Sterrenrestaurants

Bediening voor ons te familiair, de voorlaatste keer ook enkele niet lekkere gerechten en de laatste keer we hadden doorgegeven dat iemand geen champignons lust maar tot 3x toe een gerecht gekregen met iets van champignons.
Dat is voor een 3-sterrenzaak toch echt onaanvaardbaar.
Dat is idd wel kut als je zo een ervaring meemaakt, van welke bediening hou je dan? Ik vond die bediening wel top zo familiaal ik ben niet zo voor dat geforceerde elitair gedoe.

Ergens tussen stijf en familiair, geen van beide extremen is goed. Heeft ook niets met elitair te maken imo.

Maar goed geholpen wel? 😅
Je zag duidelijk die vertwijfeling in haar blik, de spontane reactie van 'the fok komt die nu vragen' gecombineerd met de reflex 'professioneel blijven' :biglaugh:
Iemand al bij Karen Torosyan (Bozar) geweest?
Een hele tijd geleden eens gedaan voor zakenlunch. Lekker maar niets uitzonderlijk imo, ik herinner me bitter weinig details en dat is voor mij vaak tekenend voor een niet-uitzonderlijke ervaring. Totaal niet te vergelijken met Boury.
Belangrijke kanttekening is wel 'zakenlunch': ik ben dan ook vooral bezig met mijn gezelschap en het gesprek, en het eten is bijkomstig. Dus mijn ervaring is misschien niet representatief.
Ik vond de stijl daar bv ook stijver dan bij vele restaurants. Niet storend, gewoon duidelijk de stijl van het huis.

Die kan ik anders wel geven! Ik ben daar blijven slapen en op de kamers hebben ze van die Japanse toiletten.
Op zich geen probleem, bij bv Bartholomeus heb je die ook, maar hier vond ik maar nergens de klassieke spoelknop.
Zit je daar in een 3* restaurant, ben ik beneden moeten gaan vragen hoe het toilet door te spoelen :unsure:
Hoe was het ontbijt daar is het de moeite of niet?

Hoe was het ontbijt daar is het de moeite of niet?
Geen speciale dingen maar wel heel verzorgd en topkwaliteit. Werd toen op de kamer geserveerd.

IMG_2674.jpeg

Bediening voor ons te familiair, de voorlaatste keer ook enkele niet lekkere gerechten en de laatste keer we hadden doorgegeven dat iemand geen champignons lust maar tot 3x toe een gerecht gekregen met iets van champignons.
Dat is voor een 3-sterrenzaak toch echt onaanvaardbaar.
Geen champignons lusten en naar een 3-sterrenrestaurant gaan en dan doodleuk verwachten dat ze daar rekening mee gaan houden? Ik vind dat eerlijk gezegd wel wat absurd. Alsof ze in dergelijke etablissementen ruimte hebben om rekening te houden met elke gril van elke klant? Je zit toch niet in een brasserie? Wat verwacht je eigenlijk?
Die gerechten zijn een totaalervaring en daar kan je toch niet zomaar iets uithalen?
Ik lust ook geen champignons maar als ik naar dergelijke zaken ga dan eet ik dat gewoon op en eigenlijk is het meestal nog lekker ook.

Geen champignons lusten en naar een 3-sterrenrestaurant gaan en dan doodleuk verwachten dat ze daar rekening mee gaan houden? Ik vind dat eerlijk gezegd wel wat absurd. Alsof ze in dergelijke etablissementen ruimte hebben om rekening te houden met elke gril van elke klant? Je zit toch niet in een brasserie? Wat verwacht je eigenlijk?
Die gerechten zijn een totaalervaring en daar kan je toch niet zomaar iets uithalen?
Ik lust ook geen champignons maar als ik naar dergelijke zaken ga dan eet ik dat gewoon op en eigenlijk is het meestal nog lekker ook.
Ik lust eigenlijk ook geen champignons en heb daar morieltjes als hoofdgerecht gekregen, al vegetariër op Restaurant eet ik alles wat ik krijg nog nooit slecht gevaren eigenlijk en de morieltjes waren echt top!

Moet nu ook wel zeggen dat de gastvrouw in Boury naar elke tafel kwam en vroeg of er zaken waren dat we niet eten.

Weet niet hoe je foto's post anders had ik er een paar getoond.

Ik mag geen spruitjes en op de een of andere manier is dat altijd superlekker gemaakt in de betere restaurants. Dus ik snap het wel :)

Volgende stop word een van deze 4 iemand ervaring met deze Restaurants?

Ik ben wel vegetariër en mijn vrouw is een carnivoor 😁

Oak.
Vrijmoed.
The Jane.
L'air du temps.

Terug
Bovenaan