Stomme stoot van de dag

Een samenloop van stoten over verschillende weken:
-Kinderen de eerste dinsdag op kamp afzetten? Geen probleem, ik begin wel wat later met werken en werk langer.
-De 5de ergens naartoe 's avonds? Geen probleem, ik begin eerder en stop op tijd
- Volgende week dinsdag een rush-job? Iets meer dan een dag werk ma geen 2? Nie erg, we werken wel wat langer tot het af is

En nu besef ik pas dat dat dus allemaal op dezelfde dag is.... ik ga dus later begonnen, vroeger stoppen en anderhalve dag werk doen.
Als iemand zich afvroeg waarom mijn vrouw de agenda beheert, dit dus. Gebeurt mij regelmatig omdat ik zelden afspraken noteer maar onthoud en nooit crosscheck of, pakweg, de 5de,1ste dinsdag en Volgende dinsdag niet toevallig dezelfde dag zijn....

Rap rap mijn broek willen aandoen en de gesp van mijn riem die tegen mijn kl*ten slaagt.

office.gif

We blijven gaan.
Ik ben buiten de tafel aant dekken, staat er opeens een grijze kip langs mij. Alle moeite van de wereld om eerst de hond te vangen en binnen te zetten en dan die kip te pakken. Ene keer gevangen natuurlijk niks bij de hand om dat beest in te zetten dan maar losgelaten id garage, doos gaan halen, terug proberen te vangen maar garagepoort opengelaten dus ja, enkele toertjes door den hof later eindelijk dat beest in die doos.
Ik bel mijn vrouw om te vragen of er nog buren met kippen zijn want die dat ik ken ben ik al afgegaan en niemand mist een kip en het is zeker geen van ons,'t is een grijze, geen witte of zwarte. Nee, ik ben nog niet int kippenhok gaan zien want 't is een grijze.
Jaja, echt grijs, niet gewoon een bestofte witte.. denk ik....allez...misschien toch wel....

Lang verhaal wat korter: ik ben blijkbaar half de straat afgegaan met ons eigen kip...

Proberen het woord te nemen om een vraag te stellen tijdens een eerder opgenomen videomeeting van enkele dagen terug... :unsure:

Ik was sinds vorige week mijn zonnebril al kwijt. Ik dacht eergisteren van 'misschien heb ik hem achtergelaten bij mijn ouders thuis'. Nu gisteren stap ik in de auto en zie ik iets op men zetel liggen vanuit een ooghoek. Ik kijk iets beter en inderdaad men zonnebril lag tussen het zitvlak en rugleuning. Maar das zo'n stukje die naar binnen gaat en als je neerzit zit je niet met uw poep daar tegen (zie foto hieronder ter verduidelijking). Dus ik voelde men zonnebril nooit tegen men poep duwen ofzo. En alle vorige keren blijkbaar nooit echt naar men zetel gekeken en meteen ingestapt 😒

1657100960935.png

Ik was sinds vorige week mijn zonnebril al kwijt. Ik dacht eergisteren van 'misschien heb ik hem achtergelaten bij mijn ouders thuis'. Nu gisteren stap ik in de auto en zie ik iets op men zetel liggen vanuit een ooghoek. Ik kijk iets beter en inderdaad men zonnebril lag tussen het zitvlak en rugleuning. Maar das zo'n stukje die naar binnen gaat en als je neerzit zit je niet met uw poep daar tegen (zie foto hieronder ter verduidelijking). Dus ik voelde men zonnebril nooit tegen men poep duwen ofzo. En alle vorige keren blijkbaar nooit echt naar men zetel gekeken en meteen ingestapt 😒

Bekijk bijlage 11116
Rijden vanuit de passagiersstoel. Speciaal.

Godverdomme ik had het moeten weten he. Maar de bestuurdersstoel vond ik gene foto rap rap. MAAR DUS AAN DE ANDERE KANT HE MANNEN :p

Ik heb dat superveel voor. Zwarte zonnebril op de zwarte passagierszetel. Ik filter dat precies automatisch weg.

Edit: nvm.

Mijn man zit al een week in het buitenland voor werk en toen net stuurde hij of alles goed gint met ons zoontje want ja hittegolf en alles.
" ja hoor gaat goed, ... heeft net een kutje gedaan." Moest dutje zijn.:cry:
" goh ja, jong geleerd is oud gedaan. Ik wil anders ook wel een kutje doen."

Mijn man zit al een week in het buitenland voor werk en toen net stuurde hij of alles goed gint met ons zoontje want ja hittegolf en alles.
Daar zit nu een trotse papa :unsure:

Dus hij gaat een kutje doen in het buitenland?

Mezelf met een aardappelmesje in mijn oog geprikt. Ik snap het zelf nog niet tegoei. Ik was worteltjes aan het snijden en ik wil een stukje in mijn mond steken en doe dat met dezelfde hand als waar ik het mesje nog mee vast heb.
Mijn oog verwachtte niet om aangevallen te worden door haar eigen hand dus die tuinde er met open oog in ( :fingerguns_r:).
Oog rood en pijnlijk nu.

Mezelf met een aardappelmesje in mijn oog geprikt. Ik snap het zelf nog niet tegoei. Ik was worteltjes aan het snijden en ik wil een stukje in mijn mond steken en doe dat met dezelfde hand als waar ik het mesje nog mee vast heb.
Mijn oog verwachtte niet om aangevallen te worden door haar eigen hand dus die tuinde er met open oog in ( :fingerguns_r:).
Oog rood en pijnlijk nu.

Oog rood en pijnlijk nu.
Heb je nu een spleetoog? :fingerguns_r:

Oog rood en pijnlijk nu.
te weten dat ze ons vroeger probeerden wijs te maken dat worteltjes goed zijn voor de ogen. pfff, allemaal larie en apekool dus.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan