ThomasMore
Well-known member
De verhalen gaan van regelrechte verkrachting tot nageroepen worden op straat en het hele spectrum ertussen. Als ik in mijn omgeving kijk dan heb ik het volgend horen vertellen door vriendinnen:we hebben allemaal door dat dat uw punt is, maar zien niet waar dat vandaan komt. Geef dan eens wat voorbeelden van die anecdotes die voor u bevestigen dat het probleem super wijdverspreid is? Mss is er idd superduidelijke data die dat aantoont, maar ipv erover te argumenteren, verzamel dan rap een paar anecdotes voor ons die dat bevestigen ipv dat wij random door die anecdotes moeten gaan en dan raden welke dat voor u bevestigen of hoe gij dat vaststelt.
- Er was weer eentje die vroeg of hij mee naar huis mocht en bleef aandringen na een 'neen'
- Elke keer in een vol café/feestje voel ik wel een hand over mijn billen wrijven (ging dan over een specifiek danscafé met doorsnee bezoekers, in de vlaamse rand rond brussel).
- Diene zat pal tegenover me en bleef maar staren
- Mijne baas vroeg of ik wou zien of zijn ondergoed mooi was
- Wildvreemde man op straat zegt: Jij lijkt op "insert beroemdheid", die heb ik altijd al willen doen
.
.