Stomme stoot van de dag

Klassieke beginnersfout op ons werk, als de nieuwe een overledene gaan halen. Deur gaat open en goedeavond zeggen terwijl de meeste daar met de tranen in de ogen staan.
Ik zou deze nog wel appreciëren:

Death is a natural part of life. Rejoice for those around you who transform into the Force. Mourn them do not. Miss them do not. Attachment leads to jealously. The shadow of greed, that is.”

net bewezen dat ik dommer ben dan een ezel: weer mijn vergiet met 1 hand vastgehouden en dan de spaghetti er in uitgekapt waarbij ik dus heet water over mijn knokels heb gekregen.

net bewezen dat ik dommer ben dan een ezel: weer mijn vergiet met 1 hand vastgehouden en dan de spaghetti er in uitgekapt waarbij ik dus heet water over mijn knokels heb gekregen.
Waarom hou jij je vergiet vast ? :unsure: ik zet dat gewoon in de grootsteen, is nog nooit in me op gekomen om het vast te houden..

Gaan zwemmen met de kleine vroeg in de ochtend. Grote glijbaan waarvoor je zo'n grote band nodig hebt om eraf te gaan. Ik neem band en ga staan wachten waar de glijbaan uitmondt. Na een 7-tal seconden had ik door dat ik aan den uitgang stond te wachten.

Ik draai mij om, niemand behalve ene vent die staat te kijken met ne grote smile op z'n gezicht: 'ZO GAAT HET NIE GAAN HE'.

:headshake:

Man vraagt of ik goed en wel ben aangekomen, storm enzo...
Ik 'ja hoer, alles oké' . Hoer moest uiteraard 'hoor' zijn.
Hij ' gij zijt zelf een hoer'
😑

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan