Coolguy
Well-known member
Af en toe heb ik wat liggen chatten op dit forum vanuit de zetel
het angstzweet brak mij uit en ik had vanuit het niets 'zware paniekaanvallen'
Door Pol&Actua/de loonthread scrollen kan dat tot gevolg hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Af en toe heb ik wat liggen chatten op dit forum vanuit de zetel
het angstzweet brak mij uit en ik had vanuit het niets 'zware paniekaanvallen'
Gatorade bij de hand houden bij buikloop en/of overgeven. Dat helpt echt veel.Ik drink nochtans voldoende maar blijkbaar had ik te weinig zout in mijn lichaam en ik had daar niet echt bij stilgestaan. Ik ben dan gisteren gestart met zoutoplossingen te drinken (O.R.S.) en ik heb deze nacht voor het eerst in weken terug heel goed geslapen en ik voel mij nu veel beter.
Eh. Ik kan het nog iets beter. Ik was op de kermis als klein manneke ook ff mijn pa uit het oog verloren en nam een vreemde zijn hand vast. Die geeft mij daarna een saflet rond mijn oren omdat hij dacht dat ik zijn sigaret uit zijn hand wou pikken.beetje omgekeerd, maar ik heb dat als kind ook al eens bij iemand gelapt. Geen idee meer waar het juist was, maar twas tussen een hoop toeristen. Op een bepaald moment wou ik mijn vader zijn hand vastnemen, maar ik was mis en had blijkbaar de hand vast van een meneer die op mijn vader trok. Geen idee meer hoe die toen gereageerd heeft, maar die zal ook wel verschoten zijn.

Ik haat die nieuwe sportdoppen die je niet kan losdraaien.Met die dopjes dat tegenwoordig aan de fles vastzitten. Wil ik water inschenken maar dat ringske waar dat dopje aan vast hangt, zit wat los en draait waardoor het dopje naar beneden hangt en bijgevolg het water daarin loopt en dan in maar vooral rond het glas.![]()

Ach, zo heb ik recent na een nogal korte nacht mijn koffiepoeder in het waterreservoir gekapt in plaats van in de filter.Haast en spoed is zelden goed. Vanochtend rap rap koffie willen zetten op het werk en in de rapte dus vergeten koffie in de filter te doen. Ging ik mij terwijl omkleden en als ik terug kwam stond er een mooie pot warm, gefilterd water klaar.
Nu weet ik hoe Joyce uit Komen Eten zich voelde.![]()
Je zal in ieder geval meer opkuiswerk dan mij gehad hebben.Ach, zo heb ik recent na een nogal korte nacht mijn koffiepoeder in het waterreservoir gekapt in plaats van in de filter.
Dat was niet beter.

De mensen die thee wouden waren contentHaast en spoed is zelden goed. Vanochtend rap rap koffie willen zetten op het werk en in de rapte dus vergeten koffie in de filter te doen. Ging ik mij terwijl omkleden en als ik terug kwam stond er een mooie pot warm, gefilterd water klaar.
Nu weet ik hoe Joyce uit Komen Eten zich voelde.![]()

Zit je er nu nog?Na 20u in de Ledeganck een uitgang gebruiken die op de plantentuin uitkomt om daar tot de conclusie te komen dat alle poorten al afgesloten zijn en de deur om terug naar binnen te gaan van buiten niet meer opent...