Stomme stoot van de dag

Had een hardnekkig vuilke op mijn glas van mijn Rayban op sterkte. Leek wat op hars.

Ik week die effe in heet water, tzal wel lossen!

Tis eraf!!!!

En de toplaag van mijn glas ook :unsure:

Geen Lay-Ban?

En zeker dat het geen kokend water was?

Eerste resultaat op Google 'sunglasses in hot water'

Run your eyeglasses under warm (not hot) water. Using warm water is best, as hot water can actually damage any special lens coatings, like an Anti-Reflective (AR) coating your glasses may have on them.

:crazy:

Twas goed warm maar zeker niet kokend, kon mijn handen er nog insteken.
Had je er maar in de plaats met een papieren zakdoekje overgewreven...

csi-miami-sunglasses.gif

Graan op de compost gestrooid en de koffiefilters aan de kippen gevoerd, nochtans al 10 dagen geen alcohol gebruikt ('t is mss dat). 🤔

Koffie op het werk nemen en ipv zakje suiker, zakje zout in gekapt.

Een of andere grapjas had er van die zakjes zout bijgelegd in doosje van de suikertjes ... :angry:

Ik parkeer op de oprit, stap uit, wandel naar de voordeur *crunch*... handrem niet (tegoei?) opgetrokken, had de camionet zich ff in de voortuin van de buren genesteld, hoekpaaltje vd betonplaten inclusief. Chance niks kapot, just weer wat extra krassen op de (plastieken) bumper, 1 betonplaat weggeschoven en hoekpaal plat geduwd....

Wel de manier om uw nieuw buren te leren kennen. "Hey, ik ben uw buurman, aangenaam, oja, ik heb net mijn/uw/onze omheining platgeduwd"

Goede daad en stomme stoot in één keer.
Was vandaag in de fitness op de crosstrainer het beste van mezelf te geven en helemaal into the beat van Jessy Matador toen ik zag dat een vrouw van begin 40 ofzo onder de leg press lag te struggelen met haar voeten die ze verkeerd had gezet icm het gewicht dat ze omhoog probeerde te krijgen.
Gelukkig zag ik het op tijd en liep ik naar haar om te zeggen dat ze dat beter niet doet en hoe het wel moet maar omdat ik mijn headphone nog op had en die loeihard stond kwam het er allemaal veel luider uit dan dat de bedoeling was.
De hele zaal keek ons aan en die arme vrouw was geschrokken dat er opeens een luidruchtige bezwete vreemde vrouw naast haar stond te roepen. :frown:

Heel de dag bezig met glaasjes water en sap uit te schenken voor kinderen en op datzelfde automatisme de fles gin gebruiken. Colaglas was drievierde vol gin voor ik het besefte. Effe gecheckt maar Mr Squid had het toch liever een tikkie minder straf dus trechter gebruikt. Edit: trechter voor de fles gin, niet op Mr Squid. Maar alleen omdat ik er pas nu aan denk.

Net terug van een wandeling en ik stel vast dat ik vanochtend bij klutsen van eitjes voor mijn omelet niet alleen op de grond gespat heb, maar ook op de onderkant van mijn t-shirt. Verklaart wellicht waarom de 2 vrouwen met kinderen in het speeltuintje naar mijn kruis keken en geen “Bonjour!” terug zeiden.

Net terug van een wandeling en ik stel vast dat ik vanochtend bij klutsen van eitjes voor mijn omelet niet alleen op de grond gespat heb, maar ook op de onderkant van mijn t-shirt. Verklaart wellicht waarom de 2 vrouwen met kinderen in het speeltuintje naar mijn kruis keken en geen “Bonjour!” terug zeiden.
Dus uw kruis is ei-loos een automatische ‘bonjour’? 🫣
police-man-good-moaning.gif

Hoe goed is uw uitspraak van Franse woorden?

Ik zou ook niks terugzeggen als iemand mijn "boshoer" noemt.

Neem mes van magneet aan muur. Snij baguette in twee. Hang halve baguette aan magneet. Lukt niet. Probeert nog eens. Baguette valt weer. Squidward’s frank dan ook.

Gisternacht de bluetooth hoofdtelefoon aan de computer aan het koppelen. In eerste instantie slecht geluid. Na alle drivers van het moederbord nog eens te installeren en erachter te komen dat de voice functie uitgeschakeld moest worden eindelijk fijn geluid.

Nu goed, dat was al een probleem getackeld. Hierna ontving ik wel goed geluid, maar met een duidelijke pauze ertussen. Er zat iets niet goed met de verbinding. Ik maakte de link dat de pc onder het bureau geen goed signaal kon doorsturen. Hierna eens met een bluetooth dongle geprobeerd, maar tevergeefs.

Na wat zoeken kwam ik er dus achter dat de wifi antenne die ik in de eerste plaats niet nodig achtte, want bekabeld internet, ook voor het bluetooth signaal was. Vandaag aangekoppeld en alles werkt naadloos. Soms ligt de oplossing zo voor de hand..

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan