Stomme stoot van de dag

Snoeischaar rechts, hand in de weg links, en hop een ferme snee in het verlengde van mijn pink.
Bloede serieus, nu mooi ontsmet en de snee dichtgehouden, daarna direct een pleister erop.
Je hebt soms van die dagen.

Snoeischaar rechts, hand in de weg links, en hop een ferme snee in het verlengde van mijn pink.
Bloede serieus, nu mooi ontsmet en de snee dichtgehouden, daarna direct een pleister erop.
Je hebt soms van die dagen.
Ik heb recent steristrips ontdekt, werkt echt goed.
Mijn duim quasi in 2 gesneden, aan elkaar geplakt daarmee en je ziet daar zo goed als niets meer van.

Ik had nog wat broeken nodig dus mijn vrouw zegt: we rijden nog snel even naar de winkel, je kan er nog wat in solden kopen. Aja Cava.
Ben broeken aan het passen en mijn alarm op mijn gsm gaat af dan mijn suiker wat te hoog is. Goed ik spuit snel wat insuline bij en doe verder.

Thuis toegekomen kan ik nergens mijn insulinespuit vinden. Niet in mijn broekzak, niet in de auto, niet in mijn vrouw haar handtas. Klerenwinkel gebeld, daar ook niets gevonden. Zal die ergens anders kwijt gespeeld zijn he. Zijn we wat later die gekochte broeken aan het uitpakken: wat vind ik in 1 van die broekzakken? Juist ja 🤣

Een croque gemaakt met overschot van wat currysaus van gisteren.
Steek ik mijn mes en vork in de croque (in een harder gebakken stuk).
Vliegt dat stuk weg uit mijn bord met een hoop saus...
Gelukkig niks op mij maar alles op de tafel/stoel/grond.
Normaal eet ik dat met mijn handen maar het leek me properder om dat met mes en vork te eten voor een keer 😅 niet dus.

Geen stomme stoot van de dag, maar van de voorbije 10 jaar :lol:

Ik ben jaren geleden overgeschakeld op Elmex tandpasta ipv de gebruikelijke colgate en aanverwanten. Colgate opendoen is met zo een aluminium litske vanboven op die tube. Elmex heeft zo een harde sluiting.

TIL dat je dat kunt afbreken met de uitsparing in de dop. Ik heb al 10 jaar een breekmes in de badkamer liggen om mijn tubes open te snijden gelijk een bus silicone :lol:

Geen stomme stoot van de dag, maar van de voorbije 10 jaar :laugh:

Ik ben jaren geleden overgeschakeld op Elmex tandpasta ipv de gebruikelijke colgate en aanverwanten. Colgate opendoen is met zo een aluminium litske vanboven op die tube. Elmex heeft zo een harde sluiting.

TIL dat je dat kunt afbreken met de uitsparing in de dop. Ik heb al 10 jaar een breekmes in de badkamer liggen om mijn tubes open te snijden gelijk een bus silicone :laugh:
Ik ben hier ook wel schuldig aan. Tot mijn vriendin dit een keer aangaf. Ge kunt u op zo'n momenten toch echt een idioot voelen.

Mijn ma had ooit eens een tube ontharingscrème niet ver van een tube tandpasta staan. Ze moest nog snel snel haar tanden poetsen voor ze naar de dokter ging dus je raadt het al...

Kort gezegd: ze had geen haar meer op de tanden. Een mopje/uitdrukking dat mijn pa tot haar ergernis regelmatig wel eens herhaalde.

Stonden nog een aantal lege flessen boven (waaronder een glazen fles Bellini) dus ik wou die in de kelder bij de rest van het glasafval gaan zetten.

Ik zet 3 stappen en ik heb enkel nog de dop vast en de fles ligt, in stukken, op de grond

Vriendin komt naar beneden en ik zeg "waarom draait ge die stop er niet op vast"
-> "wie neemt dat nu ook vast bij de dop"
Het zal nog mijn fout zijn :wallbash:

Deze morgen ook nog met men slaapkop tegen de screen gekletst, nie ver genoeg open gedaan en al naar buiten willen stappen

Geen stomme stoot van de dag, maar van de voorbije 10 jaar :laugh:

TIL dat je dat kunt afbreken met de uitsparing in de dop. Ik heb al 10 jaar een breekmes in de badkamer liggen om mijn tubes open te snijden gelijk een bus silicone :laugh:
Wacht, serieus? Heb hier gisterenavond nog zitten sukkelen met een schaar om dat open te krijgen. :lol:

met een volle winkelkar naar de auto aan het wandelen.
Terwijl ik stap hangt opeens mijn veter van mijn linkerschoen vast in het frame van die winkelkar dat je zo kan uitschuiven om een bak bier op te zetten. In een reflex trek ik dus mijn linkerbeen achteruit waardoor ik dat frame er met volle snelheid uittrek en het met alle geweld tegen mijn rechterscheen gooi.

ik zit hier nu met een ei op mijn been, azo gezwollen :laugh:

stom kalf

aja, en al het bloed uit mijn linkervoet want dat gewicht van die kar heeft mijn veters nogal aangetrokken

met een volle winkelkar naar de auto aan het wandelen.
Terwijl ik stap hangt opeens mijn veter van mijn linkerschoen vast in het frame van die winkelkar dat je zo kan uitschuivven om een bak bier op te zetten. In een reflex trek ik dus mijn linkerbeen achteruit waardoor ik dat frame er met volle snelheid uittrek en het met alle geweld tegen mijn rechterscheen gooi.

ik zit hier nu met een ei op mijn been, azo gezwollen :laugh:

stom kalf
Suggestie /nickchange domski

In het verlof zitten er hier en daar wat haperingen in m'n brein.
Zo zag ik een filmpje waarin een proteine-shake wordt gemaakt en een BCAA-drink wordt toegevoegd. Top, alles in 1 keer binnen.

Den dezen hier naar de keuken, blender open, schep proteine poeder erin, water en aanvullen met BCAA drank. Dat laatste is bruisend, ja, bruisend.
Blender aan. Dat zit precies direct overvol van het schuim.

Sidenote: we moesten weg, kinderen staan klaar, vrouw staat klaar, enkel Anderson was nog rap een shake'ske aan 't samenflansen.

Ik wil die beker opendraaien en dat lukt niet goed. Ik zet daar serieus wat macht op en dan BAM.
De plafond, muren, ramen, meubels, kasten, vloer,... alles was in plakkerig schuim, tot meters ver.

M'n vrouw vroeg mij natuurlijk direct wat ik eigenlijk verwacht had. Toen sprak ik haar over het filmpje. Bij het herbekijken zag ik dat de bruisende drank er pas op het laatste bijgegoten wordt. Logisch.

Dat is nu de 2de keer. 2 jaar geleden wou ik voor onze huwelijksverjaardag een hele menu maken, waaronder een dame blanche waarbij het ijs verscholen zit onder een halve koepel chocolade. Als je dan warme chocoladesaus over die koepel giet, verschijnt het ijs. Om de koepel te maken heb ik ballonnen opgeblazen die ik dan dipte in warme chocolade. Dat lukte 2x. Bij de 3de keer is die balon ontploft en was heel de keuken in chocolade.

Voor meer tips om iets te maken met een spetterend einde, PM.

In het verlof zitten er hier en daar wat haperingen in m'n brein.
Zo zag ik een filmpje waarin een proteine-shake wordt gemaakt en een BCAA-drink wordt toegevoegd. Top, alles in 1 keer binnen.

Den dezen hier naar de keuken, blender open, schep proteine poeder erin, water en aanvullen met BCAA drank. Dat laatste is bruisend, ja, bruisend.
Blender aan. Dat zit precies direct overvol van het schuim.

Sidenote: we moesten weg, kinderen staan klaar, vrouw staat klaar, enkel Anderson was nog rap een shake'ske aan 't samenflansen.

Ik wil die beker opendraaien en dat lukt niet goed. Ik zet daar serieus wat macht op en dan BAM.
De plafond, muren, ramen, meubels, kasten, vloer,... alles was in plakkerig schuim, tot meters ver.

M'n vrouw vroeg mij natuurlijk direct wat ik eigenlijk verwacht had. Toen sprak ik haar over het filmpje. Bij het herbekijken zag ik dat de bruisende drank er pas op het laatste bijgegoten wordt. Logisch.

Dat is nu de 2de keer. 2 jaar geleden wou ik voor onze huwelijksverjaardag een hele menu maken, waaronder een dame blanche waarbij het ijs verscholen zit onder een halve koepel chocolade. Als je dan warme chocoladesaus over die koepel giet, verschijnt het ijs. Om de koepel te maken heb ik ballonnen opgeblazen die ik dan dipte in warme chocolade. Dat lukte 2x. Bij de 3de keer is die balon ontploft en was heel de keuken in chocolade.

Voor meer tips om iets te maken met een spetterend einde, PM.
In een eiwitshake zitten BCAA's hé.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan