Stomme stoot van de dag

Ik drink nochtans voldoende maar blijkbaar had ik te weinig zout in mijn lichaam en ik had daar niet echt bij stilgestaan. Ik ben dan gisteren gestart met zoutoplossingen te drinken (O.R.S.) en ik heb deze nacht voor het eerst in weken terug heel goed geslapen en ik voel mij nu veel beter.
Gatorade bij de hand houden bij buikloop en/of overgeven. Dat helpt echt veel.

Aankoop gedaan op een webshop (kleine 400 euro), op het einde van de de bestelling creëer ik een account met een typfout in het mailadres @ayhoo.com ipv yahoo.com. Gevolg ik kan mijn bestelling niet volgen of dergelijke...

beetje omgekeerd, maar ik heb dat als kind ook al eens bij iemand gelapt. Geen idee meer waar het juist was, maar twas tussen een hoop toeristen. Op een bepaald moment wou ik mijn vader zijn hand vastnemen, maar ik was mis en had blijkbaar de hand vast van een meneer die op mijn vader trok. Geen idee meer hoe die toen gereageerd heeft, maar die zal ook wel verschoten zijn.
Eh. Ik kan het nog iets beter. Ik was op de kermis als klein manneke ook ff mijn pa uit het oog verloren en nam een vreemde zijn hand vast. Die geeft mij daarna een saflet rond mijn oren omdat hij dacht dat ik zijn sigaret uit zijn hand wou pikken.

Laatst bewerkt:
Gefloten en geroepen "hee lekker poepkeeuuh" op een man die uiteindelijk heel duidelijk mijn collega niet was en die ik totaal niet kende.
Toen hij omdraaide en ik mijn flater inzag draaide ik ook eens schijnheilig om om te zien wie er daar zoiets geroepen had maar hij en ik waren de enige mensen op dat moment daar. 😆

na 7 jaar er ondertussen te wonen, en die dolby surround in huis te hebben (bijna elke avond bekijk ik wel eens een film)

nu pas ontdekt dat er eigelijk uit alle 4 de boxen hetzelfde geluid komt omdat die op "ECO SURROUND" of zoiets stond.

gisteren tijdens Robocop (2014) toevallig op een knop geduwd op mijn (veel te uitgebreide) remote, en nu pas echt real surround :D

Dan maar meteen met een verf stift die knop omcirkelt op mijn remote, dat ik die zeker nooit meer vergeet !
(dus eigenlijk slimme stoot van de dag, en 7 jaar durende stomme stoot)

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze namiddag tijdelijk even verdwaald in een leegstaand gebouw. Dat is een redelijk grote blok in 3 "zones": A,B en C, in een ver grijs verleden was dat 1 groot gebouw. Door de jaren zijn, om veiligheidsredenen en tijdelijke verbouwingen en omdat iemand daar goesting in had gok ik, de verschillende afdelingen gesplitst, afgesloten, samengenomen, verbouwd sleutels zijn verdwenen, sloten kapot, tot zelfs doorgangen gewoon ruw dichtgemetst, enfin, ge snapt het wel.
Nu moesten wij in gebouw A zijn, ik was er nog nooit geweest maar mijn collega kende de weg:de "makkelijkste" route is binnen gaan in B, op't 1e verdiep oversteken naar C, zo kunt ge langs het 3de naar A (verkeerde hoek), dan de kelder in om terug via B op de koer/garage uit te komen en zo A binnen te raken waar wij moesten zijn.
Alleen zijn er blijkbaar sinds hij laatst daar was geweest wat wijzigingen gebeurt....voornamelijk een paar tussendeuren die nu éénrichting zijn en int slot vallen achter u en zo nog wat kleine zaakskes, net genoeg om zijn oriëntatie om zeep te helpen.
Achteraf goed om gelachen, opt moment zelf, toen het besef eerst doordrong iets minder

De garagepoort knelt. Neen, Squid, ze knelt *soms*. Daarmee dat je er daarnet je volledige Squid-zelve tegen smeet en direct vijf meter verder lag.
6e33e5763183c2dea5ade80573f121b2.gif

Met die dopjes dat tegenwoordig aan de fles vastzitten. Wil ik water inschenken maar dat ringske waar dat dopje aan vast hangt, zit wat los en draait waardoor het dopje naar beneden hangt en bijgevolg het water daarin loopt en dan in maar vooral rond het glas. :sop:

Met die dopjes dat tegenwoordig aan de fles vastzitten. Wil ik water inschenken maar dat ringske waar dat dopje aan vast hangt, zit wat los en draait waardoor het dopje naar beneden hangt en bijgevolg het water daarin loopt en dan in maar vooral rond het glas. :sop:
Ik haat die nieuwe sportdoppen die je niet kan losdraaien.
Daar komt nu eens bijna niets uit

Paar dagen geleden was de 'shift'-toets van mijn mechanisch toetsenbord afgebroken van de 'schakelaar'.
Geen probleem dacht ik; met wat secondenlijm is dat makkelijk opgelost.
Daarstraks de toets vastgelijmd en een paar uur laten rusten. Kom nu terug om te ontdekken dat de toets nog altijd los op de schakelaar zit maar ik in plaats daarvan de schakelaar vast in positie heb gelijmd...en natuurlijk geen beweging meer in te krijgen.:wallbash::angry:

Haast en spoed is zelden goed. Vanochtend rap rap koffie willen zetten op het werk en in de rapte dus vergeten koffie in de filter te doen. Ging ik mij terwijl omkleden en als ik terug kwam stond er een mooie pot warm, gefilterd water klaar. 🤦‍♂️

Nu weet ik hoe Joyce uit Komen Eten zich voelde. :unsure:

Haast en spoed is zelden goed. Vanochtend rap rap koffie willen zetten op het werk en in de rapte dus vergeten koffie in de filter te doen. Ging ik mij terwijl omkleden en als ik terug kwam stond er een mooie pot warm, gefilterd water klaar. 🤦‍♂️

Ach, zo heb ik recent na een nogal korte nacht mijn koffiepoeder in het waterreservoir gekapt in plaats van in de filter.
Dat was niet beter.

De mensen die thee wouden waren content 😁

Tijdslot gereserveerd, tickets gekocht, halfuurtje rijden naar het zwembad met de dochter. Tot daar ging alles goed. Omkleden en dan mensen met een handdoek zien..... Natuurlijk, de handdoeken. Oh well, waar een t-shirt ook niet goed voor is. 🤦‍♂️

Na 20u in de Ledeganck een uitgang gebruiken die op de plantentuin uitkomt om daar tot de conclusie te komen dat alle poorten al afgesloten zijn en de deur om terug naar binnen te gaan van buiten niet meer opent...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan