Steeds meer landen schaffen het papieren kasticket af

Gewoon bij het afrekenen vragen of de klant een kasticketje wilt en daarna -eventueel- eentje afdrukken is... te moeilijk?

Want ik ga heus niet de zoveelste app downloaden om 1 maal per jaar m´n bonnetje van de GB bij te houden.

Gek word ik van al die verplichte apps tegenwoordig. Tijdje geleden nieuwe verzekering afgesloten voor een voertuig, maar zonder KBC app geraak ik volgens de makelaar niet meer aan m´n verzekeringsbewijs. Dus verplicht app downloaden en dan zo verzekeringsbewijs downloaden en afdrukken. Geen idee hoe m´n grootouders het zouden doen.

Deze week ticket overgekocht voor een optreden van iemand dat niet kan gaan. Zonder de ´Ticketmania´ app te downloaden geraakte ik onmogelijk aan de tickets. Ook niet via de ´Ticketmaster´ app die ik ook al heb.

Tijd voor een Duveltje :crazy:
Beetje zoals je voor alles een account nodig hebt. Of je nu wil thuis een Paw Patrol kleurplaat voor je kleuter wil afdrukken, of een toegangskaart voor het lokale zwembad wil kopen: maak maar een account aan.
 
Beetje zoals je voor alles een account nodig hebt. Of je nu wil thuis een Paw Patrol kleurplaat voor je kleuter wil afdrukken, of een toegangskaart voor het lokale zwembad wil kopen: maak maar een account aan.
En de volgende keer dan inloggen via "paswoord vergeten?".

Als alles MFA wordt gaat het nog veilger worden hoor.
 
Terug
Bovenaan