Gisteren een flesje Oasis dat mijn dochter niet moest hebben in mijn jaszak gestoken. Vandaag op bezoek bij de schoonouders en toevallig is dat flesje helemaal uitgelopen. Alles nat; broek, onderbroek, jas, trui, shirt, autostoel,... 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

'k Zal eentje weggeven aan mijn schoonpa, ik heb al geneog brol van hem gepakt 
Zo spreekt ge toch nie over uw vrouwNonchalant zitten bieden op 2 identieke veilingen, omdat het iets is dat ik nodig heb... heb ik toch wel beide gewonnen zeker'k Zal eentje weggeven aan mijn schoonpa, ik heb al geneog brol van hem gepakt
![]()

Mezelf unbannen op dit forumpje vol gedecentraliseerde fermette-Vlamingen in hun SUV-salariswagens met oneindige tankkaart, dat kan wel tellen als "stomme stoot van de dag" me dunkt.
Mezelf unbannen op dit forumpje vol gedecentraliseerde fermette-Vlamingen in hun SUV-salariswagens met oneindige tankkaart, dat kan wel tellen als "stomme stoot van de dag" me dunkt.

Wat is er verkeerd gelopen?Op de Facebook van’t dorp zien passeren dat er een loopgroep gestart is voor 3, 5 of 10 km.
Aangezien ik ongeveer een jaar geleden nog frequent 10-12 km liep, dacht ik dat ik nog wel in de eerste groep kon aansluiten om terug op te bouwen voor 10 km.
Mijn eerste sessie bleek 30 minuten aan 1 stuk lopen. Kapot.
Het liep van een leien dakje.Wat is er verkeerd gelopen?
Hij liep vooral achter de feiten aanHet liep van een leien dakje.