Succession nieuwste episode vond ik iets minder persoonlijk. Maar nog steeds een machtige serie imo

Nochtans een aflevering die de geschiedenis boeken in zal gaan.

De manier waarop de gebeurtenis in beeld werd gebracht, de sfeer die werd gecreëerd, de dialogen. Een aflevering die toont waarom Succession gewoon 1 van beste reeksen is van de laatste 10 jaar.

Minder schokkend dat de GoT red wedding, maar Connors wedding toch ook een prachtig staaltje tv imo.
 
Nochtans een aflevering die de geschiedenis boeken in zal gaan.

De manier waarop de gebeurtenis in beeld werd gebracht, de sfeer die werd gecreëerd, de dialogen. Een aflevering die toont waarom Succession gewoon 1 van beste reeksen is van de laatste 10 jaar.

Minder schokkend dat de GoT red wedding, maar Connors wedding toch ook een prachtig staaltje tv imo.
Ik vond het zelfs meer schokkend dan Red Wedding omwille van hoe het gebracht werd. De onduidelijkheid en die superpijnlijke telefoons... Brutal stuff.
 
Nochtans een aflevering die de geschiedenis boeken in zal gaan.

De manier waarop de gebeurtenis in beeld werd gebracht, de sfeer die werd gecreëerd, de dialogen. Een aflevering die toont waarom Succession gewoon 1 van beste reeksen is van de laatste 10 jaar.

Minder schokkend dat de GoT red wedding, maar Connors wedding toch ook een prachtig staaltje tv imo.
Zal dan wel aan mij liggen, want dit vergelijken met de red wedding.. Lol, nee toch niet 🤷
 
Weer een topaflevering.

Ik was naar de podcast aan het luisteren van ep. 3 en daarin vertelde Brian Cox dat gans dit 3e seizoen elke aflevering 1 dag is. Althans, als ik het mij goed herinner zei hij dat zich over 9 dagen afspeelt. Mogelijks is de laatste aflevering dan nog een blik in de toekomst of is er een dag over 2 gesplit. Of ik heb het niet goed begrepen/onthouden.

In diezelfde podcast lieten ze ook nog eens het moment afspelen waarin Shiv het te weten komt. Alle geluidjes in haar stem, hoe die overslaat en breekt,... echt geniaal gewoon. Zet die Emmy maar klaar.
 
Ik krijg telkens weer de kriebels van die Kendall zijn speeches/pitches
 
Ik krijg telkens weer de kriebels van die Kendall zijn speeches/pitches

Das de bedoeling. ;)

Prachtig hoe Logan zijn idiot kids volledig stuurloos zijn nu hij er niet meer is.

En hoe zeer je je ook ergert aan Kendall, toch ben je blij dat hij eens niet op zijn bek gaat.
 
Roman op het golfkarretje was echt prachtig weergegeven, die muziek er ook bij, fantastisch.

"Tummy full" :D
 
7 Afleveringen ver en de kwaliteit blijft torenhoog. Die ruzie tussen Tom en Shiv was zo hondsbrutaal en eerlijk. Komende zondag een verkiezingsaflevering dat enkel maar vuurwerk kan geven... Het zal even duren voor we zo'n parel van een serie opnieuw zullen tegenkomen.

Big, big shoes.
 
Vind het ook een topserie maar om 1 of andere reden sukkel ik altijd in slaap en moet ik veel afleveringen in 2 keer kijken. :D
Vaak kijk ik ook gewoon van halve aflevering tot halve aflevering. Dan wil ik er 1,5 kijken om terug mee te zijn maar red ik het toch weer niet :D
Net S4E1 in 2 keer weer bekeken lol. Who wants to smell Greg's finger ?? :D
 
Die acteurs moeten toch allemaal 1 voor 1 een Emmy krijgen toch, wederom een topaflevering. Roman is nu toch helemaal van 't padje af :D
 
Mja, het zal dan wel hoogstwaarschijnlijk wel aan mij liggen, maar ik vind dit seizoen tot hiertoe geen hoogvlieger, met de vorige was ik veel meer mee.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen topserie is, maar zit toch niet niet 'meer' in m'n top 10.
 
Weer een topaflevering. De sfeerschepping van de chaos in de stad. De speeches in de kerk.
De ouwe garde die zich geweldig gedraagt. De chaos bij het Menkin gesprek.

Volgende week nog 1 keer knallen.
 
De laatste twee afleveringen waren van ongelofelijk hoog niveau. De finale gaat 90 minuten duren!

Hoe denken jullie dat het gaat aflopen? Kan nog alle kanten uit, enkel Roman is definitief uit geteld. Ik heb het gevoel dat alle Roy kinderen met “lege handen” gaan achter blijven en dat Tom de CEO gaat worden, aangesteld door ofwel Matsson, ofwel de raad van bestuur. Kendall lijkt z’n innerlijke Logan gevonden te hebben maar uiteindelijk hebben alle kinderen doorheen alle seizoenen getoond dat ze niet sluw genoeg zijn om het hele spel goed mee te spelen.

Helemaal in het begin dacht ik nog lacherig dat Greg de grote baas zou worden, is ook nog een optie :unsure:
 
De laatste twee afleveringen waren van ongelofelijk hoog niveau. De finale gaat 90 minuten duren!

Hoe denken jullie dat het gaat aflopen? Kan nog alle kanten uit, enkel Roman is definitief uit geteld. Ik heb het gevoel dat alle Roy kinderen met “lege handen” gaan achter blijven en dat Tom de CEO gaat worden, aangesteld door ofwel Matsson, ofwel de raad van bestuur. Kendall lijkt z’n innerlijke Logan gevonden te hebben maar uiteindelijk hebben alle kinderen doorheen alle seizoenen getoond dat ze niet sluw genoeg zijn om het hele spel goed mee te spelen.

Helemaal in het begin dacht ik nog lacherig dat Greg de grote baas zou worden, is ook nog een optie :unsure:
Ik volg ook de Tom piste met trouwe luitenant Greg. Tom werkt en is loyaal, Mattson neemt de boel over en de kinderen zullen wenen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan