Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel voor de upper 1% van de vrijgezellen hier€120 per persoon voor een vrijgezellen. 't Kan precies niet op daar.
Een hele man voor €85? Ge zijt in t zak gezet hoor.Zo gek veel vind ik dat niet voor dag (+ nacht waarschijnlijk) met eten, drinken en entertainment in.
15j geleden voor mijn zus haar vrijgezellen betaalden we ook 85 euro/man.
Bwoa, mijne laatste heeft me veel meer gekost en je krijgt niet altijd waar voor je geld hoor.Een hele man voor €85? Ge zijt in t zak gezet hoor.

Maar voor één avond, daar zijn kost-effectievere manieren voor.Bwoa, mijne laatste heeft me veel meer gekost en je krijgt niet altijd waar voor je geld hoor.![]()
Ge hebt waarschijnlijk voor het nieuw modelleke gegaan. Daar zitten nog veel kinderziektes in.Bwoa, mijne laatste heeft me veel meer gekost en je krijgt niet altijd waar voor je geld hoor.![]()
Nee, heeft ze zelf gezegd, maar voor mijn part moet ze dat zeker niet doen.
Maar eigenlijk zou ik dat gewoon ook wel uit mezelf doen want het is nu niet dat het om 50€ gaat. En dan vind ik niet dat zij er mee moet voor opdraaien en zou ik dat willen goed maken op die manier.
Er is trouwens ook nog niemand dood gegaan van te werken dus zo barbaars zou dat ook helemaal nog niet zijn.
Nu we gaan er gewoon van uit gaan dat het alsnog goed komt.

Damn 5L op de grond/muren dat is een heleboel!Frietpot laten vallen …al een geluk stond ze nog niet op …heb wel 5 liter fritolie mogen opkuisen en het zijn bokes geworden .![]()
Airfryer kopen heFrietpot laten vallen …al een geluk stond ze nog niet op …heb wel 5 liter fritolie mogen opkuisen en het zijn bokes geworden .![]()

Da’s de grootste stommiteit die ik al in dit topic gezien heb.Airfryer kopen he

Het is me al langer opgevallen dat je twee groepen hebt: Mensen die enthousiast zijn over airfryers, en mensen die er geen hebben!Da’s de grootste stommiteit die ik al in dit topic gezien heb.![]()
Ik vind het wel handig, en mijn vrouw is kok en heeft toch nog geen banvloeken uitgesproken. Het is gewoon snel en voor dingen waar het aanbakken (Maillardreactie) niet nodig is bijna even smakelijk.Het is me al langer opgevallen dat je twee groepen hebt: Mensen die enthousiast zijn over airfryers, en mensen die er geen hebben!
Het stinkt, maar frituren is toch ongeveer het makkelijkst wat er is qua koken?Overigens heb ik nooit begrepen waarom mensen een frietketel in huis halen. Het stinkt, is redelijk wat werk, en meestal minder smakelijk dan bij een van de 5 frituren in de buurt.

Ik bedoel vooral dat je vet/olie moet kopen, geregeld verversen (en op goede manier weggooien), en dat om uiteindelijk toch meestal slechtere frieten dan in de frituur te krijgen. Nu goed, ik eet dan ook niet al te vaak frieten.Het stinkt, maar frituren is toch ongeveer het makkelijkst wat er is qua koken?
Toestel aanzetten, wachten tot het warm is, gerief erin wat je wil opwarmen, gerief er terug uit en toestel afzetten.
Op die tijd sta ik nog in de frituur nog aan te schuiven tot ik mijn bestelling mag doorgeven.![]()
Als ik iedere week naar de frituur moet voor het gezin ben ik bekans 35 euro kwijt. Met de fritketel is dat een fractie daarvan + en maak je er al eens rapper wat groentjes bij ook.Ik vind het wel handig, en mijn vrouw is kok en heeft toch nog geen banvloeken uitgesproken. Het is gewoon snel en voor dingen waar het aanbakken (Maillardreactie) niet nodig is bijna even smakelijk.
Je moet natuurlijk niet 1:1 gerechten zoals steak friet willen overnemen.
Overigens heb ik nooit begrepen waarom mensen een frietketel in huis halen. Het stinkt, is redelijk wat werk, en meestal minder smakelijk dan bij een van de 5 frituren in de buurt.
Ik heb nog altijd niemand ontmoet die me heeft kunnen overtuigen dat een airfryer niet gewoon exact hetzelfde doet als een simpele convectieoven die je in (quasi) elke keuken aantreft.Het is me al langer opgevallen dat je twee groepen hebt: Mensen die enthousiast zijn over airfryers, en mensen die er geen hebben!