Laat maar weten wanneer je vrij komt.tenzij hij zijn leven beu is moet hij dat vooral doen. Zijn white sorry ass gaat eraan dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat maar weten wanneer je vrij komt.tenzij hij zijn leven beu is moet hij dat vooral doen. Zijn white sorry ass gaat eraan dan.
Pegging ?tenzij hij zijn leven beu is moet hij dat vooral doen. Zijn white sorry ass gaat eraan dan.

Ik heb recent steristrips ontdekt, werkt echt goed.Snoeischaar rechts, hand in de weg links, en hop een ferme snee in het verlengde van mijn pink.
Bloede serieus, nu mooi ontsmet en de snee dichtgehouden, daarna direct een pleister erop.
Je hebt soms van die dagen.

niet dus.Zo een stuk wel omdat het wat harder was gebakken. (Randje dat zo wat meer was geplet en gebakken)Die croque had de densiteit van een baksteen of wa?

Ik ben hier ook wel schuldig aan. Tot mijn vriendin dit een keer aangaf. Ge kunt u op zo'n momenten toch echt een idioot voelen.Geen stomme stoot van de dag, maar van de voorbije 10 jaar
Ik ben jaren geleden overgeschakeld op Elmex tandpasta ipv de gebruikelijke colgate en aanverwanten. Colgate opendoen is met zo een aluminium litske vanboven op die tube. Elmex heeft zo een harde sluiting.
TIL dat je dat kunt afbreken met de uitsparing in de dop. Ik heb al 10 jaar een breekmes in de badkamer liggen om mijn tubes open te snijden gelijk een bus silicone![]()
Dus jullie prutsen ook al jaren alle zalftubes van de apotheek open met een breekmes?
Wacht, serieus? Heb hier gisterenavond nog zitten sukkelen met een schaar om dat open te krijgen.Geen stomme stoot van de dag, maar van de voorbije 10 jaar
Ik ben jaren geleden overgeschakeld op Elmex tandpasta ipv de gebruikelijke colgate en aanverwanten. Colgate opendoen is met zo een aluminium litske vanboven op die tube. Elmex heeft zo een harde sluiting.
TIL dat je dat kunt afbreken met de uitsparing in de dop. Ik heb al 10 jaar een breekmes in de badkamer liggen om mijn tubes open te snijden gelijk een bus silicone![]()

Suggestie /nickchange domskimet een volle winkelkar naar de auto aan het wandelen.
Terwijl ik stap hangt opeens mijn veter van mijn linkerschoen vast in het frame van die winkelkar dat je zo kan uitschuivven om een bak bier op te zetten. In een reflex trek ik dus mijn linkerbeen achteruit waardoor ik dat frame er met volle snelheid uittrek en het met alle geweld tegen mijn rechterscheen gooi.
ik zit hier nu met een ei op mijn been, azo gezwollen
stom kalf
In een eiwitshake zitten BCAA's hé.In het verlof zitten er hier en daar wat haperingen in m'n brein.
Zo zag ik een filmpje waarin een proteine-shake wordt gemaakt en een BCAA-drink wordt toegevoegd. Top, alles in 1 keer binnen.
Den dezen hier naar de keuken, blender open, schep proteine poeder erin, water en aanvullen met BCAA drank. Dat laatste is bruisend, ja, bruisend.
Blender aan. Dat zit precies direct overvol van het schuim.
Sidenote: we moesten weg, kinderen staan klaar, vrouw staat klaar, enkel Anderson was nog rap een shake'ske aan 't samenflansen.
Ik wil die beker opendraaien en dat lukt niet goed. Ik zet daar serieus wat macht op en dan BAM.
De plafond, muren, ramen, meubels, kasten, vloer,... alles was in plakkerig schuim, tot meters ver.
M'n vrouw vroeg mij natuurlijk direct wat ik eigenlijk verwacht had. Toen sprak ik haar over het filmpje. Bij het herbekijken zag ik dat de bruisende drank er pas op het laatste bijgegoten wordt. Logisch.
Dat is nu de 2de keer. 2 jaar geleden wou ik voor onze huwelijksverjaardag een hele menu maken, waaronder een dame blanche waarbij het ijs verscholen zit onder een halve koepel chocolade. Als je dan warme chocoladesaus over die koepel giet, verschijnt het ijs. Om de koepel te maken heb ik ballonnen opgeblazen die ik dan dipte in warme chocolade. Dat lukte 2x. Bij de 3de keer is die balon ontploft en was heel de keuken in chocolade.
Voor meer tips om iets te maken met een spetterend einde, PM.