De oudste is 7, de jongste 2. Allebei net te oud om in een draagzak te proppen, en de buggy die we hebben is niet gemaakt om mee te gaan lopen. En om nu specifiek zo'n loopbuggy te gaan kopen, is me ook wat te duur.
Dat is het probleem, mijn vrouw heeft mentale problemen en een van de gevolgen daarvan is dat zij mij niet vertrouwt met de kinderen en totale controle nodig heeft om op haar gemak te zijn. Ze vindt mijn manier van opvoeden te Belgisch (te liberaal, te gemakzuchtig, te onvoorzichtig, etc). Ze heeft daarom ook geen eigen hobby's, laat mij quasi nooit alleen met kinderen, is op 7 jaar tijd 5 keer weggeweest met vriendinnen ofzo. Zelfs als ze voor het werk naar het buitenland moet, laat ze onze dochter bij haar moeder achter dan bij mij thuis
Bon, in andere topics heb ik al genoeg uitgelegd over mijn maritale problemen dus we gaan er hier het topic niet verder mee vervuilen. Maar even als kanttekening dat het hier dus niet werkt om te zeggen van "ok, ik ga nu 3 uur fietsen, en jij mag dan straks of morgen 3 uur gewoon je ding gaan doen". Toen onze zoon rond de 3,5-4 jaar was en enkele uurtjes alleen kon spelen, was het geen probleem. Dus gewoon even anderhalf jaartje wachten tot mijn dochter soortgelijke onafhankelijkheid bereikt en dan moet het weer lukken.