[TCG] Pokémon

Alles besteld van :


Echt tegen heel scherpe prijzen (nu is alles 10% duurder +-) 2 maand geleden pre-ordered. Alles binnen op release.

Ik heb mijn kaarten al in de binder, dus alle hits apart zijn moeilijk te tonen. Maar het was een goede buit. Ik heb wel enkel de Charmander van die speciale artworks van de starter pokemons met hun evoluties. Voor de rest bijna elke kaart die ik wil hebben. De rest komt 6/10 binnen, daarna op een beurs ruilen om de set te completen.
 
Hallo, ik heb bij het opruimen 3 Pokémon Boundaries Crossed Black & White factory sealed booster packs gevonden
met verschillende artworks: Kyurem, Keldeo and Landorus. Ik zou deze graag verkopen en daarom is mijn vraag of er iemand hier interesse in heeft?
 
Ja, en mensen betalen het ook.
Blijft een moeilijke discussie, al is het echt te belachelijk voor woorden als je die video's bekijkt van gisteren.

Had er ook wel graag 1 gehad, en leek me leuk om met de dochter te doen. Maar Amsterdam is me toch net iets te ver om te rijden + ik vermoed dat de kaarten volgende week gewoon op gaan zijn.
 
Ik denk dat ik ook ga beginnen verzamelen, met de luck dat ik hier heb :)

Mijn petekindje krijgt al jaren pokemonkaarten, maar draagt er geen zorg voor.
Die loopt daar mee rond, gekreukelde kaarten, speelde daar een eigen spel mee etc....
Ik probeer hem dus al een paar maand daar wat bij te sturen, hij heeft al wat sleeves gehad en verzamelmappen ondertussen.

Nu kocht ik hem weekend 2 boosters van de 151 serie.


Eerste booster die hij opendoet: 1x Kangaskhan ex en 1x Psyduck
Tweede booster: 1x Ivysaur, 1x Venusaur en 1x Bulbasaur (die zaten mooi na elkaar in de booster)

Beginners luck zeker? :)
 
Ik heb ook een booster box gekocht van de 151 reeks, moet ze nog openen.

Ik zie die van gogh kaart al 500€ + gaan :wtf:
 
Ik weet niet wie ik de grootste debielen vind: de personen die elke dag naar dat museum gaan voor een Van Gogh kaart, of de debielen die er meer als 20 euro voor leggen.

Kaart gaat gewoon kapotgeprint worden uiteindelijk.
 
Collectie vd kleine eens bekeken, beste kaarten: Pikachu Vmax (119euro), Magikarp,Charizard Vmax,Solgaleo GX,Yveltal ex, Glaceon v.
 
380320561_890070255311798_4350778069447660016_n.jpg


Mijn hits na zes pakjes, mijne eerst charizard dat ik pull:clap:
 
De scpalers hebben gewonnen, de museum stopt met de promo kaart. Door de veiligheid.
Waardoor de prijs weer omhoog gaat. op cardmarket zijn ze terug gestegen :wallbash::wallbash::wallbash:
 
De scpalers hebben gewonnen, de museum stopt met de promo kaart. Door de veiligheid.
Waardoor de prijs weer omhoog gaat. op cardmarket zijn ze terug gestegen :wallbash::wallbash::wallbash:
Maar nee, vanaf januari worden ze via retailers aangeboden.
Moet alles lezen he. Nu stijgt de prijs weer licht door de paniek, maar vanaf begin volgend jaar gaan die prijzen wel kelderen.
 
Terug
Bovenaan