Stomme stoot van de dag

Zo gek veel vind ik dat niet voor dag (+ nacht waarschijnlijk) met eten, drinken en entertainment in.
15j geleden voor mijn zus haar vrijgezellen betaalden we ook 85 euro/man.

Bwoa, mijne laatste heeft me veel meer gekost en je krijgt niet altijd waar voor je geld hoor. :unsure:
Maar voor één avond, daar zijn kost-effectievere manieren voor.

On topic stomme stoot: Vergeten dat de vuilnis bij feestdagen op zaterdag en niet op dinsdag komt.

Bwoa, mijne laatste heeft me veel meer gekost en je krijgt niet altijd waar voor je geld hoor. :unsure:
Ge hebt waarschijnlijk voor het nieuw modelleke gegaan. Daar zitten nog veel kinderziektes in.
Je gaat beter voor 1 die al enkele jaren op de markt is. Ze zien er niet meer zo shiny uit maar je krijgt wel waar voor je geld.
Nen echte goeie genereert zelfs inkomsten en verlicht uw takenpakket.

Nee, heeft ze zelf gezegd, maar voor mijn part moet ze dat zeker niet doen.
Maar eigenlijk zou ik dat gewoon ook wel uit mezelf doen want het is nu niet dat het om 50€ gaat. En dan vind ik niet dat zij er mee moet voor opdraaien en zou ik dat willen goed maken op die manier.

Er is trouwens ook nog niemand dood gegaan van te werken dus zo barbaars zou dat ook helemaal nog niet zijn.

Nu we gaan er gewoon van uit gaan dat het alsnog goed komt.

Oke maar dit is natuurlijk een compleet ander verhaal hé want in je vorig bericht kwam je over als een dominante bullenbak maar eigenlijk ben je een pussy, een softie. :lol:
Als mevrouw dat zelf voorstelt moet zij dat weten maar ik begreep eerder dat ze moest van jou omdat zij degene was die het had verkloot.
Vind zo'n mannetjes eng.

Ontopic.
Ik was vandaag in Jysk op zoek naar New Jersey hoeslakens. Tot 2x toe vraag aan die winkelbediende waar zo'n bepaald merk New Jersey hoeslakens ligt en/of ze uit het assortiment zijn. Die arme jongen keek mij wazig aan en het was pas thuis dat ik besefte dat het gewoon jerseyhoeslakens waren en waarom hij me zo raar aankeek.:frown:

Nah , zuster heeft zo een dinge heb het eens geprobeerd maar vond het toch niet mijn ding, ook frietjes die je klaarmaakt in de oven …vond ze niet echt krokant en werden snel melig van smaak …volgende keer gewoon de frituur . ;)

(Opkuisen viel nog mee hoor , gewoon 2 vuilblikken met zo een rubber vandoor en opscheppen en de emmer in daarna met een sopje (mengeling van dreft en javel )over de vloer geweest en ze was terug proper (wel gene stene vloer ) )

Het is me al langer opgevallen dat je twee groepen hebt: Mensen die enthousiast zijn over airfryers, en mensen die er geen hebben!
Ik vind het wel handig, en mijn vrouw is kok en heeft toch nog geen banvloeken uitgesproken. Het is gewoon snel en voor dingen waar het aanbakken (Maillardreactie) niet nodig is bijna even smakelijk.

Je moet natuurlijk niet 1:1 gerechten zoals steak friet willen overnemen.

Overigens heb ik nooit begrepen waarom mensen een frietketel in huis halen. Het stinkt, is redelijk wat werk, en meestal minder smakelijk dan bij een van de 5 frituren in de buurt.

Overigens heb ik nooit begrepen waarom mensen een frietketel in huis halen. Het stinkt, is redelijk wat werk, en meestal minder smakelijk dan bij een van de 5 frituren in de buurt.
Het stinkt, maar frituren is toch ongeveer het makkelijkst wat er is qua koken?
Toestel aanzetten, wachten tot het warm is, gerief erin wat je wil opwarmen, gerief er terug uit en toestel afzetten.

Op die tijd sta ik nog in de frituur nog aan te schuiven tot ik mijn bestelling mag doorgeven. :LOL:

Het stinkt, maar frituren is toch ongeveer het makkelijkst wat er is qua koken?
Toestel aanzetten, wachten tot het warm is, gerief erin wat je wil opwarmen, gerief er terug uit en toestel afzetten.

Op die tijd sta ik nog in de frituur nog aan te schuiven tot ik mijn bestelling mag doorgeven. :LOL:
Ik bedoel vooral dat je vet/olie moet kopen, geregeld verversen (en op goede manier weggooien), en dat om uiteindelijk toch meestal slechtere frieten dan in de frituur te krijgen. Nu goed, ik eet dan ook niet al te vaak frieten.

Ik vind het wel handig, en mijn vrouw is kok en heeft toch nog geen banvloeken uitgesproken. Het is gewoon snel en voor dingen waar het aanbakken (Maillardreactie) niet nodig is bijna even smakelijk.

Je moet natuurlijk niet 1:1 gerechten zoals steak friet willen overnemen.

Als ik iedere week naar de frituur moet voor het gezin ben ik bekans 35 euro kwijt. Met de fritketel is dat een fractie daarvan + en maak je er al eens rapper wat groentjes bij ook.

Het is me al langer opgevallen dat je twee groepen hebt: Mensen die enthousiast zijn over airfryers, en mensen die er geen hebben!
Ik heb nog altijd niemand ontmoet die me heeft kunnen overtuigen dat een airfryer niet gewoon exact hetzelfde doet als een simpele convectieoven die je in (quasi) elke keuken aantreft.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan