Won't Fix Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was vroeger ook echt Pro tapatalk user, had betaalde versie.
Maar mis het nu totaal niet eigenlijk.
Alles werkt perfect via de browser (Safari/iPhone 12)

meldingen zie ik in de browser zelf (belletje)
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Idd, weinig klagen over de pwa versie. Meldingen, gemakkelijk te bereiken,...
Enige wat ik mis is (heel) gemakkelijk het forum bereiken en tapatalk shortcuts die er niet eenvoudig zijn.
 
Ja want ik wil echt da ne website mij meldingen geeft en via email alsof we nog niet genoeg spam binnenkrijgen.
Ik snap echt ni wa jullie tegen Tapatalk hebben hé.
Was zo gemakkelijk in gebruik in alles al is het een simpele foto bij je post te zetten enz..
De enige manier om dees forum deftig te bezien is via de pc.
Via de gsm ist een hell bv random da de pagina blijft hangen.
Dat ni zo vlot is om van forum te switchen enz genoeg redenen hoor.
Ik zou graag gewoon een deftig antwoord krijgen en wanneer er gaat voorzien worden dat het werkt met Tapatalk.
Dat op hold staat Jah da kan ik lezen ma der staat ook ni wanneer er naar gezien gaat worden of een eta wanneer het beschikbaar gaat zijn erop.

Ik ga echt wel ni de enige zijn die erop aan het wachten is ze dus graag info hoe het erme staat en wanneer er schot in deze zaak ga komen.
Je punt van kritiek is dat je pas laat wist dat hier een reactie was. Ik zeg alleen maar dat dat helemaal te wijten is aan je instellingen. Je kunt meldingen of e-mails krijgen, maar als je dat niet wilt, kun je ook (zoals ik het dus doe) werken met de gevolgde threads. Ik kijk altijd in "gevolgde threads" of "threads met jouw posts", dan zie je automatisch of er gereageerd is zonder dat je talloze meldingen krijgt. Ik reik je maar een oplossing aan voor je probleem.

Verder kan ik toch echt niet duidelijker zijn :D
We gaan voorlopig geen Tapatalkintegratie voorzien, en daar hebben we heel goeie redenen voor. Geen eta, geen schot, want we gaan het niet doen. De redenen heb ik nu al 3x gelinkt, net als het antwoord dat we het voorlopig niet gaan voorzien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan