Squidward
Well-known member
Maskertje voor mijn babyvelletje é…Bang van Corona te krijgen in de douche?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maskertje voor mijn babyvelletje é…Bang van Corona te krijgen in de douche?
Dat is 1 van de vuilste freaky dingen dat ik ooit gezien hebMaskertje voor mijn babyvelletje é…
![]()

No worries, Cassandra denkt dat ook van uDat is 1 van de vuilste freaky dingen dat ik ooit gezien heb![]()
Graag zwijgen als je zelf tegen niets kan.No worries, Cassandra denkt dat ook van u
Da’s gewoon Dr Who, zit zelfs niet een legging.Dat is 1 van de vuilste freaky dingen dat ik ooit gezien heb![]()
Graag zwijgen als je zelf tegen niets kan.

Ik vraag mij altijd af: leg je dan effectief altijd uw lichten aan met uw smartphone? Gaat dat niet gewoon sneller met de schakelaar op de muur?
Dat is het beste antwoord dat ik kon wensen op m'n vraag. Dank u.Het gebruik van domotica is voor mij vierledig:
- occasioneel: zittend in de zetel "verdorie, die kleine fucker heeft weer het licht niet uitgedaan in "insert ruimte" en is nergens te bespeuren en ik ben te tam om op te staan." -> licht uit via de gsm
- occasioneel: als er bezoek is het enthousiast showen van "kijkt ne keer wat ik kan" met mijnen gsm. De ervaring leert dat er bitter weinig mensen van onder de indruk zijn en enkel het "boys en toys- publiek" een matige interesse toont.
- occasioneel theoretisch: de inbrekermodus waar bij verdacht geluid ik alle lichten kan aandoen in het gehele huis en er hier en daar ook een paar aan en uit flikkeren om een extra dimensie te geven aan het vermeend afschrikwekkend effect. In de feiten nog niet nodig gehad en iets in mij zegt dat als ik 's nachts eens iets hoor ik ook niet als eerste wapenfeit mijn gsm in mijn handen neem om dan die app te zoeken en in al mijn stress weer iets totaal irrelevant te doen.
- gedroomd veelvuldig in de feiten uitzonderlijk: je kan sferen creëren waarbij je voorprogrammeert in welke dimstand je lichten staan. je voelt me al komen, een enthousiaste viriele man programmeert uiteraard "sexy time" waarbij alles in een zwoel licht ondergedompeld wordt en je verwacht dat het vrouwtje losweg volgt in je perverse gedachtengoed. In de feiten heeft "mijnen haring" ene keer gebraad en als ik nu mijn "sexy time" opleg is het vooral van "rolleyes" en het vrouwtje die recht staat om vooral een paar grote lichten aan te steken met de ondertoon "ge moet niet denken dat we hier en nu onnozel gaan doen, ik werk niet op commando"
conclusie over domotica; in hoofdzaak weggesmeten geld maar ik kan wel mijn mijn gsm mijn lichten aandoen en bezoekende kindjes vinden dat soms al hocus pocus.
Eigenlijk waar maar het is toch handig van mijn screens op afstand open en dicht te kunnen doen.conclusie over domotica; in hoofdzaak weggesmeten geld maar ik kan wel mijn mijn gsm mijn lichten aandoen en bezoekende kindjes vinden dat soms al hocus pocus.

Wie is Cassandra?Ik vrees dat ge wat achtergrondkennis mist over wie Cassandra is![]()

ook eens opgezocht en ik zie het verband ook niet.. Of er moet ergens een Cassandra in het glazen straatje zitten.Wie is Cassandra?![]()
Dit is, na mijn eigen ervaring na 3 jaar gebruik, een perfecte samenvatting.Het gebruik van domotica is voor mij vierledig:
- occasioneel: zittend in de zetel "verdorie, die kleine fucker heeft weer het licht niet uitgedaan in "insert ruimte" en is nergens te bespeuren en ik ben te tam om op te staan." -> licht uit via de gsm
- occasioneel: als er bezoek is het enthousiast showen van "kijkt ne keer wat ik kan" met mijnen gsm. De ervaring leert dat er bitter weinig mensen van onder de indruk zijn en enkel het "boys en toys- publiek" een matige interesse toont.
- occasioneel theoretisch: de inbrekermodus waar bij verdacht geluid ik alle lichten kan aandoen in het gehele huis en er hier en daar ook een paar aan en uit flikkeren om een extra dimensie te geven aan het vermeend afschrikwekkend effect. In de feiten nog niet nodig gehad en iets in mij zegt dat als ik 's nachts eens iets hoor ik ook niet als eerste wapenfeit mijn gsm in mijn handen neem om dan die app te zoeken en in al mijn stress weer iets totaal irrelevant te doen.
- gedroomd veelvuldig in de feiten uitzonderlijk: je kan sferen creëren waarbij je voorprogrammeert in welke dimstand je lichten staan. je voelt me al komen, een enthousiaste viriele man programmeert uiteraard "sexy time" waarbij alles in een zwoel licht ondergedompeld wordt en je verwacht dat het vrouwtje losweg volgt in je perverse gedachtengoed. In de feiten heeft "mijnen haring" ene keer gebraad en als ik nu mijn "sexy time" opleg is het vooral van "rolleyes" en het vrouwtje die recht staat om vooral een paar grote lichten aan te steken met de ondertoon "ge moet niet denken dat we hier en nu onnozel gaan doen, ik werk niet op commando"
conclusie over domotica; in hoofdzaak weggesmeten geld maar ik kan wel mijn mijn gsm mijn lichten aandoen en bezoekende kindjes vinden dat soms al hocus pocus.
Cassandra is de naam van die zeemvel in de gif van Squidward, een karakter uit de serie Dr Who...ook eens opgezocht en ik zie het verband ook niet.. Of er moet ergens een Cassandra in het glazen straatje zitten.

Wie is Cassandra?![]()
Ge moet wel zijn gesprek partner in acht nemen he. Ik zou ook veronderstellen dat gij eerder interesse toont naar Manson dan naar Norma Jean.Ik aan Mr S: Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die komende film van Marylin.
Mr S: Bwa… ik ben gene fan van Manson…
Ik:![]()
De vakantie is nog geen 24 uur bezig en ge hebt al de hulp moeten inroepen van aunt roberta ?In ons bijkeuken staan een paar dingen langs elkaar tegen de muur, waaronder mijn strijkplank. Daarnet neem ik dus de genaamde strijkplank om dan in de keuken tot het besef te komen dat ik een ladder vastheb.
Ge moet dat verstaan, Taz, ik sta hier tegenover twee mini-me’s en ik vind ene maxi-me al een uitdaging!De vakantie is nog geen 24 uur bezig en ge hebt al de hulp moeten inroepen van aunt roberta ?