Ik heb dat toch ook wel: ik mis de eenvoud van vroeger. Een wasmachine had ne timer draaiknop, een temperatuurkeuze en een knopke om het toerental te beperken. Nu heb ik 10 programma's en eigenlijk weet ik niet wat het verschil is, buiten de tijdsduur. Het staat er nochtans wel bij: witte was, katoen, gemengd, synthetisch, donsdekens, eco, ... maar ik heb echt geen zin om mijn was te gaan ontleden en snap ook niet waarom witte was moet verschillen van katoen en ook weer van synthetisch, dus zet ik het dan ook maar op hetgeen het korste duurt. En alles komt er proper uit. Ik ben al blij dat het nog een zonder app is, want dat moet voor mij zeker niet.
Bovendien worden die apps nog eens gebruikt om u te spammen met reclame. Elke keer dat ik die van de robotstofzuiger of insta360 open krijgt ge reclame voor hun promoties of abo's. dat is gewoon irritant.
En dan loggen ze u nog eens uit om de zoveel tijd ook zodat ge weer moet gaan inloggen voor ge het kunt gebruiken.
Dan hebt ge een app die u gebruiksgemak moet geven, maar tegelijkertijd krijgt ge irritante gebruikservaringen in uw gezicht gesmeten.