Disney+ Star Wars: Andor

Ik dacht het links te laten liggen maar blij dat ik het een kans heb gegeven. Ik kan alleen maar beamen; dit is het interessantste dat ze in zeer lange tijds met star wars gedaan hebben.

Had het in het begin bijna terug afgezet want de eerste 2 afleveringen vond ik eigenlijk niet zo speciaal maar vanaf dan gaat het niveau echt steil berg op met kleppers van afleveringen.
 
Moet je de andere series gezien hebben om hier naar te kunnen kijken?
Ik heb enkel de originele films gezien, niet de nieuwe films en ook niet de disney series.
 
Zojuist de laatste aflevering gezien. FANTASTISCH! 😍 Als ik tegenwoordig iets van star wars of Marvel zie draaien mijn ogen al weg, vooral met Marvel hoofdzakelijk. Maar deze serie was damn fucking good! Kan niet wachten op het volgende seizoen! En dan nog eens Rogue one zien!
 
Zojuist de laatste aflevering gezien. FANTASTISCH! 😍 Als ik tegenwoordig iets van star wars of Marvel zie draaien mijn ogen al weg, vooral met Marvel hoofdzakelijk. Maar deze serie was damn fucking good! Kan niet wachten op het volgende seizoen! En dan nog eens Rogue one zien!
De verwachtingen hier waren hoog, Rogue One blijft mijn Star Wars favoriet. En ze zijn ingelost!
 
Yep hier ook serieus van genoten.

Fantastisch hoe
zelfs alle stille momenten zo mooi gebracht worden. Nemik's manifesto en Maarva's speech bijvoorbeeld. Het is enorm moeilijk om zo'n speech te brengen zonder dat het cringy overkomt maar verdorie die kwam hier echt goed binnen, kwou bijna zelf beginnen revolteren. ;p

Lucas heeft ook getracht om politiek in star wars te injecteren maar dat kwam nooit echt over terwijl hier Mon Mothma zonder iets van actie je aan het scherm gekluisterd weet te houden.

Als die stillere momenten dan afgewisseld worden met geweldige FUCK YEAH's zoals "One way out", eye of Aldhani, Rael die een custom star destroyer het nakijken geeft, en ofc empire goon die Maarva's funeral brick op z'n bakkes krijgt, ...

Jep, niets dan lof voor deze serie. Beter dan die hele nieuwe trilogie samen.
 
Ik vond het begin van de show erg zwak en heb daardoor afgehaakt. Maar gezien de vele positieve commentaren over het verdere verloop van de serie, ga ik het toch een 2de kans geven :)
 
Ik vond het begin van de show erg zwak en heb daardoor afgehaakt. Maar gezien de vele positieve commentaren over het verdere verloop van de serie, ga ik het toch een 2de kans geven :)
De eerste afleveringen zijn de minste, efkes doorbijten en het wordt leuk.
 
Ik ben er voor de derde keer aan begonnen omdat de reviews zo lovend waren, en heb nu ook de hele serie uitgekeken. Ik voel het nog steeds niet. Op geen enkel moment ben ik "in" deze serie geraakt. Ik vind het acteren niet altijd goed, ik vind die kleding van de bevolking totaal niet Star Wars aanvoelen, en alles gaat zo traag en heeft zo weinig inhoud/aanvulling aan alles wat we al weten. De scenes in de gevangenis zijn nog best OK, maar ook verre van origineel, zowel qua look & feel als qua verhaal. Dat men daar onderdelen maakt voor de Death Star zie je van mijlenver aankomen, dat komt dan ook nog eens na de eindcredits van de laatste episode uitdrukkelijk in beeld. Ik ben echt Star Wars moe vrees ik. Ik hoop dat men in de toekomst de Skywalker verhaallijn laat voor wat het is, en eens een totaal andere tijdlijn aanboort.
 
Ik was aan het denken dat al hun werk eigenlijk zinloos was, maar denk dat het voor een Star Wars serie wat te intellectueel zal zijn. Dus waarschijnlijker (en een visuele parel) zou zijn dat we die onderdelen in een lange scène zien overgevlogen worden en in een drukke hal zien geassembleerd worden in een groot geheel. De camera zoomt uit en we zien daar de Death Star, fade to black met Imperial March muziek.
Nice voorspelling :D

Ik ben blij dat ik de serie toch uitgekeken heb, het was enorm lastig na de eerste afleveringen waardoor ik er maanden over deed. Maar de laaste afleveringen heb ik toch wel in 1 ruk doorgekeken.
 
Terug
Bovenaan