[TCG] Pokémon

De scpalers hebben gewonnen, de museum stopt met de promo kaart. Door de veiligheid.
Waardoor de prijs weer omhoog gaat. op cardmarket zijn ze terug gestegen :wallbash::wallbash::wallbash:

Tuurlijk dat. Van een achterlijke reactie gesproken. Je beloont inderdaad die duwers op deze manier gewoon. Ze maken het alleen maar erger naar de toekomst toe voor vergelijkbare initiatieven. XD

In januari misschien niet meer, maar daar zijn we nog niet he. Sowiezo halen ze er allemaal meer winst uit.
 
Iemand ervaring met bestellen in pokemoncenter uk? De pikachu promo wordt gegeven bij elke bestelling vanaf £30. Verzending is enkel naar een adres in de UK.
 
Had een forwardservice gevonden om door te sturen naar België. Ik wou mijn bestelling betalen maar het lukte niet, was net te laat. Toen ik refreshte was de promokaart uit mijn winkelmandje :cry:
 
Niet echt TCG related , maar wat is de beste/ uitgebreidste / Cava prijs website voor zo Pokémon accesoires (pluches / poppetjes / tcg accesoires)

Voor de aankomende feestdagen
 
Iemand idee waar je de 151 reeks kan kopen met zes booster paks, op bol is het al 50€ tov vorige maand 34.99€, GM kan je ook niet meer bestellen, nog opties ?
 
Iemand die 151 wat wilt uitwisselen? Ik ga binnekort eens mijn dupes oplijsten, ik moet nog maar een paar kaarten hebben voor de master set. Heb extreem geluk gehad met de packs en goede deals gedaan op Card Junkiez.
 
Iemand idee waar je de 151 reeks kan kopen met zes booster paks, op bol is het al 50€ tov vorige maand 34.99€, GM kan je ook niet meer bestellen, nog opties ?
Die 151 met 6 boosters is gewoon een (cheap) kartonnen doosje met daarin 6 boosters.
Ben je dan niet beter gewoon 6 losse boosters te kopen? :unsure:

Op diezelfde website als dat obi linked = 6 x 5.49 = 32.94.

Voor dezelfde prijs prijs van die 6 stuks booster box heb je dus bijna 1 booster pack extra.
 
Laatst bewerkt:
Iemand die 151 wat wilt uitwisselen? Ik ga binnekort eens mijn dupes oplijsten, ik moet nog maar een paar kaarten hebben voor de master set. Heb extreem geluk gehad met de packs en goede deals gedaan op Card Junkiez.
Ik heb ook nog enkele kaarten nodig voor de master set en heb een aantal dubbele. Ik ben wel geïnteresseerd om te ruilen. Ik ben van regio Torhout - Brugge
 
Die 151 met 6 boosters is gewoon een (cheap) kartonnen doosje met daarin 6 boosters.
Ben je dan niet beter gewoon 6 losse boosters te kopen? :unsure:

Op diezelfde website als dat obi linked = 6 x 5.49 = 32.94.

Voor dezelfde prijs prijs van die 6 stuks booster box heb je dus bijna 1 booster pack extra.
Ik wist niet dat je ze ook los kon kopen :unsure: , vorige keer via bol gekocht.
 
Die TCG classic box vind ik beetje een scam. Daar doe ik niet aan mee.

Wel enorm veel spijt dat ik die 25th anniversary box toen niet heb gekocht. Ik twijfel om het nog steeds te doen.
 
Ik heb me dus ook laten vangen door de nostalgie en 2 boosterboxen geopend (6packs) en nog 2 meer besteld.

Geen echt gekke pulls, beste is Ivysaur (19 euro op Cardmarket).

Wat doen jullie met al die dubbele? Ik zou graag de set zoveel mogelijk volledig hebben, maar ik weet niet echt of ik me thuis voel op zo'n ruilbeurs als volwassen man ... maar ik heb ook geen zin om te blijven packs kopen van 6 euro voor enkele kaarten van 2 cent :p

De echte grote kaarten die ik mis koop ik dan wel online ergens.

Ik zal toch ergens een budget limiet moeten zetten, want loopt snel op.

Zouden deze kaarten/boosters goedkoper worden na een bepaalde tijd denken jullie? Dan kan ik gerust nog enkele maandjes wachten op de Charizard te kopen bijvoorbeeld.
 
Wat doen jullie met al die dubbele? Ik zou graag de set zoveel mogelijk volledig hebben, maar ik weet niet echt of ik me thuis voel op zo'n ruilbeurs als volwassen man ... maar ik heb ook geen zin om te blijven packs kopen van 6 euro voor enkele kaarten van 2 cent :p
Als volwassen man ga je niet opvallen hoor 😅. Zie het publiek wat in Amsterdam naar het museum ging voor de Pikachu kaart: https://www.hln.be/buitenland/total...-dit-kunnen-bizarre-bedragen-worden~a7986aff/

Ik heb 2 Elite Trainer boxes en 1 Ultimate Premium Collection geopend en nu ruil of koop ik enkel nog singles.
 
Terug
Bovenaan