De laatste twee afleveringen waren van ongelofelijk hoog niveau. De finale gaat 90 minuten duren!

Hoe denken jullie dat het gaat aflopen? Kan nog alle kanten uit, enkel Roman is definitief uit geteld. Ik heb het gevoel dat alle Roy kinderen met “lege handen” gaan achter blijven en dat Tom de CEO gaat worden, aangesteld door ofwel Matsson, ofwel de raad van bestuur. Kendall lijkt z’n innerlijke Logan gevonden te hebben maar uiteindelijk hebben alle kinderen doorheen alle seizoenen getoond dat ze niet sluw genoeg zijn om het hele spel goed mee te spelen.

Helemaal in het begin dacht ik nog lacherig dat Greg de grote baas zou worden, is ook nog een optie :unsure:
Zou voor mij wel een prima uitkomst zijn. Al zou uiteindelijk Kendall als top dog ook wel de cirkel rond maken tegenover de allereerste aflevering.
Shiv gaat volgens mij ook niet veel meer betekenen. Matsson zei dat hij een 'US CEO' wel zou kunnen fixen, maar niet dat het dan Shiv zou zijn.
 
Ik weet dat ik hier waarschijnlijk tenenkrullend laat mee ben maar ik heb nét de eerste aflevering van Succession gezien en my god waarom zie ik dit nu pas?
Zoveel interessante personages, zoveel intrige, foute toestanden etc... Geen idee waarom ik hier niet vroeger aan begonnen ben.
Kan al niet wachten om meer te weten te komen over al die kinderen van Logan Roy. Roman ziet er het meest fucked up uit wel. :)

Dat deel met die jongen en dat miljoen dollar, holy shit hoe erg was dat.
 
Zoveel interessante personages, zoveel intrige, foute toestanden etc... Geen idee waarom ik hier niet vroeger aan begonnen ben.
Kan al niet wachten om meer te weten te komen over al die kinderen van Logan Roy. Roman ziet er het meest fucked up uit wel. :)

Dat deel met die jongen en dat miljoen dollar, holy shit hoe erg was dat.
Roman is nog de normaalste 😂
 
Ik weet dat ik hier waarschijnlijk tenenkrullend laat mee ben maar ik heb nét de eerste aflevering van Succession gezien en my god waarom zie ik dit nu pas?
Zoveel interessante personages, zoveel intrige, foute toestanden etc... Geen idee waarom ik hier niet vroeger aan begonnen ben.
Kan al niet wachten om meer te weten te komen over al die kinderen van Logan Roy. Roman ziet er het meest fucked up uit wel. :)

Dat deel met die jongen en dat miljoen dollar, holy shit hoe erg was dat.

Donderdagavond, seizoen 1 is uit. Shit's addictive yo!
Laatste aflevering vond ik nu wel de minste eigenlijk, kon de beslissingen niet echt goed begrijpen.

Beetje verliefd op Willa wel. :D
 
Gisteren EP 09 gezien. Die grafrede was echt gieren :) Jammer dat het maandag gedaan is.
 
Héél misschien een lichten seizoen 2 spoiler.
Hoe meer ik zie van seizoen 2 hoe meer ik ooit wel eens coke wil probaren, ziet er pleant uit. :) Damn son wat een hoeveelheid drugs gaan er door de neuzen in deze serie.
 
Ik heb deze thread volledig gemist maar ik heb succession vanaf seizoen 2 gevolgd.

Fantastisch einde. Ik ga dit toch wel een paar keer opnieuw bekijken. Schitterend.
 
Misschien een unpopular comment want de acteerprestaties zijn top, maar dit seizoen voelt af en toe wel vermoeiend om door te geraken.
 
Misschien een unpopular comment want de acteerprestaties zijn top, maar dit seizoen voelt af en toe wel vermoeiend om door te geraken.
Vermoeiend op welke manier?

Ik merk wel dat je er goed moet bijzijn om te kunnen volgen. De meeste gesprekken gaan heel snel + de NL ondertitels van Streamz maken het soms wat vervelend als je tegelijk ook de beeldspraak in EN wil volgen.
 
Vermoeiend op welke manier?

Ik merk wel dat je er goed moet bijzijn om te kunnen volgen. De meeste gesprekken gaan heel snel + de NL ondertitels van Streamz maken het soms wat vervelend als je tegelijk ook de beeldspraak in EN wil volgen.
gewoon, het gaat zeer traag vooruit, afleveringen duren 1u05, ik dommel af en toe in en merk dak ik precies niet 100% meer mee ben. Mss dat ik eens een rewatch moet doen en dan vroeger op de avond :)
 
gewoon, het gaat zeer traag vooruit, afleveringen duren 1u05, ik dommel af en toe in en merk dak ik precies niet 100% meer mee ben. Mss dat ik eens een rewatch moet doen en dan vroeger op de avond :)
Ik denk dat ik het hele seizoen op het puntje van mijn stoel zat. Er gebeurt zoveel elke aflevering aan een hoog tempo toch?
 
gewoon, het gaat zeer traag vooruit, afleveringen duren 1u05, ik dommel af en toe in en merk dak ik precies niet 100% meer mee ben. Mss dat ik eens een rewatch moet doen en dan vroeger op de avond :)
Mss ligt het idd eerder aan u persoonlijke toestand. Kan er Idd ook inkomen als je je op de ondertitels moet focussen dat het minder ideaal is, mocht dit het geval zijn.

Of mss was je minder mee in het verhaal.

Vond het echt een heel sterk laatste seizoen.
 
Mss ligt het idd eerder aan u persoonlijke toestand. Kan er Idd ook inkomen als je je op de ondertitels moet focussen dat het minder ideaal is, mocht dit het geval zijn.

Of mss was je minder mee in het verhaal.

Vond het echt een heel sterk laatste seizoen.
Minder mee met het verhaal. Gewoon af en toe stukjes gemist door in te dommelen. Nefast blijkbaar :)
 
Misschien een unpopular comment want de acteerprestaties zijn top, maar dit seizoen voelt af en toe wel vermoeiend om door te geraken.
100% akkoord, ik was echt direct mee van EP01 S01, maar het laatste seizoen vind ik eerlijk waar het minste
 
Die speech in season 4 episode 2, what the fuck maat. Soms zou ik een baas willen zoals Logan Roy, maar meestal niet. :)
 
Terug
Bovenaan