Disney+ Star Wars: Andor

Me door 2 afleveringen gesleurd na in slaap gevallen te zijn tijdens die 2de aflevering. Redelijk saai en de serie gaat nog altijd over niets. Wat is nu het eigenlijke doel van die man of is het een serie waar we zijn saaie dagelijkse leven gewoon gaan bekijken? Het was al geen denderend interessant personage in Rogue One en die lijn word hier doorgetrokken.

Coole setting wel, en het heeft echt een Rogue One vibe. Het is niet slecht, maar het mag stilaan wat vorm beginnen te krijgen.
 
Ik vind het tot nu toe net wel een schot in de roos. Goed acteerwerk (Stellan Skarsgård :love:) en visueel een pareltje. Ook fijn dat ze eens hun tijd nemen (in plaats van alles te rushen, zoals in bv. Obi-Wan Kenobi). Heel benieuwd waar dit naartoe gaat!
 
AFL05 was vooral character development had ik de indruk. Beetje uitdieping van de motieven van elk personage.
Best goed gebracht, maar diegenen die de eerste afleveringen al saai vonden gaan nu helemaal aan de koffie moeten zitten denk ik :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Er werd al gezegd dat 1 verhaal 3 episodes telt en dat lijkt na het zien van aflevering 5 te kloppen. Ik denk dat het wat beknopter kan in langere episodes, telkens een week wachten duurt lang.
 
Goeie aflevering alweer! Benieuwd wat er met die kerel bij z'n moeder op Coruscant gaat gebeuren. Zal Stellan Skarsgard mss wel herkennen ofzo binnenkort?
 
Ik vind het tot nu toe net wel een schot in de roos. Goed acteerwerk (Stellan Skarsgård :love:) en visueel een pareltje. Ook fijn dat ze eens hun tijd nemen (in plaats van alles te rushen, zoals in bv. Obi-Wan Kenobi). Heel benieuwd waar dit naartoe gaat!
Ik wist niet of Stellan een mannen- of vrouwennaam was en was toch lichtelijk teleurgesteld na het klikken op die link
 
Ik wist niet of Stellan een mannen- of vrouwennaam was en was toch lichtelijk teleurgesteld na het klikken op die link
Maakt het forum automatisch linkjes? Ik kan me niet herinneren dat ik er daar eentje heb geplaatst. :unsure: Stellan is visueel niet echt een pareltje, maar wat een absurd goeie acteur is hij toch.
 
Ik hou van Coruscant 🤩
De stad wordt hier idd veel levensechter weergegeven dan in de films. Goed dat ze echte filmlocaties gebruiken.

Ze blijven ook The Empire portreteren als iets waar je echt angst voor moet hebben. Voor de eerste keer die stormtroopers bvb. Een competente scout trooper. En dan het deel rond Dedra Meero.

De dialogen en acteerprestaties blijven top.

Dat groovy vakantiemuziekje, lol.
 
De stad wordt hier idd veel levensechter weergegeven dan in de films. Goed dat ze echte filmlocaties gebruiken.

Ze blijven ook The Empire portreteren als iets waar je echt angst voor moet hebben. Voor de eerste keer die stormtroopers bvb. Een competente scout trooper. En dan het deel rond Dedra Meero.

De dialogen en acteerprestaties blijven top.

Dat groovy vakantiemuziekje, lol.
Over The Empire, ze willen echt in mijn ogen meer en meer tonen dat het niet de buurpolitie is maar echt een rijk met alles erop en eraan die overal aan de touwtjes trekken. Doen ze goed imo.

Zou graag met de tijd heen, ook is een volledige reeks willen zien van The Empire die de Rebellen aanpakt en ze als de bad guys laten zien. Ik had soms dat gevoel al in de Mandalorian. (die X-wing piloten die daar de moeiallen waren en papieren vroegen)
 
Die dialoog van Luthen met Saw Gerrera. Hoe goed speelt Forest Whitaker die rol. Een hoogtepunt van de ep.

Het camera- en acteerwerk in dat kamp was ook top. Wanneer Andor in die lange rij staat. Je kreeg het er echt benauwd van.

Ik besef dat ik hier met superlatieven blijf gooien :unsure: Ik vraag me af of het allemaal zo goed lijkt omdat het Star Wars is, en we nog nooit een reeks al deze gekregen hebben. Of is het gewoon écht een topserie die zelfs niet-fans hoog zouden ranken?
 
Laatst bewerkt:
Die dialoog van Luthen met Saw Gerrera. Hoe goed speelt Forest Whitaker die rol. Een hoogtepunt van de ep.
Die paar minuten toonden idd welke topacteur dat is. Altijd fan van hem geweest. Hij kan heel intens zijn en ook heel rustig en zacht.

Nu ja Stellan is ook heel goed hoor. Eén van de top Scandinavische acteurs die het ver schopten. Nu nog Mads Michelsen!

De laatste 3 epi's kwam het zeker en vast goed op gang. De gevangenis leek wel sterk op de stad in THX1134. Dystopia.
 
Die paar minuten toonden idd welke topacteur dat is. Altijd fan van hem geweest. Hij kan heel intens zijn en ook heel rustig en zacht.

Nu ja Stellan is ook heel goed hoor. Eén van de top Scandinavische acteurs die het ver schopten. Nu nog Mads Michelsen!

De laatste 3 epi's kwam het zeker en vast goed op gang. De gevangenis leek wel sterk op de stad in THX1134. Dystopia.
Da's toch de vader van Jyn in Rogue One? Kan dus goed zijn dat die nog z'n opwachting maakt in een van de 4 seizoenen.
 
Nieuwste aflevering gezien juist. Vind het echt een top serie. Goede acteurs, goede grimmige sfeer, goede opbouw,...Obi wan was wat teleurstellend, maar deze is gelukkig weer top. Gelukkig maar. De film Rogue one was ook top.
 
Terug
Bovenaan