Starfield

Starfield

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van deze game moet verwachten. Ik ga eens wat YT checken want ik krijg deze game met het upgraden van mijn PC. 100x steentjes omdraaien enz zegt me niet veel (zoals 90% van de AC games van ubi).

Fallout enz nooit gespeeld. als ik het zo een beetje zie een beetje Destiny vibe?
Als je deze game begint te vergelijken met Assassin's Creed van Ubisoft :rofl:
Heeft in de verste verte niet te maken met elkaar misschien het RPG gedeelte maar dan nog.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van deze game moet verwachten. Ik ga eens wat YT checken want ik krijg deze game met het upgraden van mijn PC. 100x steentjes omdraaien enz zegt me niet veel (zoals 90% van de AC games van ubi).

Fallout enz nooit gespeeld. als ik het zo een beetje zie een beetje Destiny vibe?
Zoals Todd Howard het zelf zegt: Skyrim in space

Als je deze game begint te vergelijken met Assassin's Creed van Ubisoft :rofl:
Heeft in de verste verte niet te maken met elkaar misschien het RPG gedeelte maar dan nog.
ik vergelijk hem niet mer AC, ik zeg dat ik niet graag 100x een steen (doelloos) omdraai of moet zoeken zoals in AC.

Ik "vergelijk" het met Destiny, voor van wat ik er van gezien en gevolgd heb.

Leuk van Todd, die heb ik niet gespeeld :D
net eens de lijst van games bekeken van Bethesda, daar heb ik helemaal niets van gespeeld.
Ik zag ook in een video ergens zeggen dat Toddyboy het zou vergelijken met RDR2. maar dan in Space
Bethesda hun games zijn veeeel uitgebreider dan RDR.
Je kan bvb in Fallout zowat elk item wat je ziet opnemen.
Voor mij is dat gewoon veel te uitgebreid. Maar ik volg het spel wel omdat het mijn interesse wel heeft.

Je kan bvb in Fallout zowat elk item wat je ziet opnemen.
Voor mij is dat gewoon veel te uitgebreid. Maar ik volg het spel wel omdat het mijn interesse wel heeft.
ja, voor mij is er ook een verschil tussen "kan" of "moet".
kunnen is leuk, moeten is voor mij niet leuk. daarom dat ik AC aanhaalde, daar is het van moeten.

"je kan je ruimteschip inrichten" ja leuk tot een bapaald niveau, kleur van tapijt en waar de stoelen moeten staan, idc.

Hangt er vanaf vanaf welk perspectief je de games vergelijkt. Qua verhaal en personages steekt RDR2 toch mijlen ver uit boven Oblivion en Skyrim (geen ervaring met Fallout). Het verhaal en de personages Skyrim (van Oblivion herinner ik mij niet genoeg) was, voor mij, een beetje pover.

Ik kijk uit naar Starfield en als ze alles waar maken wat ze beloven denk ik sta het een zeer tof spel kan zijn. Maar ik verwacht verhaalwijs gewoon niet veel van Bethesda. Zou tof zijn als ze mij kunnen verrassen!

Bethesda hun games hebben wel leuke werelden waar je heel erg veel kunt ontdekken en mee kunt doen en het voelt niet artificieel aan zoals bv Ubisoft met al die markers op de map met nutteloze zever die je kan verzamelen in plaats van iets dat echt boeiend is.

Hallo gasten, een klein vraagje, ik heb pas een Xbox Series X gekocht. Kan ik een gewoon spel als starfield op een disc spelen zonder bij gamepass aan te sluiten? Of is dit nodig om louter alleen games in een online store te kopen?

Hallo gasten, een klein vraagje, ik heb pas een Xbox Series X gekocht. Kan ik een gewoon spel als starfield op een disc spelen zonder bij gamepass aan te sluiten? Of is dit nodig om louter alleen games in een online store te kopen?
Gamepass is zoals Netflix. Je dokt een bedrag per maand om games te spelen uit een bibliotheek. Elke maand komen er games bij en gaan er weg.

Maar je kan ook gewoon discs kopen en spelen.

Op xbox heb je drie opties, ofwel speel je het spel via;
Gamepass; is een abonnement
Via disc
Of je koopt het spel in de online store

wel euh
al eens de volledige Aarde proberen eploren te voet, in één stuk?
Mij maakt dat niet zoveel uit. En het lijkt me ook logisch, technisch gezien, dat dit niet mogelijk is.
Maar men had wel gezegd dat men oneindig kon exploren.
En ik zie dat metacritic reviews al voor me van de andere fanboys

metacritic reviews maken mij zoveel niet uit, tbh. ik zal zelf wel beslissen of ik een game leuk vind.
allez, dat ze "endless exploration" beloven, ok. als je op een planeet kan landen, rondwandelen, opstijgen, op een random andere plaats op diezelfde planeet kan landen en rondwandelen, heb je dat technisch gezien ook.
je kan het dan alleen niet te voet.

big whoop.

Terug
Bovenaan