Sloan
Banned
Je hebt het over mij, neem ik aan. Ik heb het puur over het vuurwapen, daar zijn al zoveel onderzoeken naar gebeurt.. dat is echt iets van in de films. De meeste preppers of ex militairen nemen genoegen met een baton of punch dagger, ik train met en ken genoeg para en SF, die hebben het echt niet over vuurwapens. Een goeie rugzak met first aid enz, leren navigeren, goeie gewoontes tijdens auto rijden (nooit onder halve tank, altijd achteruit parkeren,..)Dat je je stiefzoon allerhande overlevingsvaardigheden aanleert, wat zou daar mis mee zijn? Dat anderen dit overbodig vinden kan zijn, maar een vaardigheid bezitten is nooit verkeerd. Het kan maar van pas komen. En de meeste die je opnoemt kweken een begaanheid met de natuur die vele mensen beter ook wat meer zouden hebben, mezelf incl. Het is gewoon mooi dat je zo begaan bent met je stiefzoon, punt.
En the basics van een vuurwapen, tja..
Jamming, iron sight richten, muffs to ears, proper houden,. er komt wel wat bij kijken en in hoeverre doet een burger dat goed? Het voelt wat aan als vragen voor problemen voor een ander probleem dat zeer onwaarschijnlijk is.
(Ik heb zelf ook een licentie trouwens, maar gewoon uit interesse gedaan)
Enfin, ferm off topic, you do you, Mormel. Ik hoop dat je ooit iets tegenkomt waardoor je positiever in het leven kan staan.

call me crazy, black hawk down.