Start Wielerseizoen 2024

Remco, zie wat er van komt jongen met dat hard rijden altijd. Arme Portugezen.

Bekijk bijlage 27193

ouch nu met Sheffields tijd waren ze ook nog buiten tijd. Ene van die gasten is 31 als je dan niet genoeg hebt aan 25% tijdmarge hoor je hier ook niet echt thuis tenzij je een absolute pech dag hebt gehad waarbij beide fietsen kapot waren en je de halve tijdrit op een fiets van een lokale bomma hebt moeten afleggen.

Knappe prestatie van Remco :)

Wout weet wederom niet te overtuigen in een TT, dat is toch al een tijdje aan de gang (ok, vroeg op het seizoen, niet op getraind, maar toch)

Ik heb net pas door dat je bij de crew hoort. :eek:
Ik had dan toch verwacht dat je op zijn minst wel de moeite zou nemen om begrijpend te lezen. Ook het herkennen van cynisme kan nuttig zijn.
WVA hoort bij de generatie maar is niet DE generatie. En het gaat erom dat hij toch nog wat werk heeft om het palmares op vlak van grote koersen te evenaren.
Als het cynisme was dan zeg ik niets meer. Maar het was feit dat je meerdere post bleef doorgaan vreesde ik ervoor dat het geen cynisme meer was en dat je Boonen-fanboyisme alle redelijkheid had weggenomen bij je ;-)

Bisegger nog niet bepaald zijn TT vorm gevonden dit seizoen. Eens wat zitten zoeken, maar ik vind nergens dat er plots andere doelen zouden zijn? Andere EF'ers doen het anders wel prima

Bisegger nog niet bepaald zijn TT vorm gevonden dit seizoen. Eens wat zitten zoeken, maar ik vind nergens dat er plots andere doelen zouden zijn? Andere EF'ers doen het anders wel prima

Bissigger heeft ook dit jaar iets andere prioriteiten/plannen.

Zal zwaar pieken naar de OS en WK in Eigen land.
Parijs-roubaix zou ook zijn aangestipt zijn.

Denk dat hij dus vooral na de klassiekers terug vol op zijn tijdrijden gaat werken.

Hoe kunt ge nu in godsnaam weten hoe goed VA zijn vorm is of de vorm van Ganna/ Herregodts? Gisteren winnen en vandaag terug afschrijven.
Ganna' resultaten trekken op niet veel t.o.v. vorig jaar en gaat ongetwijfeld pieken naar de OS TT.
Alleen M-S staat op zijn programma van klassiekers. Zegt dat niet genoeg?
Van VA verwacht je toch altijd dat hij Herregodts klopt in een TT?
Dat is nu eenmaal het zware deken dat hij moet dragen, zo dicht bij de klassiekers.
Over een dikke maand moet hij 100% zijn, hé.
Dus VA ging zich eens eventjes meten met de beste renners bergop en ging ook eens goed knallen in de tijdrit.
Maar hij heeft blijkbaar nog niet eens getraind op zijn tijdritfiets :unsure: en hij weet goed genoeg dat hij bergop te kort komt tegen Remco en co.
Geen idee hoe dat gaat bij de profs in een Olympisch jaar qua tijdrijden, maar voor iemand die een medaille wil pakken in Parijs verbaast me het dat hij zijn TT-fiets amper heeft aangeraakt.
Moet je dat niet onderhouden in zo'n jaar i.p.v. een paar maanden daarvoor starten te trainen?
Want als hij faalt, dan steek ik het natuurlijk hierop.

RODE KAART!
Het is Bissegger!

get-out-leave.gif

Ganna' resultaten trekken op niet veel t.o.v. vorig jaar en gaat ongetwijfeld pieken naar de OS TT.
Alleen M-S staat op zijn programma van klassiekers. Zegt dat niet genoeg?
Van VA verwacht je toch altijd dat hij Herregodts klopt in een TT?
Dat is nu eenmaal het zware deken dat hij moet dragen, zo dicht bij de klassiekers.
Over een dikke maand moet hij 100% zijn, hé.

Geen idee hoe dat gaat bij de profs in een Olympisch jaar qua tijdrijden, maar voor iemand die een medaille wil pakken in Parijs verbaast me het dat hij zijn TT-fiets amper heeft aangeraakt.
Moet je dat niet onderhouden in zo'n jaar i.p.v. een paar maanden daarvoor starten te trainen?
Want als hij faalt, dan steek ik het natuurlijk hierop.

Ganna heeft deze winter een paar weken gesukkeld en niet kunnen trainen dus dat is normaal dat die niet in vorm is. Normaal is die wel beter op dit moment of er nu OS of niet op het programma staan. En piekt hij voor de TT of op de achtervolging? Is huidig OS in de achtervolging.

Het probleem voor VA voor mij is dat zijn TTen nu al een dik jaar iets minder zijn. Vorig jaar ook op het WK geen podium zelf op het EK reed hij geen podium als Kung daar niet onderuit gaat op een dikke km van de streep. In de RVZ ook 2x niet meegedaan voor de zege. Enkel in de Tour vond ik hem degelijk al was dat ook op 1'30 van Pogacar en meer dan 3 minuten (!) van Vingegaard.

Terwijl er was toch een tijd dat VA een garantie was op top 2 in een TT.

Ganna heeft deze winter een paar weken gesukkeld en niet kunnen trainen dus dat is normaal dat die niet in vorm is. Normaal is die wel beter op dit moment of er nu OS of niet op het programma staan. En piekt hij voor de TT of op de achtervolging? Is huidig OS in de achtervolging.

Het probleem voor VA voor mij is dat zijn TTen nu al een dik jaar iets minder zijn. Vorig jaar ook op het WK geen podium zelf op het EK reed hij geen podium als Kung daar niet onderuit gaat op een dikke km van de streep. In de RVZ ook 2x niet meegedaan voor de zege. Enkel in de Tour vond ik hem degelijk al was dat ook op 1'30 van Pogacar en meer dan 3 minuten (!) van Vingegaard.

Terwijl er was toch een tijd dat VA een garantie was op top 2 in een TT.
Goh, welke wedstrijd het zal zijn, de TT of de piste, hij piekt in eind juli / begin augustus. Zo'n vorm kan je wel twee weken vasthouden.
Niet meteen een idee hoe die twee gespreid zijn van elkaar.

Die Tourrit was hij outstanding voor dat parcours. Hij was de mindere alien van twee aliens.

De Giro zal ons wijzer maken. De tweede TT moet hij toch wel dicht eindigen voor de zege, lijkt me.
Anders kan hij - mits Segaert nog een stap zet - de OS TT gewoon links laten liggen.

VA en Healy 1'12 voor op Evenepoel. Sterke Knox weer. Catteneo gaan ze nu oprapen voor dat tussenstuk en dan hebben ze ook nog Landa. Alles kan nog.

Niks te doen aan Martinez bergop deze week. Wel goed en koel gedaan van Evenepoel heel rustig gebleven en eindzege vlotjes binnengehaald.

Terug weer hetzelfde verhaal, gestoten op een Martinez die een antwoord heeft op de demarrage en een explosievere sprint heeft.
Eindwinst, maar jammer dat hij deze rit niet kan pakken.

Terug
Bovenaan