gamer5
Well-known member
Niet dag 1, dag 1 -5… Als de zot het er voor wil betalen waarom zouden ze het niet doen30 euro extra moeten betalen om het spel op dag 1 te kunnen spelen, hopelijk wordt dat geen nieuwe trend![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet dag 1, dag 1 -5… Als de zot het er voor wil betalen waarom zouden ze het niet doen30 euro extra moeten betalen om het spel op dag 1 te kunnen spelen, hopelijk wordt dat geen nieuwe trend![]()

Dus als ik een Steam Deck koop kan ik Xbox games online streamen naar de Deck? Maw met een SD kan ik PlayStation (via een PS5 die ik bezit en remote play) en met Gamepass Xbox (die ik niet bezit) games spelen?Gamepass is zoals Netflix. Je dokt een bedrag per maand om games te spelen uit een bibliotheek. Elke maand komen er games bij en gaan er weg.
Maar je kan ook gewoon discs kopen en spelen.
Je moet geen xbox hebben idd om gamepass te kunnen hebben.Dus als ik een Steam Deck koop kan ik Xbox games online streamen naar de Deck? Maw met een SD kan ik PlayStation (via een PS5 die ik bezit en remote play) en met Gamepass Xbox (die ik niet bezit) games spelen?
Jup krijgt ook eerste dlc/expension.Is het alleen vroeger Spelen? Of krijg je ook nog wat extra content?
Steam Deck en gamepass gaan niet echt goed samen, in dat geval ben je beter af om een windows handheld te nemen in dit geval de Asus ROG Ally OF als je geduld hebt komt er van Lenovo de Legion go is ook een handheld windows met een groter scherm en hogere resolutie.Dus als ik een Steam Deck koop kan ik Xbox games online streamen naar de Deck? Maw met een SD kan ik PlayStation (via een PS5 die ik bezit en remote play) en met Gamepass Xbox (die ik niet bezit) games spelen?
Mijn SD card reader werkt nog steeds, en heb mijn Ally al sinds release. Ik zie zeker wel dat het een wijdverspreide issue is, maar voorlopig zelf dus nog geen last van. Ga Starfield zeker ook proberen spelen op mijn Asus Rog Ally via Gamepass, benieuwd hoe die gaat draaien.Steam Deck en gamepass gaan niet echt goed samen, in dat geval ben je beter af om een windows handheld te nemen in dit geval de Asus ROG Ally OF als je geduld hebt komt er van Lenovo de Legion go is ook een handheld windows met een groter scherm en hogere resolutie.
Als je voor Ally gaat moet ik je waarschuwen dat de SD card reader hoogstwaarschijnlijk na een paar weken kapot zal gaan.
Yep en vermaken duurt tergend langSteam Deck en gamepass gaan niet echt goed samen, in dat geval ben je beter af om een windows handheld te nemen in dit geval de Asus ROG Ally OF als je geduld hebt komt er van Lenovo de Legion go is ook een handheld windows met een groter scherm en hogere resolutie.
Als je voor Ally gaat moet ik je waarschuwen dat de SD card reader hoogstwaarschijnlijk na een paar weken kapot zal gaan.

die van mij is een paar weken geleden gestopt met werken, kheb een 1TB SSD dan erin gestoken zodat ik die SD kaart niet meer nodig heb. wnr de 2TB's SSD's in EU komen in die formaat zal ik die nog is switchen en dan zit ik zeker goed.Mijn SD card reader werkt nog steeds, en heb mijn Ally al sinds release. Ik zie zeker wel dat het een wijdverspreide issue is, maar voorlopig zelf dus nog geen last van. Ga Starfield zeker ook proberen spelen op mijn Asus Rog Ally via Gamepass, benieuwd hoe die gaat draaien.
Die van mij mogen ze ook versturen danKomaan Bol.com, ship mijn Constellation Edition

Neuters gonna neut. Bethesda games krijgen for some reason altijd enorm veel flack online.Zoals al gedacht is dat ‘border drama’ serieus aant ontploffen op het net.
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Je zou zo’n dikke 40minuten kunnen in een rechte lijn kunnen lopen vooraleer het spel zegt dat je de grens bereikt hebt
Nu vraag ik me af of er een game is die dat concept al eens geprobeerd heeft. (Dat je het gevoel hebt echt de planeet rond gestapt te hebben.)