Starfield

Starfield

Dit zijn bijvoorbeeld wapens die je krijgt van faction quests en met deze twee eerste doe ik eigenlijk zo goed als alles op dit moment.
Samen met een epic wapen, ook van quest rewards die meestal 1-2 shot headshots doet en waarmee ik van verder snipe.

legenday-pistol.jpg

legednay.jpg

peacemaker.jpg

Maar maakt ni uit verder. Zal wel eens een deftig wapen tegenkomen. Doe nu alles met pistool omdat dat het enigste is wat een beetje schade doet 😂

Ik heb een Explosive Grendel gevonden, die heeft wel wat power maar ik heb daar amper ammo voor dus ja, vaak ook met pistool of melee bezig :D

Alé vooruit de eerste paar uurtjes kunnen spelen, draait redelijk cava op mijne brol pc. Grafisch natuurlijk zéér wisselvallig maar het is speelbaar.

Wat het spel zelf betreft moet alles nog wat bezinken maar het is overduidelijk eentje van Bethesda :lol:
Hebt gij ook last van freezes?
Zit zelf ook op een low-end, en heb er nogal last van. Combat is frustrerend op die manier.

Oddly enough is het iets beter op high settings aøs op medium of low 🤔

Hier alleen nog maar met Sarah, en nu met ne gast (die aant wachten was in de serre van had van de kotmadam 😂). heb net 1ne moeten gaan redden die ook een artifact had. Satelliet gaan scannen enz..

Maar maakt ni uit verder. Zal wel eens een deftig wapen tegenkomen. Doe nu alles met pistool omdat dat het enigste is wat een beetje schade doet 😂
Uiteindelijk toch code ontvangen via mail ofzo?

Zit zelf ook op een low-end, en heb er nogal last van. Combat is frustrerend op die manier.

Eigenlijk niet nee, zal straks eens screenshot van m'n settings pakken. Game draait op een gewone SSD, de CPU is een Ryzen 5 3600x en 32GB RAM.

Deze uiteindelijk geïnstalleerd nadat ik wat performance reviews voor de Rog Ally bekeek. Dankzij deze mod draai ik hem met gemak rond de 40 fps in Ultra (!) kwaliteit in 1080p. Ook makkelijk de mod te installeren indien je Starfield via Gamepass hebt. Onvoorstelbaar wat die handheld allemaal kan eigenlijk. Benieuwd naar hoe deze game verder loopt.

Laatst bewerkt:

game is redelijk zwaar op de cpu, zelfs met high-end cpu's heb je hier en daar een bottleneck
settings lager zetten help dus niet, integendeel

Alé vooruit de eerste paar uurtjes kunnen spelen, draait redelijk cava op mijne brol pc. Grafisch natuurlijk zéér wisselvallig maar het is speelbaar.

Wat het spel zelf betreft moet alles nog wat bezinken maar het is overduidelijk eentje van Bethesda :laugh:

Buiten mijn grafische kaart die kapot ging, is mijn systeempje bijna 9 jaar oud.
Heb ook maar 8 GB geheugen, de helft van wat ze minimaal aanraden een Intel I7 - 4790 CPU.

Lijkt me dus allemaal ruim onder de minimale specs. Was dus aangenaam verrast toen het spel opstarte en effectief ook speelbaar (alle, voor mij dan toch, hecht niet zoveel belang aan +60 FPS) was. Ben na wat ronddolen net toegekomen op New Atlantis, waar de FPS wel aardig inzakt, maar voorlopig nog steeds speelbaar blijft. Toegeven, het ziet er minder mooi uit dan sommige video's en afbeeldingen die ik zie passeren, maar ook niet zo slecht dat het me stoort.

Benieuwd of het speelbaar zal blijven als er wat meer actie is later.

Zie mensen klagen dat het niet vlot bolt op hun 1070. Je mag toch echt niet verwachten dat je 7 jaar na de release van die kaart nog zo’n games deftig kunt draaien…
Dat is idd juist. Jammer genoeg 1 geldklopperij en na jaartje of 4 kan je bijna prat opgaan dat je nieuwe games met je kaartje niet meer vloeiend kan spelen.

Alé, zoals te verwachten zijn de fanboys massaal aanwezig op metacritic.
De nullen vliegen je om de oren.
Zegt al genoeg over of ze het überhaupt al gespeeld hebben.

Het ligt waarschijnlijk aan mij maar wtf met die geweren. Je schiet een enemy af waar je bijna een volledige lader op leegschiet, bij de enemy heb je dan weer 1 lader om te pakken 🤷🤦. En om te switchen van geweer ga ik altijd via inventory, kan dat op geen andere manier? Als er dan 3 enemies zijn sta ik daar mooi met mijn ene lader. Echt ergerlijk

Voor de rest wel zalige game.

Alé, zoals te verwachten zijn de fanboys massaal aanwezig op metacritic.
De nullen vliegen je om de oren.
Zegt al genoeg over of ze het überhaupt al gespeeld hebben.
Ja moet je natuurlijk niet van aantrekken als het vr jou wel top is. Waarheid ligt altijd in het midden en is niet zo slecht als die zeveraars beweren maar ook niet uitmuntend zoals de fanboys er hoog mee oplopen.

Terug
Bovenaan