Stomme stoot van de dag

Alle vooruit, een nieuwe mijlpaal in mijn leven - voor het eerst in mijn leven (idd, zo achterlijk ben ik) eens iets van tv gaan streamen - ik dacht, aangezien 99% van de wereld dat gebruikt zullen IT'ers mss toch eens iets gemaakt hebben dat echte vooruitgang is - weer een ontgoocheling rijker, tegen de tijd dat de streaming app is opgestart kan je een serie maken, zelf in de Heren Van Zichem waren ze rapper.

Dienen app van Orange is ook nog eens slechter dan die van Proximus, en die was al slechter dan die van Telenet - tis zoals hun klanten-diensten. 2 soorten - slechte en hele slechte, trage en heel trage.

En dan die interfaces, 2 miljoen stappen om iets gedaan te krijgen, dat zijn toch stuk voor stuk mensen die iets mankeren die werken aan die interfaces en menu's etc. Dat kan toch niet anders, je moet imo al 20 jaar studeren om zoiets slechts te kunnen afleveren.
Waarom ben je dan over gestapt als je nu al weet dat je toch nooit tevreden gaat zijn over hun geleverde diensten ….eerlijk gezegd heb je het nu zelf gezocht en nu kom je klagen …waarom ????uit zelfmedelijden of moeten we medelijden krijgen met u ????
 
Waarom ben je dan over gestapt als je nu al weet dat je toch nooit tevreden gaat zijn over hun geleverde diensten ….eerlijk gezegd heb je het nu zelf gezocht en nu kom je klagen …waarom ????uit zelfmedelijden of moeten we medelijden krijgen met u ????
Geld natuurlijk, Proximus ondertussen 120 euro, nu 6 maand 66 en dan 6 maand 99. Een mens zou moeten streven naar eenvoudiger en efficiënter - het tv gebeuren is vandaag 1000 keer complexer en duurder dan 15 jaar geleden, door de versnippering is ook de content waardeloos want geen budgetten meer - dan maar reality tv of iets met zingen door eersteklas losers of Meus zien boter smelten. Ik vraag geen medelijden - heb het voorspeld dat het een stomme stoot ging zijn, diep vanbinnen hoop ik dat het ooit eens omgekeerd is - helaas, IT blijft me teleur stellen, vandaar dat er ook oneindig veel personeel tekort is - het is een constante evolutie in dezelfde richting, meer shit. meer details die 1 op 1 miljoen interesseren en waar de rest kan voor opdraaien, hoe zit dat eigenlijk in rusthuizen - tv is belangrijk daar.

Imo elke keer een stap achteruit en niet vooruit.
 
Geld natuurlijk, Proximus ondertussen 120 euro, nu 6 maand 66 en dan 6 maand 99. Een mens zou moeten streven naar eenvoudiger en efficiënter - het tv gebeuren is vandaag 1000 keer complexer en duurder dan 15 jaar geleden, door de versnippering is ook de content waardeloos want geen budgetten meer - dan maar reality tv of iets met zingen door eersteklas losers of Meus zien boter smelten. Ik vraag geen medelijden - heb het voorspeld dat het een stomme stoot ging zijn, diep vanbinnen hoop ik dat het ooit eens omgekeerd is - helaas, IT blijft me teleur stellen, vandaar dat er ook oneindig veel personeel tekort is - het is een constante evolutie in dezelfde richting, meer shit. meer details die 1 op 1 miljoen interesseren en waar de rest kan voor opdraaien, hoe zit dat eigenlijk in rusthuizen - tv is belangrijk daar.

Imo elke keer een stap achteruit en niet vooruit.
Of gewoon niet betalen?
Ik heb sinds verhuis een Chromecast gekocht op Vinted en heb enkel de apps van VRT, VTM en Play. Ik heb absoluut niet het gevoel dat ik iets mis, in tegendeel... Behalve mss National Geographic ofzo.
 
Ik heb dat toch ook wel: ik mis de eenvoud van vroeger. Een wasmachine had ne timer draaiknop, een temperatuurkeuze en een knopke om het toerental te beperken. Nu heb ik 10 programma's en eigenlijk weet ik niet wat het verschil is, buiten de tijdsduur. Het staat er nochtans wel bij: witte was, katoen, gemengd, synthetisch, donsdekens, eco, ... maar ik heb echt geen zin om mijn was te gaan ontleden en snap ook niet waarom witte was moet verschillen van katoen en ook weer van synthetisch, dus zet ik het dan ook maar op hetgeen het korste duurt. En alles komt er proper uit. Ik ben al blij dat het nog een zonder app is, want dat moet voor mij zeker niet.
Bovendien worden die apps nog eens gebruikt om u te spammen met reclame. Elke keer dat ik die van de robotstofzuiger of insta360 open krijgt ge reclame voor hun promoties of abo's. dat is gewoon irritant.
En dan loggen ze u nog eens uit om de zoveel tijd ook zodat ge weer moet gaan inloggen voor ge het kunt gebruiken.
Dan hebt ge een app die u gebruiksgemak moet geven, maar tegelijkertijd krijgt ge irritante gebruikservaringen in uw gezicht gesmeten.
Hier is dat de microgolf.
Vroeger, deur open, bord er in, deur dicht en aan draaiknop op gewenste tijd zetten.
Met onze nieuwe moet ik hetzelfde doen + 7 keer extra duwen en slepen op een touchscreen dat maar de helft van de keren mijne drukken registreert. Zot komk er van.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan