Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar maakt ni uit verder. Zal wel eens een deftig wapen tegenkomen. Doe nu alles met pistool omdat dat het enigste is wat een beetje schade doet![]()

Ik speel zelf niet op pc maar ik vermoed via Nexusmods.Hoe installeer je die DLSS mod voor steam?
Hebt gij ook last van freezes?Alé vooruit de eerste paar uurtjes kunnen spelen, draait redelijk cava op mijne brol pc. Grafisch natuurlijk zéér wisselvallig maar het is speelbaar.
Wat het spel zelf betreft moet alles nog wat bezinken maar het is overduidelijk eentje van Bethesda![]()

Uiteindelijk toch code ontvangen via mail ofzo?Hier alleen nog maar met Sarah, en nu met ne gast (die aant wachten was in de serre van had van de kotmadam). heb net 1ne moeten gaan redden die ook een artifact had. Satelliet gaan scannen enz..
Maar maakt ni uit verder. Zal wel eens een deftig wapen tegenkomen. Doe nu alles met pistool omdat dat het enigste is wat een beetje schade doet![]()
Via de rewards page, de dag voor releaseUiteindelijk toch code ontvangen via mail ofzo?
Hebt gij ook last van freezes?
Zit zelf ook op een low-end, en heb er nogal last van. Combat is frustrerend op die manier.
Oddly enough is het iets beter op high settings aøs op medium of low![]()
game is redelijk zwaar op de cpu, zelfs met high-end cpu's heb je hier en daar een bottleneckHebt gij ook last van freezes?
Zit zelf ook op een low-end, en heb er nogal last van. Combat is frustrerend op die manier.
Oddly enough is het iets beter op high settings aøs op medium of low![]()

Alé vooruit de eerste paar uurtjes kunnen spelen, draait redelijk cava op mijne brol pc. Grafisch natuurlijk zéér wisselvallig maar het is speelbaar.
Wat het spel zelf betreft moet alles nog wat bezinken maar het is overduidelijk eentje van Bethesda![]()
Zegt nog in het artikel dat het een next gen titel is. Lol![]()
Todd Howard asked on-air why Bethesda didn't optimise Starfield for PC: 'We did [...] you may need to upgrade your PC'
"We really do push the technology."www.pcgamer.com
Dit vind ik toch maar een nonchalante uitspraak.
Spel ziet er degelijk uit maar zeker niet om deze specs te verantwoorden.
*edit* Die Todd Howard doet mij met de jaren meer en meer aan Peter Molyneux denken![]()
Dat is idd juist. Jammer genoeg 1 geldklopperij en na jaartje of 4 kan je bijna prat opgaan dat je nieuwe games met je kaartje niet meer vloeiend kan spelen.Zie mensen klagen dat het niet vlot bolt op hun 1070. Je mag toch echt niet verwachten dat je 7 jaar na de release van die kaart nog zo’n games deftig kunt draaien…

. En om te switchen van geweer ga ik altijd via inventory, kan dat op geen andere manier? Als er dan 3 enemies zijn sta ik daar mooi met mijn ene lader. Echt ergerlijkJa moet je natuurlijk niet van aantrekken als het vr jou wel top is. Waarheid ligt altijd in het midden en is niet zo slecht als die zeveraars beweren maar ook niet uitmuntend zoals de fanboys er hoog mee oplopen.Alé, zoals te verwachten zijn de fanboys massaal aanwezig op metacritic.
De nullen vliegen je om de oren.
Zegt al genoeg over of ze het überhaupt al gespeeld hebben.