Godmiljaar, door hier te lezen gisteren gestart met S1, episode 1.
Vrouw vindt er niet veel aan.

Het zal een lone watch worden.
 
Ik weet dat ik hier waarschijnlijk tenenkrullend laat mee ben maar ik heb nét de eerste aflevering van Succession gezien en my god waarom zie ik dit nu pas?
Zoveel interessante personages, zoveel intrige, foute toestanden etc... Geen idee waarom ik hier niet vroeger aan begonnen ben.
Kan al niet wachten om meer te weten te komen over al die kinderen van Logan Roy. Roman ziet er het meest fucked up uit wel. :)

Dat deel met die jongen en dat miljoen dollar, holy shit hoe erg was dat.
FML, mijn post was nog geen maand geleden...

Nu bezig aan de laatste aflevering van seizoen 4. Wat Een Serie.
De karakters zijn zo goed uitgewerkt, prachtige acteerprestaties, leuke zijpersonages, goed geschreven, pacing zit goed, fotografie etc...

Voor sommigen misschien iets te traag als je marvel/disney shit bekijkt (I doe het soms ook hoor) maar blijft entertainen imo!
 
Naar al de positieve comments hier maar ook begonnen. Tot nu toe is het niet slecht en komt soms wel gelijkenissen naar boven met wat ik in bepaalde privé events zie. Rome is toch wel figuur apart en constant het gezeur van ik ben COO enzovoort. Ben benieuwd hoe het verder uitdraaid.
 
Eindelijk alles gezien. Wat een serie. Fuck Shiv. Ongelooflijk hoe ze zo'n eikel als Kendall toch nog sympathiek doen lijken door er nog grotere klootzakken naast te zetten.

Ohja: #TeamGreg!
 
Eindelijk alles gezien. Wat een serie. Fuck Shiv. Ongelooflijk hoe ze zo'n eikel als Kendall toch nog sympathiek doen lijken door er nog grotere klootzakken naast te zetten.

Ohja: #TeamGreg!
Haha, ik vond Shiv net zalig. Ik was eigenlijk voor haar aan het duimen. Een beetje op dezelfde manier dat ik Cersei in GoT zo fantastisch vond. Hun vreselijkheid en geslepenheid vond ik net zo intrigerend. Ik gunde Kendall en Roman het écht niet omdat ik vooral Kendall een eikel en dwaas vond (dat verjaardagsfeestje!!!) en Roman dan weer te immatuur en ondoordacht en gewoon compleet van het padje af. :D
 
Greg is toch ook een gigantische eikel? :unsure:
Greg is in mijn ogen de enige waarvan de evolutie van zijn karakter enorm zichtbaar is.
Hoe dat die begon in zijn bootschoentjes en van alles onzeker en constant onder de schaduw van Tom zat tot nu (ik ben aan aflevering 4 van Seizoen 4) dat hij zelf nickname voor hem en Tom heeft en automatisch Tom beetje onderduwt door grapjes zelfs al te maken.

"HAIL THE KING, THE OTHER ONE euh euh " :rofl:
 
Geen slechte show maar op zich 1 grote kindertuin. Drie kids (sorry Con maar jij hebt écht nul ervaring :D) met eerlijk gezegd nul ervaring die altijd het grootste titeltje willen hebben. Romulus kan ik het allemaal vergeven; die heeft ook een vijs los. Kendall ook maar Shiv... Dat mens heeft zo'n fokking smirk op haar gezicht dat ik echt verschoot dat Tom die geen enkele keer een klop heeft verkocht. Zeker op het einde, gaan ze "zucht" weeral het bedrijf proberen over te nemen en nu is het weer Shiv die ineens nee zegt, terwijl ze dan ervoor allemaal het eens zijn dat Kendall het ging worden. Op een gegeven is het echt eyerollen geworden..
 
Passend einde van een zeer goede show. Blij dat het gedaan is want het is inderdaad een kindertuin, zij het wel enigszins angstaanjagend dat dit geïnspireerd is op werkelijke feiten. Als boardroom drama kon het me wel nooit boeien en de vraag "wie wordt CEO" is ook helemaal het punt niet van de show denk ik dan.
 
Laatst bewerkt:
Zit zelf bijna aan het einde (don't spoil it!!!!)

Voor mij toch wel echt een topserie. De corporate drama is in mijn ogen gewoon een frame om menselijke dynamieken rond af te spelen. Je ziet op een top manier hoe mensen mekaar de rug insteken, hoe ego's alles kunnen verwoesten en hoe je de grootste eikel ooit kan zijn, met voldoende geld zal je altijd mensen om je heen hebben (die dan wel allemaal hun goudkorreltjes komen rapen als je sterft)

Voor mij een dikke topper, vriendin heeft het na het eerste half-uur opgegeven dus deze was voor de me-time.

Verder kan ik er niet langs kijken sinds blijkt dat de acteur die Connor speelt irl een serieuze alcohol verslaving heeft en dat Roman de broer is van the Home Alone Kid.

Achja, voor mij toch een goede 8.5/10
 
Gisteren naar de laatste aflevering gekeken. Wat een einde. Ook al had ik al opgevangen hoe het zou eindigen was ik er toch ik even niet goed van. Ik heb zelfs heel de aftiteling uit gekeken, eventjes van mijn melk :).

Ik vind het een topserie, enkel 3de seizoen vond ik iets minder. Het is wel goed dat ze er geen extra seizoenen aan vastplakken want je kan niet blijven doorgaan wie er nu de CEO moet worden.

Ik had het Kendall wel gegund om CEO te worden. Jaren toewerken om CEO te worden en dan op zo'n manier verraden worden door uw eigen zus. Moet heel pijnlijk zijn en dat kwam ook wel over bij mij. Kendall kon echt wel een tristesse uitstralen. Van Roman was ik nooit fan, was iets te extreem met zijn uitlatingen. Shiv past eigenlijk wel goed samen met Tom, die op het einde ook een naar kantje begint te krijgen. Het kleineren van Gregg was niet mijn ding.

Verder alle acteurs wel goed gecast, met prima dialogen.
 
onder druk van mijn madam helemaal mee uitgekeken

het deed me nog meest denken aan een soapserie als The Bold en The Beautiful waar Brooke gaat trouwen met Thorne, nee Eric, toch Thorne, nee nog nen anderen, nee toch Eric, toch Thorne. etc.

wel goed geacteerd en mooi vormgegeven.
 
Ma jawel Ken. Holy shit Ken.
Poor fuckin sap. Het is allemaal walgelijk volk, maar Ken zijn arc is gewoon triest van begin tot het einde. En heeft weldegelijk de "good son" gespeeld. Op zijn minst gespeeld toch.
Best geschreven serie sinds The Wire trouwens. Waar ik dit jaar nog eens een rewatch moet doen.
 
Terug
Bovenaan