kan checken.

Ik heb nog 15 kaarten ofzo nodig.
 
Ondertussen alle normale en reverse holo's :p

Nu enkel nog op zoek naar een tiental illustrators, natuurlijk gaan die me het meest kosten :)

Iemand hier te koop of ruilen?
 
Ik heb mijn limit van packs openen bereikt en zou graag de masterset completen.
Zijn er mensen van de streek (regio Zwevezele - Torhout - Brugge) die interesse hebben om te ruilen?

Wat ik nog zoek:

Welke reverse ik nog zoek:

Dubbele hits om te ruilen of verkopen:

Heb ook nog een heel aantal reverse dubbele liggen
Ik ga morgen eens kijken er komt een nieuwe lading binnen bij mij :)
 
Terug
Bovenaan