Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan toch gewoon reserveren via de site?
Ja idd, en nog veel plaats, zo exclusief is het precies niet.
![]()

Wij zijn vorige week naar Bernard & Benoit Dewitte * te Kruisem geweest. Toch een van de betere sterrenrestaurants dat ik al gedaan heb.
Zeer mooi gebouw en interieur, donker ingericht maar toch heel gezellig. Ontvangst/bediening hartelijk, niet te los en gewoon vriendelijk.
Vreemd genoeg stond er geen menu op de website, maar dat vond ik niet zo erg. In elk geval 6 heerlijke gangen, zonder een echt minder gerecht.
Wij kijken in restaurants altijd uit naar het brood, en hier was het toch zeer lang wachten eer we brood kregen: net voor het hoofdgerecht (volgens hun menu kwam het vroeger). Het was wel een brioche dus misschien vandaar de keuze om het wat later op te dienen, maar wij hebben brood toch liever wat eerder. De brioche zelf was top en het wachten waard.
€180 betaald pp voor 6 gangen met aperitief en water, geen alcohol genomen.
@Kattekrab Goed geweest in de Zuidkant? Wij gaan regelmatig en is inderdaad ook heel goed. Laatste keer wat minder en als je regelmatig gaat merk je wel dat ze heel weinig aan hun concept aanpassen. Maar anders zeker de moeite waard. Altijd zeer vriendelijk ontvangst door de gastvrouw.

Wij zijn gisteren naar Vrijmoed geweest.
Ik moet zeggen dat ik niet van mijn sokken geblazen ben.
1 gerecht was 11/10 (kabeljauw met citraat), de rest was matig.
Misschien had ik te hoge verwachtingen.
Idd!Juist in sterrenzaken krijg je brood dat je anders nooit zou eten, bv bij Patrick Devos te Brugge kon je kiezen tussen 3 soorten brood bv met zeewier. Daar kijk ik toch naar uit ja, dat heeft niets met volsteken te maken.
Recent gaan eten bij Misera in Antwerpen.
Verrassend om eens enkel à la carte te kunnen eten in een sterrenzaak. Was echt allemaal top, een aanrader wat mij betreft, enkel zeer prijzig. (enig minpuntje, iets te weinig chocoladesaus bij de dame blanche)
In welke ordegrootte moet er dan gedacht worden inzake prijs - voor een voorgerecht/hoofdgerecht of aperitief bvb.
Zo eens gerechten kiezen ipv een vast menu is toch eens iets anders.
Ik heb eens geboekt voor september, ben te curieus.Afgelopen zaterdag weer gaan eten in Carcasse. Terug een topavond gehad. Alles erop en eraan.
We zijn daar in november geweest en de ober herkende ons nog. Heel fijne sfeer daar.
Laat zeker weten hoe het was! Wij zitten eind oktober in Knokke en het kriebelt toch ook..Ik heb eens geboekt voor september, ben te curieus.
Wat zou je aanraden, gewoon het menu nemen?
Hoewel Knokke voor ons vlakbij is heb ik toch St Idesbald genomen, kwestie van toch voor het ‘originele’ te gaan. Zit wss wel in mijn hoofd.

Voorgerecht: 40 à 50 & hoofdgerecht: 60 à 80.
Met aperitief, water, wijn,... heb je sowieso een pittige rekening. Stuk duurder dus dan bv. een bistro du nord (ook à la carte, maar wel ander type gerechten natuurlijk).
Klopt. Amuses ook te betalen. De brioche Misera stond net terug op kaart (Brioche met varkenspoot, kreeft en truffel) en die wouden we absoluut proberen. 50 euro.
Glas champagne 22 euro, glas wijn bij hoofdgerecht 23 euro. Was allemaal wel echt in orde, maar voor die prijs mag/moet dat natuurlijk ook. (heb de rekening hier nog ergens liggen denk ik, zal eens een foto maken)
Bistrot du nord is trouwens ook een absolute aanrader. Enkele maanden geleden gedaan en de zesrib was goddelijk!
. Ik ga alleszins niet meer terug, te duur imo.Wij namen al 2x de menu en was heel lekker. Ik vind het leuk om van verschillende gerechten te kunnen proeven i.p.v. 1 iets te kiezen als voorgerecht en hoofdgerecht. Ik merk op dat velen gewoon voor de menu gaan.Ik heb eens geboekt voor september, ben te curieus.
Wat zou je aanraden, gewoon het menu nemen?
Hoewel Knokke voor ons vlakbij is heb ik toch St Idesbald genomen, kwestie van toch voor het ‘originele’ te gaan. Zit wss wel in mijn hoofd.