Stomme stoot van de dag

Gisteren een flesje Oasis dat mijn dochter niet moest hebben in mijn jaszak gestoken. Vandaag op bezoek bij de schoonouders en toevallig is dat flesje helemaal uitgelopen. Alles nat; broek, onderbroek, jas, trui, shirt, autostoel,... :sop:

Door het gebouw rondlopen met je GSM moet je dus niet altijd letterlijk nemen.

Het is me alvast niet gelukt om door een glazen deur te lopen met mijn gsm. Resultaat: grote kap in mijn neus, GSM en deur onbeschadigd.

Nonchalant zitten bieden op 2 identieke veilingen, omdat het iets is dat ik nodig heb... heb ik toch wel beide gewonnen zeker :lol: 'k Zal eentje weggeven aan mijn schoonpa, ik heb al geneog brol van hem gepakt :lol:

Zondag nog eens uitgepakt op een wedstrijd (met cv resultaat) met als gevolg dat ik al 2 dagen zo stijf als een plank rondloop van de spierpijn :biglaugh:
Gisterenavond op de zwemtraining dacht ik eens galant in het water te springen (in het ondiepe gedeelte) maar dat was dus buiten mijn stijve benen gerekend. De sprong was nog ok, de landing had meer iets van een hond die in het water viel en half aan het verdrinken was.
De trainer kwam naar mij toe "Bidontv alles ok?"

Projectdeadline om 10u vandaag. Gisterenavond/nach gingen de andere hun finale opmerkingen geven, dus ik vandaag vroeg op zodat ik er om 7.30 aan kon beginnen. Klassieker: grote tas koffie nemen, halverwege door het werk vergeten dat ik die heb staan, en dan nieuwe koffie willen gaan halen. Resultaat is dan dat ik een halfvolle tas koffie oppak en rondzwier alsof die leeg is, en alles vol koffie hangt.

Op de Facebook van’t dorp zien passeren dat er een loopgroep gestart is voor 3, 5 of 10 km.
Aangezien ik ongeveer een jaar geleden nog frequent 10-12 km liep, dacht ik dat ik nog wel in de eerste groep kon aansluiten om terug op te bouwen voor 10 km.
Mijn eerste sessie bleek 30 minuten aan 1 stuk lopen. Kapot.

Op de Facebook van’t dorp zien passeren dat er een loopgroep gestart is voor 3, 5 of 10 km.
Aangezien ik ongeveer een jaar geleden nog frequent 10-12 km liep, dacht ik dat ik nog wel in de eerste groep kon aansluiten om terug op te bouwen voor 10 km.
Mijn eerste sessie bleek 30 minuten aan 1 stuk lopen. Kapot.
Wat is er verkeerd gelopen?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan