Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeg, dat van lekker fris blijven heb ik nooit gezegd hoor!@FuseTea had de nootjes in de frigo gezet, zodat ze lekker fris blijven![]()

Hmm. Lijkt op het eerste gezicht meer dat je slecht hebt gemikt in je "snokkerperiode"Had een hardnekkig vuilke op mijn glas van mijn Rayban op sterkte. Leek wat op hars.
Ik week die effe in heet water, tzal wel lossen!
Tis eraf!!!!
En de toplaag van mijn glas ook
.Geen Lay-Ban?Had een hardnekkig vuilke op mijn glas van mijn Rayban op sterkte. Leek wat op hars.
Ik week die effe in heet water, tzal wel lossen!
Tis eraf!!!!
En de toplaag van mijn glas ook
Run your eyeglasses under warm (not hot) water. Using warm water is best, as hot water can actually damage any special lens coatings, like an Anti-Reflective (AR) coating your glasses may have on them.

Twas goed warm maar zeker niet kokend, kon mijn handen er nog insteken.Geen Lay-Ban?
En zeker dat het geen kokend water was?
Eerste resultaat op Google 'sunglasses in hot water'
![]()
Had je er maar in de plaats met een papieren zakdoekje overgewreven...Twas goed warm maar zeker niet kokend, kon mijn handen er nog insteken.
Vandaag zullen ze er dan als de kippen bij zijn om hun graantje mee te pikken.Graan op de compost gestrooid en de koffiefilters aan de kippen gevoerd, nochtans al 10 dagen geen alcohol gebruikt ('t is mss dat).![]()

Dus uw kruis is ei-loos een automatische ‘bonjour’?Net terug van een wandeling en ik stel vast dat ik vanochtend bij klutsen van eitjes voor mijn omelet niet alleen op de grond gespat heb, maar ook op de onderkant van mijn t-shirt. Verklaart wellicht waarom de 2 vrouwen met kinderen in het speeltuintje naar mijn kruis keken en geen “Bonjour!” terug zeiden.

Hoe goed is uw uitspraak van Franse woorden?Net terug van een wandeling en ik stel vast dat ik vanochtend bij klutsen van eitjes voor mijn omelet niet alleen op de grond gespat heb, maar ook op de onderkant van mijn t-shirt. Verklaart wellicht waarom de 2 vrouwen met kinderen in het speeltuintje naar mijn kruis keken en geen “Bonjour!” terug zeiden.
Meer ijzer toevoegen in uw deeg.Neem mes van magneet aan muur. Snij baguette in twee. Hang halve baguette aan magneet. Lukt niet. Probeert nog eens. Baguette valt weer. Squidward’s frank dan ook.