Won't Fix Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien XenForo al goed werkt op mobile met de standaard theme + er support is voor PWA (staat momenteel nog niet aan) versus dat Tapatalk niet de meest ... "aangename" plugin is voor de forumsoftware ...

We gaan het nog es bekijken als er echt heel veel vraag achter is (veel mensen gebruiken het omdat ze verschillende fora volgen en dat op één plaats willen verzameld zien), maar voorlopig staat het toch even on hold :)
 
Ik heb gisteren avond het forum voor de eerste keer mobile gebruikt en het is inderdaad echt wel mobile friendly.
 
Ook voorstander van tapatalk hier.

Maar mocht dat er niet komen: is er een manier om Android notificaties te bekomen bij quotes, pm's, ... ?
 
Aangezien XenForo al goed werkt op mobile met de standaard theme + er support is voor PWA (staat momenteel nog niet aan) versus dat Tapatalk niet de meest ... "aangename" plugin is voor de forumsoftware ...

We gaan het nog es bekijken als er echt heel veel vraag achter is (veel mensen gebruiken het omdat ze verschillende fora volgen en dat op één plaats willen verzameld zien), maar voorlopig staat het toch even on hold :)
voornaamste reden bij mij is omdat je bij Tapatalk niet moet van pagina springen.

Ik zie dat je bij Xenforo zelf niet het aantal posts/pagina kan kiezen (bij mij stond dat altijd op 50) en dan is tapatalk wel een verademing :). + zoals Eniac zegt ook voor de notificaties.

technische/server load redenen begrijp ik wel :)
 
Goh. Zelf gebruikte ik ook tapatalk maar ik moet zeggen dat het ook zo wel leuk werkt. Alhoewel ik de feature van geabboneerde topics bij tapatalk wel mis. Nu moet je in ieder subforum gaan kijken.
 
Goh. Zelf gebruikte ik ook tapatalk maar ik moet zeggen dat het ook zo wel leuk werkt. Alhoewel ik de feature van geabboneerde topics bij tapatalk wel mis. Nu moet je in ieder subforum gaan kijken.
Je kan zowel fora als individuele topics "watchen", dit werkt zoals abonneren in tapatalk. Je kan deze dan allemaal oplijsten via "watched threads".
Je kan ook zoals in tapatalk een lijst krijgen van topics waar je in gereplied hebt via "find threads > threads with your posts" (maakte ik ook heel veel gebruik van).

Threads met ongelezen posts staan dan in vet blijkbaar. Dus op zich is die ervaring redelijk gelijkaardig als tapatalk, ook al is navigeren zelf iets omslachtiger.

Alleen android notificaties mis ik echt.
 
Mobile versie is ok maar ik heb toch ook veel liever Tapatalk hoor, gewoon omdat het makkelijker werkt dan de mobiele versie en idd door de notificaties etc.
 
Normaal zijn notifications enabled voor desktop en Android, als ik het goed heb. Ik had in ieder geval al een melding onderaan de pagina staan. In mijn profiel staat ook het volgende:

M76v4rw.png
 
Normaal zijn notifications enabled voor desktop en Android

Ik denk dat de optie voor bepaalde usergroups gewoonweg niet juist staat. Ik die knop dus niet in NL/EN :).

Dat is te vinden onder: Groups & permissions ---> <usergroup X> ---> Use push notification [yes]
 
Hier ook voorstander van Tapatalk, maar kga er niet om wenen als het niet lukt.

Forum zelf is via browser deftig genoeg, alhoewel Tapatalk voor mij handiger is. (zoals in 1e post staat, ik volg verschillende fora via Tapatalk)
 
Na enkele dagen gewoon via de browser het forum te volgen moet ik zeggen dat ik tapatalk toch niet mis. Werkt imo veel prettiger dan bij het oude forum
 
Inderdaad ik mis Tapatalk nu toch ook niet. Dit forum is héél gebruiksvriendelijk. En hopelijk blijft dat zo :p
 
Normaal zijn notifications enabled voor desktop en Android, als ik het goed heb. Ik had in ieder geval al een melding onderaan de pagina staan. In mijn profiel staat ook het volgende:

M76v4rw.png
Heb het aangevinkt maar ik krijg ze precies toch niet door :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan