Ik ga overschakelen naar Orange - binnen een paar dagen komt er een technieker langs blijkbaar, ik heb me alvast ingeschreven voor een cursus anger management, 10 sessies bij de psycholoog geboekt, extra verzekering afgesloten voor de inboedel, wapenvergunning ingeleverd, alle scherpe voorwerpen uit de keuken verwijderd, een levensverzekering afgesloten, een uitvaartplan afgesloten, kist gekozen, vergunning voor geluidshinder aangevraagd bij de gemeente...
hopelijk voldoende voorbereid
Zoals voorspeld - Orange langsgeweest en er is tv, tot zover het goede nieuws
- Afstandsbediening Samsung - fancy met 2 knoppen en enkel zonnecellen, werk niet meer want zonnecellen staan op achterkant - doodstraf voor ontwerpers is veel te licht, ik wil de ontwerpers folteren - jaren aan een stuk - de middeleeuwen, dat waren watjes, softies
- Afstandsbediening met gsm werkt niet want kan geen verbinding maken met tv
- Beeld staat op spaarstand - dus slecht en interesseert me geen hol
- Kan niet gewijzigd worden want geraak niet in menu wegens geen afstandsbediening
Besluit: digitalisering, modernisering, is een ramp, opnieuw doodstraf invoeren graag, ik voer die wel uit, met een grote glimlach
Wie een tv standaard op spaarstand zet - folteren tot de dood graag, ik ben kandidaat - fuck milieu en verbruik, allemaal dood graag, asap en met veel pijn gespreid over jaren.
Waar is de tijd: tv, kabel in zijn gat, afstandsbediening op batterijen, klaar - nu uren zoeken, dikke shit, mensdom met nadruk op dom.
Edit: waarom is de tv gereset, simpel - Orange technieker heeft 3 uur werk gehad, niettegenstaande alle aansluitingen er reeds waren - oorzaak: 2 defecte decoders, nieuw uit de doos - alle HDMI kabels vernieuwd, eveneens dikke shit dus
Alles van IT en electronica is imo waardeloos qua betrouwbaarheid, het enige dat ik vertrouw zijn tandwielen, wederom aangetoond - prutsers, allemaal