As gij paast dat de paas op a paast dan moete gij pasen dat de paas niet op a paast want de paas diene paast op iemand annes.
In het juiste boerendialect uit te spreken.
waarom zie ik in mijn gedachten Sam Gooris dit uitspreken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
As gij paast dat de paas op a paast dan moete gij pasen dat de paas niet op a paast want de paas diene paast op iemand annes.
In het juiste boerendialect uit te spreken.
Ik lees dit in de tongval van Jehan en Petrick, klopt dat?As ga paast dakik zoewe klap, dan hedde ga da just gepaast.
Is een optie, onze Kempische dialecten lijken op elkaar maar zijn ook superverschillend.Ik lees dit in de tongval van Jehan en Petrick, klopt dat?
Da kan toch! Vraag maar aan onzen Filip.Al zeker niet omdat de papa vroeger paus was.![]()
Ik zou deze nog wel appreciëren:Klassieke beginnersfout op ons werk, als de nieuwe een overledene gaan halen. Deur gaat open en goedeavond zeggen terwijl de meeste daar met de tranen in de ogen staan.
Goh ja.Klassieke beginnersfout op ons werk, als de nieuwe een overledene gaan halen. Deur gaat open en goedeavond zeggen terwijl de meeste daar met de tranen in de ogen staan.
thans is dat toch geen zo'n domme vraagOoit vroeg iemand in de klas, waarom er zoveel joden gedood zijn door gas, bestonden er toen nog geen gasmaskers ?!
@Polle32 deelneming is belachelijker dan winnen

jij hebt dan al eens een ezel spaghetti zien kokennet bewezen dat ik dommer ben dan een ezel: weer mijn vergiet met 1 hand vastgehouden en dan de spaghetti er in uitgekapt waarbij ik dus heet water over mijn knokels heb gekregen.

ik heb er ook nog geen kokend water over zijn poten zien kappenjij hebt dan al eens een ezel spaghetti zien koken![]()
![]()
Waarom hou jij je vergiet vast ?net bewezen dat ik dommer ben dan een ezel: weer mijn vergiet met 1 hand vastgehouden en dan de spaghetti er in uitgekapt waarbij ik dus heet water over mijn knokels heb gekregen.
ik zet dat gewoon in de grootsteen, is nog nooit in me op gekomen om het vast te houden..een ezel eet dan ook geen spaghetti.ik heb er ook nog geen kokend water over zijn poten zien kappen
verlatingsangstWaarom hou jij je vergiet vast ?ik zet dat gewoon in de grootsteen, is nog nooit in me op gekomen om het vast te houden..

wrijf het er nog eens in ja.Waarom hou jij je vergiet vast ?ik zet dat gewoon in de grootsteen, is nog nooit in me op gekomen om het vast te houden..
Dat liedje is er alIk hoor het melodieke al voor mij
"THIS IS THE POPE" tu du du duuu

Ik hoor het melodietje van The sound of CIk hoor het melodieke al voor mij
"THIS IS THE POPE" tu du du duuu