Starfield

Starfield

dan moet je de versie pakken van 99euro en inderdaad teller onder 2h houden voor refund.

Kga vanavond al aan de slag om 2h, heb de versie op steam gekocht, ik moet morgen wel om 10h15 ergens zijn en een meeting om 14h30......het zal nachtje en dag gewoon door doen worden :rofl:
En zaterdag en zondag doe ik de vroege shift.
Er is een press kit naar mij onderweg maar die gaat ook niet op tijd zijn :unsure:
Dilemma's!

Ergens zo onnozel voor een game die ik waarschijnlijk de komende 10 jaar 1000 uur ga spelen :p Die paar uur gaan het nu ook niet maken.

Op Xbox console/Xbox PC app staat die al gedownload van vorige week + 15 gig patch was ook al beschikbaar begin deze week ergens..

Toch niet de baanbrekende topper die vele mensen dachten dat het ging zijn.

Toch eigenlijk erg dat de game al een jaar klaar is en nog altijd redelijk wat bugs inzitten.

Laatst bewerkt:
Ik zie al andere reviews online komen ook. :)

Ik zie al andere reviews online komen ook. :)

Toch niet zo baanbrekend, wel een fijne game maar kan de hype toch niet waar maken als ik zo de reviews lees

Die 'doorgaans saai' in de bg review klinkt voor mij wel een heel erg negatief punt.
En ben hier al een paar andere reviews aan lezen maar kom daarover voorlopig nog niet veel van tegen.
Dus ik hoop dat het de reviewer zijn genre ook niet is en het toch iets minder saai is :unsure:

En wat hij beschrijft ivm travellen tussen planeten, dat is bij bijvoorbeeld in no mans sky ook zo.
Dat dat gewoon via menu's gaat en dan via hyperspeed.
Maar ik vind dat nog altijd leuk om te doen na 1000 uren no mans sky. :biglaugh:

En why the hell zou je die space combat doen met muis en keyboard... je legt een controller naast je en je schakelt over he.
Dat doe ik zo bij andere soortgelijke games zoals no mans sky of elite dangerous ook.
Tuurlijk is dat niet handig met muis en keyboard als je dat niet gewoon bent in zo een games.

Laatst bewerkt:
Die 'doorgaans saai' in de bg review klinkt voor mij wel een heel erg negatief punt.
En ben hier al een paar andere reviews aan lezen maar kom daarover voorlopig nog niet veel van tegen.
Dus ik hoop dat het de reviewer zijn genre ook niet is en het toch iets minder saai is :unsure:
Die indruk kreeg ik eerlijk gezegd ook van die honderden halflege randomly generated planeten. Maakt niet echt voor spannende exploratie.

Ga toch wachten op patches en hopelijk ook DLSS, ben voorlopig wel zoet met Baldur's Gate 3.

Hahahaha sorry maar toch wel grappig. Zo op hypen deze game maar dan maar een gewone game afleveren.

Qua marketing top maar dan moet je het ook wel bewijzen met je game.

Juist video review gezien op IGN, ook een 7. Wat ze daar allemaal zeiden staat mij wel niet aan. Totaal niet verwacht dit! Onbegrijpelijk dat er geen local map is. Uren zoeken waar je uw wapens moet gaan upgraden of weet ik veel is super frustrerend. Ook oneindig veel planeten waar eigenlijk niks te doen is, wie verzint dat? Ma bon, ik ga me focussen op de main quest en hopelijk trekt me dat echt in het spel en dan zal ik wel zelf bepalen hoe of wat, ik hoop dat ik het goed ga vinden. Maar deze reviews had ik nu wel niet verwacht. Niet slecht opzicht, maar Starfield zou eigenlijk toch een meesterwerk moeten zijn...

Hahahaha sorry maar toch wel grappig. Zo op hypen deze game maar dan maar een gewone game afleveren.

Qua marketing top maar dan moet je het ook wel bewijzen met je game.
Dat is natuurlijk de mensen hun eigen schuld door het de hemel in te prijzen, ziet er wel een leuke game uit maar toch in de verste verte geen 90+ game uit voor mij toch.

In de video's zag de ai er ook wel niet al te slim uit.

Reviews van de console versie ivm performance zien er alleszins ok uit.
Ze prijzen zelfs de performance op het S model.

Been tellin you guys.
Nu de GOTY in 2027? Da ga een dikke 10/10 worden.

En ni in het minst omdat het ook op PS6 uitkomt.

Terug
Bovenaan