Starfield

Starfield

En wat hij beschrijft ivm travellen tussen planeten, dat is bij bijvoorbeeld in no mans sky ook zo.
Dat dat gewoon via menu's gaat en dan via hyperspeed.
Maar ik vind dat nog altijd leuk om te doen na 1000 uren no mans sky. :biglaugh:
nee, takeoff en landing is gewoon een cutscene van ruimte naar landingplaats en landingplaats naar ruimte...

totaal niet zoals no mans sky

Ja da's wel cool in No Man's Sky. Al derest zuigt wel. Nog steeds.
Die laatste kon geen enkel groot negatief punt opbrengen, wat ik toch zeer raar vind. Geen enkele game is perfect.
Een 10 is gewoon gevoelsmatig moet ge denken. Iedereen heeft wel zo zijn games.

XCOM Enemy Unknown is een game met een hoop bugs en een hoop onverfijnde mechanics. Maar voor mij persoonlijk, een 10.

Ik heb me niet kunnen houden. Ben naar hollow part 1 aan het kijken. “ enkel het begin dat we al allemaal hebben gezien “ hihi. Man man man. Zwakkeling dat ik ben 🙈🙈🙈

Alez vliegt dus alle kanten uit. :)
Een mix van verschillende voorkeuren bij de reviewers, met een paar punten waar iedereen het over eens is.

ik had echt niet mogen kijken 🙈🙈. Nu lijkt het nog langer te duren dan de afgelopen jaren dat we moeten wachten hebben. Jajajajajaja overdrijven kan ik ook !!

Grapje, toch? Ik voel de hype totaal niet voor deze game en zal ‘m wel eens spelen over vijf jaar ofzo, op de PlayStation 7 Pro. :sleep:
Ben er maar mee aan het lachen. Reviews zijn subjectief en een uiting van hoe iemand een spel heeft ervaren. Totale onzin om een cijfer aan te vallen zonder de achterliggende redenen daarvoor te bespreken.

Terug
Bovenaan